Mini kabelka, peňaženka či puzdro na mobil v jednom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
posielate aj na dobierku ?
Pekný deň Kvietok,
na dobierku žiaľ nie nakoľko je najskôr potrebné zrealizovať nákup
voucheru cez zlavomat.sk.
Dobrý deň,
prosím Vás, dnes som si zakúpila kabelku aj s poštovným, potvrdila som aj
spôsob platby, vyplnila všetko ohľadom toho, číslo karty a pod., išla som
si vytlačiť najskôr voucher na kabelku, kt. mi vytlačilo a keď som chcela
aj na poštovné, celé mi to zmizlo, len mi vyskočilo, že ďakujú za
objednávku a pošlú mi viac inf. emailom. Nič mi však neprišlo zatiaľ, tak
neviem, dokedy mám čakať alebo či som ja niečo zle spravila, zle
objednala.
Ďakujem Vám za odpoveď.
Pekný deň Simii,
poprosím Vás, kontaktujte nás na e-mailovej adrese podpora@zlavomat.sk a
v správe uveďte aj e-mailovú adresu, z ktorej ste voucher kupovali.
Za nepríjemnosť sa ospravedlňujeme a prajeme Vám príjemný deň.
Dobrý deň , vojde mi to na mobil Acer E700?
Zdravime,
tento telefon je prislis velky…
M. Tar
Dobrý deň,chcela by som sa opýtať ak si objednám kabelku teraz,zhruba kedy by mi prišla a keď si chcem kúpiť hnedú kabelku tak si musím kúpiť aj poštovné?
Zdravime,
je nutne si kupit aj postovne.. Zasielky odosielame 1× za tyzden, vzdy koncom
tyzdna.
M. Tar
Dobrý deň ako mám uplatniť kredity pri nákupe poštovného ďakujem
Dobrý deň pán Mejdžr,
kredity uplatníte pri objednávke tam, kde si vyberáte spôsob platby (kartou,
prevodom a pod.). Stačí zaškrtnúť políčko „Uplatniť na túto
objednávku kredity“. Aby ste mohli kredity použiť, musíte byť
prihlásený pod svojím e-mailom – inak sa vám políčko nezobrazí.
Cena objednávky sa vám potom zníži o hodnotu kreditov.
Dobrý deň, 7.7. a 3.8. som objednal peňaženku chcel by som sa spýtať
či by nebolo možné poslať jedným poštovným, ktoré by som si uplatnil
ďalším voucherom ? Ďakujem za odpoveď
Jozef
Zdravim,
na 1 postovne mozete uplatnit 2 kupony. Pri objednavke to prosim napiste
priamo do emailu.
M. Tar
Dakujem za odpoved, podla foto vidim svetle, ale pytala som sa na farbu :)
Dobry den, akej farby je vnutrajsok kabelky (niekde sivomodra, inde bezova), zaujima ma hlavne pri ciernej kabelke, dakujem za odpoved :)
Zdravime,
vnutro kabelky je svetle.
M. Tar
Zdravím,
kabelku som si u Vás objednala 8.7.2015, a voucher bol uplatnený 15.7.
Dodnes (3.8.2015) mi však žiadna kabelka neprišla. Dá sa objednávka
stornovať?
Zdravime,
prosim ozvite sa na nas email info@teazona.sk. S najvacsou
pravdepodobnostou vasu zasielku stratila posta…
M. Tar
pridala som zly link kebo som tu penazenku kupovala asi pred pol rokom a nechce sa mi hladat na aliexprese ale, baby neblaznite za 2–3e ju najdite tam
Dobrý deň
chcela by som sa opýtať, či sa pod červenou kabelkou naozaj rozumie
červená, alebo ružová, ako na fotke.
Ďakujem
Zdravime,
farba je naozaj cervena :)
M. Tar
Zdravím, chcela by som sa spýtať čo je to ten voucher a je to potrebné na objednanie 2ks kabelky? Červená kabelka je naozaj červená alebo ružová ako na obrázku? Ako mám postupovať pri objednávaní? Mám odkliknúť 2ks kabelky + poštovné a prídu mi kupóny?
Pekný deň M+M,
voucher je kupón na zľavu. Ak si zadáte v objednávke 2 kusy kabelky a
poštovné dostanete do emailu 3 vouchery. Dva na kabelku a jeden na
poštovné. Po obdržaní voucherov sa objednávka realizuje emailom na: mojdarcek@gmail.com.
Uveďte adresu a kód voucheru.
Poštovné a balné nie je v cene kupónu.
Na 1 poštovné možno poslať max. 2 ks kabelky.
Dobry den,
chcela by som sa spytat, z akeho materialu je kabelka? Pod dostupnou hnedou
farbou sa rozumie ta vyobrazena svetlo hneda (bezova), alebo je to ina
farba?
Dakujem,
Zdravime,
kabelka je vyrobena zo syntetickej kože. Dostupná hnedá farba je tretia
fotofrafia od spodu v ponuke – https://zlavomat.sgcdn.cz/images/t/660/24/78/2478661-45a2af.webp
Chcela by som sa ešte opýtať na tú fotku na ktorej je ta kabelka s tými sluchátkami či to je tá oranžová kabelka.
Zdravime,
to nie je ona. Oranzova kabelka ma sytejsiu farbu, ale tiez je velmi pekna..
M. Tar
Dobrý deň , prosím Vás má tá kabelka aj dlhé ramienko na plece?
Ďakujem.
Zdravime,
dlhe ramienko nemá. Ale ak máte nejaké zo staršej kabelky, určite ho budete
môcť použiť..
M. Tar
Dobrý deň, voucher mám už zakúpaný, ale na uplatnenie potrebujem ešte „poštovné“, čiže Variant 5. Tento ale nezobrazuje v ponuke, sú tu len 4 varianty. Po odkliknutí „zobraziť ďalší variant“ sa mi naďalej ukazujú len 4 (posledným je produkt v žltej farbe). Akým spôsobom mám postupovať ďalej? Ďakujem
Zdravime,
skuste iny prehliadac ak mate moznost. Nam sa to tam bez problemov zobrazuje,
postovne je uplne na spodu. V pripade ze to nepojde, kontaktujte prosim
technicku podporu zlavomatu.
M. Tar
Dobrý deň, mohli by ste mi poslať reálnu fotku ???
Zdravime,
ta fotka je realna. Ak si zelate dalsiu, napiste nam prosim email na info@teazona.sk, posleme.
M. Tar
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, objednal som si u Vás dve kabelky, zaslal som Vám čísla woucherov a do dnešného dňa moja požiadavka nebola vybavená. Žiadam Vás, aby ste informovali v akom stave je moja objednávka. Ďakujem
Jozef
Zdravime,
prosim napiste nam na info@teazona.sk cisla voucherov a adresu dorucenia.
Ak nemate tovar, bud neprisla od vas objednavka, alebo ste ju neposlali kompletnu, alebo sa mohlo stat ze vam posta nedala oznamenie o tom ze je tam zasielka. No tu z diskusie to zistit nevieme kedze na meno ktore tu mate uvedene do teraz ziadna objednavka neprisla…
M. Tar