30 % zľava na obuv v BAŤA! Výber z viac ako 1000 produktov (topánky a doplnky)
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry vecer, ako sa to stalo uz viacerym kupujucim – objednavka presla,
vsetko v poriadku, odpocitalo zlavu, ale po zadani sposobu platby ihned
presmerovane na platbu kartou a uz dalej nebolo mozne dokoncit objednavku..
nakolko stale hlasilo, ze je kupon pouzity. Ako mam postupovat, ved kupon plati
len do zajtra..?
Dakujem.
Dobrý den, pošlete prosím číslo Vaše voucheru na adresu kontakt@bata.sk
Zkontaktujeme Vás a domluvíme se, jak v tomto případě dále
postupovat.
Hezký den.
Dobry den, či vztahuje tati zlava na tieto 2 artikuly: 891–6106 a 841–4401?
Dobrý den, sleva se vztahuje na oba uvedené artikly. Hezký den
Zdravím,
voucher mi už pri objednávke započítalo do výslednej sumy, potvrdila som
objednávku a chcela zaplatiť za objednávku. Stránka však „zlyhala“.
Takže za objednávku neviem zaplatiť, potvrdzujúci mail mi neprišiel a pri
opätovnom zadaní voucheru už č. voucheru nie je platné. Ako postupovať
prosím?
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.
Dobrý deň, po zadaní čísla voucheru mi nebola odpočítaná zľava. Ako
mám postupovať?
Ďakujem
dobrý den,
slevový voucher platí na všechny artikly ze sekce http://www.bata.sk/web/kategoria/inspirace-sk-radostne-nakupy#eyJmaWx0ZXJzIjp7ImlkaXRlbSI6eyJ2YWx1ZSI6IjQ3NzUyIn19LCJvcmRlcmluZyI6W3siaG93IjoiYXNjIiwia2V5IjoicHJpb3JpdHkifV0sImxpbWl0IjoyMSwib2Zmc2V0IjowLCJyZWN1cnNpdmUiOmZhbHNlfQ==
Pokud se Vámi vybraný artikl nenachází v této sekci, sleva vám odečtena
nebude.
Hezký den.
Dobry den,
ak si kupim voucher so zlavou 30%, zlava sa da uplatnit aj na tieto clenkove
cizmy, alebo iba vami vybrate druhy?
http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-zeny-clenkova-lezerne/686689-bata-kozene-clenkove-cizmy-s-kozuskom
Dakujem.
Pekný deň Iva,
zľava platí na všetky dámske topánky z tejto sekcie: http://www.bata.sk/web/kategoria/inspirace-sk-radostne-nakupy#eyJmaWx0ZXJzIjp7ImlkaXRlbSI6eyJ2YWx1ZSI6IjQ3NzUyIn19LCJvcmRlcmluZyI6W3siaG93IjoiYXNjIiwia2V5IjoicHJpb3JpdHkifV0sImxpbWl0IjoyMSwib2Zmc2V0IjowLCJyZWN1cnNpdmUiOmZhbHNlfQ==
ak sa tam Vami vybrané topánky nachádzajú tak áno, ak nie tak nie.
Dobry den, kupil som si voucher, zaplatil VISA kartou, a pocas objednavania tovaru bolo vsetko OK – zlava bola odpocitana. Na platbu som ale pouzil inu MASTER CARD kartu, ta vsak nepodporuje 3D SECURE overenie – vratilo ma to pri platbe za topanky o krok naspat, ale teraz uz voucher nemozem pouzit – system mi totiz pise, ze uz bol pouzity. Pouzity vsak nebol, kedze platba sa nezrealizovala. Ako ho teda mozem realne pouzit na zaplatenie?
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.
Dobry den, chcela by som si kupit tuto kabelku : http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-doplnky-damske-kabelky-cez-rameno/689273-elega-damska-kabelka
avsak po zadani cisla voucheri mi to neodpocita zlavu.. ako postupovat?
a zial nefunguje to ani ked mam v kosiku viac poloziek, napriek tomu ze ma byt
zlava na cely kosik..
vopred dakujem za pomoc
Dobrý den, slevový voucher ze Slevomatu se vztahuje pouze na vybrané
artikly ze sekce „Radostné nákupy“. Vámi objednávaný artikl není do
této sekce zařazen, proto se Vám sleva neodečítá.
Hezký den.
Dobrý deň, objednala som si tovar cez eshop – v tejto zľave. Časť zásielky mi nevyhovuje a chcela som ju vrátiť na predajni. Tam ma však informovali, že tovar je možné len vymeniť za iný, nie vrátiť. V podmienkach je napísané, že za tovar nakúpený v eshope sa peniaze vracajú. Na koho sa mám obrátiť, prípadne odvolať? Ďakujem
Dobrý den, při nákupu v e-shopu máte možnost zboží vyměnit
i vrátit. Prodejna Vám podala špatnou informaci. Kontaktujte prosím náš
zákaznický servis 0850 311 999 nebo na adrese kontakt@bata.sk
Děkujeme.
Dobrý deň,
zakúpili sme si cez zľavomat zľavový voucher, ktoý by sme radi využili na
tieto topánky:
Číslo artiklu: 894–6242
http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-muzi-zimna-obuv/686137-bata
avšak pri zadaní kódu vouchera sa mi žiadna zľava neodpočítala. Ako sa
dá táto zľava vlastne uplatniť? Ak sa nevzťahuje na nami vybraný tovar,
ako sa dá voucher vrátiť?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý den, slevový voucher je možné uplatnit pouze na vybrané artikly ze
sekce Radostné nákupy. Tento artikl do tohoto výběru nepatří, proto se
vám sleva neodečítá.
V případě vrácení voucheru se prosím obraťte na adresu podpora@zlavomat.sk
Poradí Vám, jak v tomto případě postupovat.
Hezký den.
Dobry den prajem,
pred chilou som si zakupila voucher, na stranke Bata som zadala kod voucheru a
po vybrani sposobu platby kartou som bola presmerovana na platobnu branu. Platba
ale nepresla, tak som sa o tom pokusila znova, no stale sa mi zobrazuje
hlasenie, ze kod je neplatny alebo bol pouzity. Ale kedze tovar nebol zaplateny,
ani kod pouzity byt nemohol, tak sa chcem opytat, ako je mozne to riesit –
mam poziadat o vratenie penazi a zakupit voucher znova alebo bude mozne tento
kod este pouzit?
Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se
Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.
Dobry den,
V predajni Danubia mate oznacene zlavomat aj na partiovom tovare. Zlava
v predajni bola 35 %. Ak som sa predavacky pytal ci na to este je 30%
odpovedala ze nie, ze si mam vybrat bud 30 % zlavu alebo 35% co je
v obchode.
Je to skutocne tak? Preci je tento vyrobok potom oznaceny stitkom zlavomat ked
vyhoda jeho kupi cez zlavomat nie je?
Dakujem za odpoved.
Dobrý den, v uvedené prodejně došlo naší chybou ke špatnému
označení Vámi vybraného artiklu. Jednalo se o artikl s vadou (rozbarvení)
a neměl být štítkem Zlavomat označen. Za chybu se Vám touto cestou velmi
omlouváme.
Hezký den.
Dobrý deň, je potrebné mať na predajni voucher vytlačený, alebo stačí nadiktovať kód voucheru? ďakujem
Pekný deň Katka,
môžete ho mať aj v appke alebo zaslaný do sms správy.
Dobry den,
plati uvedena zlava aj na hnede prevedenie tychto panskych topanok?
http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-muzi-najpredavanejsie/686909-bata-kozene-clenkove-topanky-so-zipsom
Dakujem
Dobrý den, na tento artikl se sleva nevztahuje. Artikly zařazené do této slevové akce najdete pouze v sekci Radostné nákupy. Hezký den.
Chcem kupón uplatniť v predajni Danubia na Panónskej v BA. Majú tam akciu, že pri kúpe dvoch párov topánok dostanem na lacnejší pár 20% zľavu. Ak jeden pár bude označený kupónom zľavomat (druhý pár nie), ako sa postupuje? Dostanem Zľavomat zľavu 30% a ešte aj tú 20%-nú, lebo kupujem dva páry. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne :-) Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den, jednotlivé slevové akce není možné navzájem kombinovat ani
sčítat. Můžete tedy využít buď slevu 20% na dva páry obuvi nebo 30%
slevu s voucherem Slevomat (do této akce patří však pouze štítkem
označené artikly).
Hezký den.
Môžte mi poradiť, ako sa dá stornovať kupón? Ďakujem…
Pekný deň Dominika.
Napíšte nám prosím jeho kód a informáciu, že ho žiadate stornovať na
adresu podpora@zlavomat.sk.
Dobry den, da sa tovar zakupeny cez e-shop vratit alebo iba vymenit?
Dobrý den, zboží zakoupené přes e-shop je možné vrátit nebo vyměnit
na některé z prodejen Baťa, popř. poštou.
Chcem len upozorniť na to, že keď som prišla na predajňu v Trnave ani jedny topánky neboli označené logom zľavomatu a predavačky poriadne ani netušili na čo sa zľava vzťahuje a na čo nie.
Pekný deň Vev,
už by to malo byť v poriadku.
Dobrý deň, dá sa zakúpený voucher samozrejme nepoužitý vrátiť?
Pekný deň Dominika,
neuplatnený voucher je možné stornovať do 14 kalendárnych dní od jeho
zakúpenia.
Ako mam zaplatiť kupon do Baťa?
Pekný deň Pavol,
bankovým prevodom, online kartou, alebo vkladom na náš účet. Stačí
kliknúť na zelené políčko kúpiť za, zadať emailovú adresu a potom
postupovať podľa pokynov.
Na predajni mi vraveli, že na každý pár treba zvlášť voucher, tak teraz neviem ;)
Dobrý den,
sleva se vztahuje na celý nákup. Pokud si na prodejně vyberete např. tři
artikly označené štítkem „Akcia Zľavomat“, stačí Vám na celý nákup
pouze jeden voucher. Sleva 30% bude odečtena z každého artiklu.
Hezký den.
Dobrý deň, tovar, ktorý som si objednala na voucher 7716724278 nie je k dispozícii, viete mi, prosím Vás, zaslať iný voucher? Ďakujem.
Pekný deň pani Macková,
nerozumiem celkom Vášmu príspevku. Ak tovar o ktorý ste mali záujem nie je
k dispozícií a o iný záujem nemáte je možné vrátiť voucher a my Vám
peniaze vrátime naspať. Naša adresa je podpora@zlavomat.sk. Ak
ste mali inú požiadavku prosím napíšte nám ju na uvedenú emailovú
adresu.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, jeden voucher platí na jeden pár, alebo je možné jeden voucher uplatniť aj na viac párov, ktoré sú v sekcii? či treba na každý pár zvlášť voucher? ďakujem
Zľava sa vzťahuje na celý nákup z tejto sekcie.
Pekný deň prajeme Katka.
Dobry den,
obchod Bata v Michalovciach nie je v zozname. Naozaj sa voucher da uplatnit
len v uvedenych obchodoch?
Dakujem za odpoved.
Dobrý den,
prodejna Baťa v Michalovcích byla uzavřena. Voucher je možné uplatnit na
vybraný sortiment v uvedených kamenných prodejnách nebo také při nákupu
v e-shopu.
Hezký den.
Myslim tuto kabelku https://zlavomat.sgcdn.cz/images/t/1200/25/99/2599703-4ab33c.webp
Dobrý den, podařilo se mi ji najít pouze na www.bata.cz
http://www.bata.cz/web/kategorie/web-katalog-cz-doplnky-vsechny-kabelky/672651-bata-hogan-crocodile-tote-bag
Na Slovensku je již pravděpodobně vyprodaná. Je mi to líto, ale z České
republiky na Slovenskou zboží nezasíláme.
Příjemný víkend.
Prepacte, ale ta Vasa semisova kabelka 963–5117 nema s tou na stranke zlavomatu nic spolocne…nepomylili ste sa?
Dobry den,
tu krasnu kabelu fialovu z posuvneho banera zlavy neviem najst na
stranke…je tam?
Dobrý den, číslo artiklu je 963–51117
Hezký den.
Omlouvám se správně je to 963–5117
Dobrý deň, ani mne nesťahuje po vložení kódu 30% zľavu. Prosím o odstránenie chyby, ďakujem.
Dobrý den, prosím kontaktujte zákaznický servis Baťa a.s. na telefonním čísle 0850 311 999. Prověříme kde je problém. Děkujeme.
V e-shope som nenasla produkty oznacene logom Zlavomatu.
Znamena to, ze zakupena ylava 30% je na vsetky vyrobky v e-shope?
Dobrý den,
na vybrané artikly zařazené do akce Zľavomat se dostanete přímo kliknutím
na odkaz v náhledu slevy:
„Voucher uplatníte v e-shope Bata a to na všetky produkty umiestnené TU
alebo…“
Logem Zľavomat jsou označeny artikly pouze na kamenných prodejnách
Baťa.
Hezký den.
Pekný deň Dana,
produkty o ktoré sa jedná nájdete na tejto adrese: http://www.bata.sk/web/kategoria/inspirace-sk-radostne-nakupy#eyJmaWx0ZXJzIjp7ImlkaXRlbSI6eyJ2YWx1ZSI6NDc3MzZ9fSwib3JkZXJpbmciOlt7ImhvdyI6ImFzYyIsImtleSI6InByaW9yaXR5In1dLCJsaW1pdCI6MjEsIm9mZnNldCI6MCwicmVjdXJzaXZlIjpmYWxzZX0=
Pekný deň.
platí to aj na tovary v zľave ?
Dobrý den,
ano, z uvedených cen v sekci Radostné nákupy platí sleva 30% z cen,
které jsou uvedeny jako koncové (po slevě). Sleva se Vám odečte v košíku
při zadání čísla voucheru.
Hezký den.
po zadaní kód voucheru na e-shope mi zľavu nenačíta.čo s tým?
Pekný deň Paula,
prosím Vás o strpenie. Situáciu riešime. Hneď ako budeme mať riešenie
napíšem Vám sem.
Pekný deň Paula ešte raz.
Môžete si prosím stiahnuť nový voucher zo svojho profilu, alebo z emailu
po uskutočnení platby. Bude obsahovať nový, fungujúci kód voucheru.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcel som si konečne uplatniť kupón, všetko išlo hladko až pokiaľ som neprešiel na online platbu, keďže online kartou neplatim často a keďže suma bola väčšia ako mám nastavený limit, platba neprešla. Tak som si limit zväčšil aby platba prešla, ale teraz mi hlási že kupón je neplatný alebo bol použitý. Čo s tým a ako ďalej.
Vďaka
Dobrý den, pošlete prosím číslo Vaše voucheru na adresu kontakt@bata.sk
Zkontaktujeme Vás a domluvíme se, jak v tomto případě dále postupovat.
Hezký den.