Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den
Chcem sa opytat , preco ste mi neposlali fakturu a druha otazka – objednal
som si aurus a poslali ste mi clasik
Dobrý deň,
faktúru by ste mali mať v e-maili. Prípadnú reklamáciu ohľadom zlého
dodania je treba smerovať na info@epadia.sk
Ďakujeme za pochopenie
Chcem si objednat tasku Polo Clasik,co mam urobit.
Pekný deň pán Kniz,
veľmi nás to mrzí. Žiaľ zľava už bola vypredaná.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, že aká je to zľava, keď na internete som
našla takú istú tašku o niečo lacnejšiu.
Ďakujem
Pekný deň Alena,
ak ste tašku našli na internete v inej predajni s najväčšou
pravdepodobnosťou sa bude jednať taktiež o zľavnenú cenu a žiaľ akcie
iným internetovým obchodom nemôžeme zakázať.
Dobrý deň pri objednávke mi to príde na dobierku alebo kuriérom na
adresu?
Pekný deň Daniel,
je potrebné najskôr zaplatiť bankovým prevodom, alebo kartou za tento tovar
a následne Vám bude doručený Slovenskou poštou.
Dobrý deň, bolo by možné teda premerať tu dĺžku ramienka na oboch
variantoch tašky, teda aká je maximálna dĺžka..
ďakujem
Dobrý deň Katarína,
už je k dispozícii len model Classic a ten má maximálnu dĺžku remeňa
rovných 150cm (čiže pri nosení 75cm – polovica)
Pekný deň
Dobry den aka je presna dlzka ramienka na zavesenie ?
Dobrý deň Nikol,
dĺžka je nastaviteľná. Pokiaľ potrebujete vedieť maximálnu dĺžku,
môžeme Vám to premerať.
Pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné zakúpiť ešte túto tašku vpredu s rozdelením vreckom?
Dobrý deň,
momentálne sú tašky vypredané