to, že naša dcéra mala 1× zážitok z lietania .. bola šťastná
bohužiaľ .. pôvodne sme si kúpili 35 min. let na Branisko s 15 min. predletovou prípravou a následnou oslavou ...... a mali sme 15 min. lietania, 4 min. prípravy … nejasný systém na letisku .. nedodržiavanie dohodnutého času … mala som zlosť ako keď si uvedomíte, že ste si kúpili mačku vo vreci .. vraj manipulácia marketingu ?? no čo už … veľmi ťažko sa mi tento druh vychcanosti toleruje :(
Vyjadrenie podniku
Pred 8 rokmi
TOMARK:
Dobry den, mrzi nas Vas nazor, osobne nevieme o aky konkretny let, resp. problem ide, zvlast, ked ide o taky velky pocet letov a zatial uspesne akcie, ktore su pozitvne vnimane u zakaznikov. Pri tejto akcii je celkovy cas 35 min., z toho 10 min. predletova priprava 20 min. let a poletova komunikacia. Preto celkovy cas je 35 min., nie cas samotneho letu. Ale ak citite, ze bol nejaky problem, ci uz s objednanim letu, komunikaciou, nedodrzanim casu letu, prosim, kontaktujte nas na marketing@tomarkaero.com. Budeme sa snazit odstranit vzniknute problemy a postarame sa o kompenzaciu. Ved predsa nam vsetkym ide o to, aby ste mali co najlepsi zazitok a lietanie si fakt uzili.
Let bol vynikajúci, pilot bol vynikajúci, príjemný. Najväčší zážitok som mal s vlastného pilotovania, čo mi bolo umožnené.
Plánujem v najbližšej dobe si to zopakovať.