Rezervácia: Ihneď po obdržaní Vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného termínu a nástupného miesta, názvu zájazdu, menom a telefonickým kontaktom. Následne Vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu: Pokyny k zájazdu sú zasiealané cca 7 dní pred nástupom na zájazd. Pokiaľ Vám do tejto doby neprídu, je nutné informovať sa, či Váš e‑mail bol doručený a rezervácia potvrdená.
Upozornenie: Je potrebné zaobstarať si komplexné cestovné poistenie proti stornu.
Možné príplatky (ceny vstupov sú orientačné a môžu sa počas sezóny meniť): Komplexné cestovné poistenie (1,75 €/osoba/deň) KATEDRÁLA – hrobky a zvon Zygmund 11 PLN Krakow 17 PLN (katedrála, mariánsky kostol) Oswienčim 25 PLN (slúchadlá, odborný sprievodca)
V prípade reklamácie: podmienkou uplatnenia reklamácie na zlavomat.sk je mať reklamáciu spísanú priamo na mieste a potvrdenú daným zariadením alebo hotelom. Viac informácií na stránke https://www.zlavomat.sk/garancia.
Zaujímalo by ma ako postupovať ak CK nieje schopná ani 4 dni pred
zájazdom poslať informácie o zájazde a pokyny k nemu a ani potvrdiť
rezervácie, aj napriek tomu že som ich nato telefonicky niekoľkokrát
upozornila.
CK STARTRIP
Pekný dobrý deň pani Lucia, zákazníkom sú generované pokyny
k zájazdu automaticky systémom, vždy 7 dní pred nástupom na zájazd.
V prípade, že máte u nás rezerváciu a pokyny Vám neboli doručené,
poprosíme Vás aby ste nás kontaktovali na tel. čísle
+421 904 098 344 alebo mailom zajazdy@startrip.sk .
Ďakujeme pekne. Prajeme príjemný deň.
Jozef
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či v cene zájazdu 29,90 eur. je aj
vstup do koncentračných táborov, alebo sa platí vstup zvlášť na mieste.
A ešte či je termín 30.05.2015 z Košíc voľný pre štyri osoby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jozef,
vstupy nie sú súčasťou ceny voucheru. Dostupnosť termínov je potrebné
overiť si overiť priamo v cetovnej kancelárii na tel. čísle 0904 098 344
.
Vanesa
Dobrý deň chcela by som sa opýtať či ešte by boli 3 voľné miesta na
30.5.2015. Ďakujem za skorú odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Vanesa,
na vol'né miesta je nutné sa informovať telefonicky priamo v CK, v dobe
otváracích hodín, na tel. čísle 0904 098 344.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zaujímalo by ma ako postupovať ak CK nieje schopná ani 4 dni pred zájazdom poslať informácie o zájazde a pokyny k nemu a ani potvrdiť rezervácie, aj napriek tomu že som ich nato telefonicky niekoľkokrát upozornila.
Pekný dobrý deň pani Lucia, zákazníkom sú generované pokyny k zájazdu automaticky systémom, vždy 7 dní pred nástupom na zájazd. V prípade, že máte u nás rezerváciu a pokyny Vám neboli doručené, poprosíme Vás aby ste nás kontaktovali na tel. čísle +421 904 098 344 alebo mailom zajazdy@startrip.sk . Ďakujeme pekne. Prajeme príjemný deň.