Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobry vecer!ja mam zajazd rezervovany ale iba zajtra viem uhradit ci to bude
neskoro?
Zlavomat.sk
Pekný deň pani Kovacova,
prosím uhraďte čo najskôr.
Maca
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, aký je postup v prípade že sa zájazd
nenaplní..
Vďaka
STARTRIP
Dobrý deň pani Maca, Ck robí všetko pre to, aby sa zájazd
zrealizoval.
Vicky Há
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať akým spôsobom je riešené ubytovanie na zvyšné
dni keďže je to výlet na 5 dní a či je možný aj variant s vlastnou
dopravou. Ďakujem
STARTRIP
ubytovanie pri 5 – dňovom zájazde je 2 x hotelové. Podrobný popis
akcie je uvedený priamo v ponuke. Žiaľ zájazd nie je možné absolvovať
vlastnou dopravou.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer!ja mam zajazd rezervovany ale iba zajtra viem uhradit ci to bude neskoro?
Pekný deň pani Kovacova,
prosím uhraďte čo najskôr.