5 alebo 10 originálnych magnetiek s vašou fotografiou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den. Dala som osobny odber a kontaktne meno Zdenka Hricová…
Dobry den, ked nahravam foto z disku a nie z instagram, da sa foto orezat na rozmer 9×9cm alebo je min.rozmerom magnetka v rozmere 15×10cm? Dakujem.
Dobrý deň, pravdepodobne ste klikli na náš produkt klasickej magnetky. Celú vašu objednávku urobte prosím cez tento odkaz: http://www.tvojefoto.sk/produkt/instagram-magnetka/ Tam už sa vám vaše fotky automaticky nahrajú v štvorcovom formáte. Ak chcete štvorcový výrez upraviť, tak stačí kliknúť na jednotlivé fotky na chladničke.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je možné, aby magnetky prevzala za mňa kamarátka? :)
Dobrý deň,
samozrejme to nie je problém. Nech sa pokojne zastaví. Sme na Pestovateľske
ulici č.3 v BA.
Po-Pia od 8:30 – 17:00
Dobrý deň,
mala by som záujem o magnetky ale poštovné je skoro raz tak drahé…nedá
sa to poslať obyc poštou?
Pekný deň Monika,
žiaľ nie.
Dobrý deň,mám záujem o kupón na 10 magnetiek, ale fotky budem mať až
o 3 týždne. Ako mám postupovať?
Ďakujem
Dobrý deň,
môžete si zakúpiť kupóny ešte dnes. Ich platnosť na našej stránke je
až do konca januára.
dobry den, ak si kupit 2 kupony po 10 magnetiek a postovne staci zaplatit raz? dakujem
Dobrý deň,
ano, ak si kúpite dva kupóny, tak poštovné budete platiť len raz.
Ako prosím vymažem 2 fotky a prečo sa mi tam nezobeazili v kosiku vsetky
ale len dve?
Dobrý deň,
tie fotky nemusíte vymazávať ak ich máte nahraté v tom riadku vedľa
červeného štvorčeka „pridať fotky“. To nie sú fotky, ktoré sú už
v košíku, ale sú tam zobrazené fotky, z ktorých si môžete vybrať tie,
ktoré si chcete do košíka vložiť.
Kliknite na fotky, ktorú si chcete objednať. Keď sa vám zobrazí v tom
veľkom náhľade uprostred, tak potom kliknite na vložiť do košíka.
A máte ju v košíku.
Potom kliknite na ďalšiu fotku. Keď sa vám zobrazí v tom veľkom náhľade
uprostred, tak znova kliknite na vložiť do košíka. A máte v košíku
ďalšiu fotku. Takto to opakujte až kým nebudete mať v košíku počet
fotografií, ktoré si chcete objednať.
Snáď sme vám pomohli.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň, včera som zaslala objednávku na osobný odber ale žiadny potvrdzujúci e-mail neprišiel, čo mám teraz očakávať? ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
v objednávkovom systéme nevidím žiadnu objednávku na vaše meno. Kontaktujte ma prosím na psipkovsky@doublep.sk
Zistíme kde sa stala chyba.