Rezervácia: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia termínu na skirejdova@skirejdova.sk alebo na tel. čísle0949 232 886, prípadne 0911 221 446.
Do objednávky uveďte trasu a kód kupónu.
Obmedzenia:
Ak si pri trasách 5 a 6 zákazník zakúpi poukaz iba na jeden snežný skúter, tak musí svoj čas jazdy prispôsobiť skupine, ktorá ide tiež rovnakú trasu.
Pri víkendových rezerváciách kupónov je možný neplánovaný časový posun štartu (dôvody: jazda v extrémnom teréne, nepredvídateľné počasie na trase, nedisciplinovaná predošlá skupina jazdcov) – teda rezervačné termíny sú orientačné.
Upozornenie: Rezervácia je potrebná aspoň dva dni vopred.
Zmena rezervácie: Zmena rezervácie je možná najneskôr do 24 hodín pred dohodnutým termínom.
Vek minimálne 18 rokov , oprávnenie na vedenie motorového vozidla (vodičský preukaz).
Nájomca je povinný preukázať sa platným dokladom ( pas, občiansky preukaz, vodičský preukaz).
V prípade podozrenia, že neboli predložené pravé doklady, prenajímateľ má právo neposkytnúť snežný skúter.
Pri požití alkoholických nápojov pred jazdou, alebo počas jazdy má prenajímateľ právo neposkytnúť snežný skúter, prípadne odobrať už zapožičaný snežný skúter bez vrátenia peňazí.
Nájomca je zodpovedný za plnú výšku škôd, ktoré spôsobí sebe, prepravovanej osobe, alebo inému subjektu.
V prípade poškodenia snežného skútra nájomca hradí prenajímateľovi plnú výšku škody.
Na snežnom skútri je povolená preprava maximálne 2 osôb, prípadne 1 dospelá osoba a 2 deti do 10 rokov
Preprava na snežnom skútri je na vlastnú zodpovednosť, preprava na snežnom skútri je povolená výhradne na vyznačených trasách.
Jazdy na snežných skútroch sú realizované vždy s doprovodným snežným skútrom s povereným zamestnancom.
pozicovna sneznych skutrov je v prevadzke uy asi mesiac, treba sledovat nas
web www.skirejdova.sk
Evka
Zdravim,
Chcela by som sa opýtať, máme zakúpený kupón, lenže predpokladám keďže
nie je sneh tak asi momentálne nefungujete. Ake su ďalšie postupy, keď už
máme vyplatené a nie su na jazdu podmienky? Je možné vrátenie peňazí
alebo aká je iná alternatíva.
Za odpoveď ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Evka,
napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk alebo
nás kontaktujte telefonicky na +421 232 117 321 a radi Vám pomôžeme.
Prajem pekný deň.
Alžbeta Kohútová
Dobrý deň chcela by som sa opýtať že keď chceme ísť traja na snežné
skútre ak to máme riešiť či si treba zakúpiť 2 preukazy alebo
až tri?
Jaro
ak si zakupite 2 poukazy, tak na jednom skutri pojdete dvaja…odporucam
jazdit po samom cize zakupit 3 poukazy
Jana
Dobry den, chcela by som sa informovat co v pripade, ze poveternostne
podmienky nebudu priaznive do casu vyprsania vouchera? Budu peniaze vratene
prip. kompenzacia v inej forme? Dakujem.
Jaro
mozete ich vyuzit buducu sezonu…
Vvka
Dobrý deň,
ja by som sa chcela opýtať, ak kúpim jeden poukaz, platí to pre oboch keby
som chcela íst na jednom skútri s priateľom, či je nutné zakupovať dva.
Jednalo by sa o tu 60–75min jazdu v okoli rejdovej.
Ďakujem
jaro
ano mozete ist aj dvaja na jednom skutri
Anna Garguláková-Vaníková
Dobrý deň, môžu sa na skútri viezť dve osoby? Ďakujem.
Jaro
Ano mame aj dvojmiestne skutre ale ovela lepsie si zajazdite ak pojdete
po samom
Boris
Slovenský raj je národným parkom. Kadiaľ vedú trasy ? Myslím, že
najväčšie vzrúšo z toho má príroda Slovenského raja. Ten hluk sa šíri
ďaleko. Zažil som to pri Oraviciach. 10 skútrov a na nich „milovníci
prírody“ . „Nasadnite do skútra, dupnite na plyn a vychutnajte si snežnú
jazdu po najkrajšom kúte našej krajiny!“ – to je jeden
z najabsurdnejších sloganov čo som čítal.
Jaro
Trasy vedu mino Slovenskeho raja v prvom stupni ochrany, so suhlasom
vlastnikov a suhlasnymi stanoviskami statnych sprav.Sme v blizkosti raja a
priroda je tu velmi podobna. Z vyhliadkovych miest na trasach vidno Slovensky
raj. Ak mate zaujem kadial vedu trasy tak ma kontaktujte a velmi rad Vam ich
poukazujem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravim,
Chcela by som sa opýtať, máme zakúpený kupón, lenže predpokladám keďže nie je sneh tak asi momentálne nefungujete. Ake su ďalšie postupy, keď už máme vyplatené a nie su na jazdu podmienky? Je možné vrátenie peňazí alebo aká je iná alternatíva.
Za odpoveď ďakujem
Dobrý deň Evka,
napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk alebo nás kontaktujte telefonicky na +421 232 117 321 a radi Vám pomôžeme.
Prajem pekný deň.