Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

30 % zľava na obuv v BAŤA! Výber z viac ako 1000 produktov (topánky a doplnky)

4,5 / 5 Baťa Slovensko, a.s. (16 pobočiek) Trenčín  (mapa)

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Andrej

Dobrý deň, chcel som si konečne uplatniť kupón, všetko išlo hladko až pokiaľ som neprešiel na online platbu, keďže online kartou neplatim často a keďže suma bola väčšia ako mám nastavený limit, platba neprešla. Tak som si limit zväčšil aby platba prešla, ale teraz mi hlási že kupón je neplatný alebo bol použitý. Čo s tým a ako ďalej.
Vďaka

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete prosím číslo Vaše voucheru na adresu kontakt@bata.sk
Zkontaktujeme Vás a domluvíme se, jak v tomto případě dále postupovat.
Hezký den.

Maca Bakova

Dobry vecer, ako sa to stalo uz viacerym kupujucim – objednavka presla, vsetko v poriadku, odpocitalo zlavu, ale po zadani sposobu platby ihned presmerovane na platbu kartou a uz dalej nebolo mozne dokoncit objednavku.. nakolko stale hlasilo, ze je kupon pouzity. Ako mam postupovat, ved kupon plati len do zajtra..?
Dakujem.

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete prosím číslo Vaše voucheru na adresu kontakt@bata.sk
Zkontaktujeme Vás a domluvíme se, jak v tomto případě dále postupovat.
Hezký den.

Alina

Dobry den, či vztahuje tati zlava na tieto 2 artikuly: 891–6106 a 841–4401?

Baťa a.s.

Dobrý den, sleva se vztahuje na oba uvedené artikly. Hezký den

Simona

Zdravím,
voucher mi už pri objednávke započítalo do výslednej sumy, potvrdila som objednávku a chcela zaplatiť za objednávku. Stránka však „zlyhala“. Takže za objednávku neviem zaplatiť, potvrdzujúci mail mi neprišiel a pri opätovnom zadaní voucheru už č. voucheru nie je platné. Ako postupovať prosím?

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.

Simona

Dobrý deň, po zadaní čísla voucheru mi nebola odpočítaná zľava. Ako mám postupovať?
Ďakujem

Baťa a.s.



dobrý den,

slevový voucher platí na všechny artikly ze sekce http://www.bata.sk/web/kategoria/inspirace-sk-radostne-nakupy#eyJmaWx0ZXJzIjp7ImlkaXRlbSI6eyJ2YWx1ZSI6IjQ3NzUyIn19LCJvcmRlcmluZyI6W3siaG93IjoiYXNjIiwia2V5IjoicHJpb3JpdHkifV0sImxpbWl0IjoyMSwib2Zmc2V0IjowLCJyZWN1cnNpdmUiOmZhbHNlfQ==
Pokud se Vámi vybraný artikl nenachází v této sekci, sleva vám odečtena nebude.
Hezký den.

Iva

Dobry den,
ak si kupim voucher so zlavou 30%, zlava sa da uplatnit aj na tieto clenkove cizmy, alebo iba vami vybrate druhy?

http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-zeny-clenkova-lezerne/686689-bata-kozene-clenkove-cizmy-s-kozuskom

Dakujem.

Zlavomat.sk
Milan

Dobry den, kupil som si voucher, zaplatil VISA kartou, a pocas objednavania tovaru bolo vsetko OK – zlava bola odpocitana. Na platbu som ale pouzil inu MASTER CARD kartu, ta vsak nepodporuje 3D SECURE overenie – vratilo ma to pri platbe za topanky o krok naspat, ale teraz uz voucher nemozem pouzit – system mi totiz pise, ze uz bol pouzity. Pouzity vsak nebol, kedze platba sa nezrealizovala. Ako ho teda mozem realne pouzit na zaplatenie?

Baťa a.s.

Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.

Katarina

Dobry den, chcela by som si kupit tuto kabelku : http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-doplnky-damske-kabelky-cez-rameno/689273-elega-damska-kabelka

avsak po zadani cisla voucheri mi to neodpocita zlavu.. ako postupovat?

a zial nefunguje to ani ked mam v kosiku viac poloziek, napriek tomu ze ma byt zlava na cely kosik..

vopred dakujem za pomoc

Baťa a.s.

Dobrý den, slevový voucher ze Slevomatu se vztahuje pouze na vybrané artikly ze sekce „Radostné nákupy“. Vámi objednávaný artikl není do této sekce zařazen, proto se Vám sleva neodečítá.
Hezký den.

Zdenka

Dobrý deň, objednala som si tovar cez eshop – v tejto zľave. Časť zásielky mi nevyhovuje a chcela som ju vrátiť na predajni. Tam ma však informovali, že tovar je možné len vymeniť za iný, nie vrátiť. V podmienkach je napísané, že za tovar nakúpený v eshope sa peniaze vracajú. Na koho sa mám obrátiť, prípadne odvolať? Ďakujem

Baťa a.s.

Dobrý den, při nákupu v e-shopu máte možnost zboží vyměnit i vrátit. Prodejna Vám podala špatnou informaci. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis 0850 311 999 nebo na adrese kontakt@bata.sk
Děkujeme.

j

Dobrý deň,

zakúpili sme si cez zľavomat zľavový voucher, ktoý by sme radi využili na tieto topánky:
Číslo artiklu: 894–6242
http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-muzi-zimna-obuv/686137-bata

avšak pri zadaní kódu vouchera sa mi žiadna zľava neodpočítala. Ako sa dá táto zľava vlastne uplatniť? Ak sa nevzťahuje na nami vybraný tovar, ako sa dá voucher vrátiť?

Ďakujem za odpoveď

Baťa a.s.

Dobrý den, slevový voucher je možné uplatnit pouze na vybrané artikly ze sekce Radostné nákupy. Tento artikl do tohoto výběru nepatří, proto se vám sleva neodečítá.

Baťa a.s.

V případě vrácení voucheru se prosím obraťte na adresu podpora@zlavomat.sk
Poradí Vám, jak v tomto případě postupovat.
Hezký den.

Lydka

Dobry den prajem,
pred chilou som si zakupila voucher, na stranke Bata som zadala kod voucheru a po vybrani sposobu platby kartou som bola presmerovana na platobnu branu. Platba ale nepresla, tak som sa o tom pokusila znova, no stale sa mi zobrazuje hlasenie, ze kod je neplatny alebo bol pouzity. Ale kedze tovar nebol zaplateny, ani kod pouzity byt nemohol, tak sa chcem opytat, ako je mozne to riesit – mam poziadat o vratenie penazi a zakupit voucher znova alebo bude mozne tento kod este pouzit?

Baťa a.s.



Dobrý den, pošlete nám prosím číslo Vašeho voucheru na adresu kontakt@bata.cz Ozveme se Vám, jak v tomto případě postupovat. Hezký den.

Martin

Dobry den,

V predajni Danubia mate oznacene zlavomat aj na partiovom tovare. Zlava v predajni bola 35 %. Ak som sa predavacky pytal ci na to este je 30% odpovedala ze nie, ze si mam vybrat bud 30 % zlavu alebo 35% co je v obchode.

Je to skutocne tak? Preci je tento vyrobok potom oznaceny stitkom zlavomat ked vyhoda jeho kupi cez zlavomat nie je?

Dakujem za odpoved.

Baťa a.s.

Dobrý den, v uvedené prodejně došlo naší chybou ke špatnému označení Vámi vybraného artiklu. Jednalo se o artikl s vadou (rozbarvení) a neměl být štítkem Zlavomat označen. Za chybu se Vám touto cestou velmi omlouváme.
Hezký den.

Katka

Dobrý deň, je potrebné mať na predajni voucher vytlačený, alebo stačí nadiktovať kód voucheru? ďakujem

Zlavomat.sk

Pekný deň Katka,

môžete ho mať aj v appke alebo zaslaný do sms správy.

Zuzana

Dobry den,
plati uvedena zlava aj na hnede prevedenie tychto panskych topanok?
http://www.bata.sk/web/kategoria/web-katalog-sk-muzi-najpredavanejsie/686909-bata-kozene-clenkove-topanky-so-zipsom
Dakujem

Baťa a.s.

Dobrý den, na tento artikl se sleva nevztahuje. Artikly zařazené do této slevové akce najdete pouze v sekci Radostné nákupy. Hezký den.

Iva

Chcem kupón uplatniť v predajni Danubia na Panónskej v BA. Majú tam akciu, že pri kúpe dvoch párov topánok dostanem na lacnejší pár 20% zľavu. Ak jeden pár bude označený kupónom zľavomat (druhý pár nie), ako sa postupuje? Dostanem Zľavomat zľavu 30% a ešte aj tú 20%-nú, lebo kupujem dva páry. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne :-) Ďakujem za odpoveď.

Baťa a.s.

Dobrý den, jednotlivé slevové akce není možné navzájem kombinovat ani sčítat. Můžete tedy využít buď slevu 20% na dva páry obuvi nebo 30% slevu s voucherem Slevomat (do této akce patří však pouze štítkem označené artikly).
Hezký den.

Dominika Sedlačková

Môžte mi poradiť, ako sa dá stornovať kupón? Ďakujem…

Zlavomat.sk

Pekný deň Dominika.

Napíšte nám prosím jeho kód a informáciu, že ho žiadate stornovať na adresu podpora@zlavomat.sk.

Martina

Dobry den, da sa tovar zakupeny cez e-shop vratit alebo iba vymenit?

Baťa a.s.

Dobrý den, zboží zakoupené přes e-shop je možné vrátit nebo vyměnit na některé z prodejen Baťa, popř. poštou.

Vev

Chcem len upozorniť na to, že keď som prišla na predajňu v Trnave ani jedny topánky neboli označené logom zľavomatu a predavačky poriadne ani netušili na čo sa zľava vzťahuje a na čo nie.

Zlavomat.sk

Pekný deň Vev,

už by to malo byť v poriadku.

Dominika Sedlačková

Dobrý deň, dá sa zakúpený voucher samozrejme nepoužitý vrátiť?

Zlavomat.sk

Pekný deň Dominika,

neuplatnený voucher je možné stornovať do 14 kalendárnych dní od jeho zakúpenia.

pavol

Ako mam zaplatiť kupon do Baťa?

Zlavomat.sk

Pekný deň Pavol,

bankovým prevodom, online kartou, alebo vkladom na náš účet. Stačí kliknúť na zelené políčko kúpiť za, zadať emailovú adresu a potom postupovať podľa pokynov.

Katka

Na predajni mi vraveli, že na každý pár treba zvlášť voucher, tak teraz neviem ;)

Baťa a.s.

Dobrý den,
sleva se vztahuje na celý nákup. Pokud si na prodejně vyberete např. tři artikly označené štítkem „Akcia Zľavomat“, stačí Vám na celý nákup pouze jeden voucher. Sleva 30% bude odečtena z každého artiklu.
Hezký den.

Jana Macková

Dobrý deň, tovar, ktorý som si objednala na voucher 7716724278 nie je k dispozícii, viete mi, prosím Vás, zaslať iný voucher? Ďakujem.

Zlavomat.sk

Pekný deň pani Macková,

nerozumiem celkom Vášmu príspevku. Ak tovar o ktorý ste mali záujem nie je k dispozícií a o iný záujem nemáte je možné vrátiť voucher a my Vám peniaze vrátime naspať. Naša adresa je podpora@zlavomat.sk. Ak ste mali inú požiadavku prosím napíšte nám ju na uvedenú emailovú adresu.

Katka

Dobrý deň, chcem sa opýtať, jeden voucher platí na jeden pár, alebo je možné jeden voucher uplatniť aj na viac párov, ktoré sú v sekcii? či treba na každý pár zvlášť voucher? ďakujem

Zlavomat.sk

Zľava sa vzťahuje na celý nákup z tejto sekcie.
Pekný deň prajeme Katka.

Erika

Dobry den,
obchod Bata v Michalovciach nie je v zozname. Naozaj sa voucher da uplatnit len v uvedenych obchodoch?
Dakujem za odpoved.

Baťa a.s.

Dobrý den,
prodejna Baťa v Michalovcích byla uzavřena. Voucher je možné uplatnit na vybraný sortiment v uvedených kamenných prodejnách nebo také při nákupu v e-shopu.

Hezký den.

Dana
Baťa a.s.

Dobrý den, podařilo se mi ji najít pouze na www.bata.cz
http://www.bata.cz/web/kategorie/web-katalog-cz-doplnky-vsechny-kabelky/672651-bata-hogan-crocodile-tote-bag

Na Slovensku je již pravděpodobně vyprodaná. Je mi to líto, ale z České republiky na Slovenskou zboží nezasíláme.

Příjemný víkend.

Dana

Prepacte, ale ta Vasa semisova kabelka 963–5117 nema s tou na stranke zlavomatu nic spolocne…nepomylili ste sa?

Dana

Dobry den,
tu krasnu kabelu fialovu z posuvneho banera zlavy neviem najst na stranke…je tam?

Baťa a.s.

Dobrý den, číslo artiklu je 963–51117
Hezký den.

Baťa a.s.

Omlouvám se správně je to 963–5117

Jana Macková

Dobrý deň, ani mne nesťahuje po vložení kódu 30% zľavu. Prosím o odstránenie chyby, ďakujem.

Baťa a.s.

Dobrý den, prosím kontaktujte zákaznický servis Baťa a.s. na telefonním čísle 0850 311 999. Pro­věříme kde je problém. Děkujeme.

Dana

V e-shope som nenasla produkty oznacene logom Zlavomatu.
Znamena to, ze zakupena ylava 30% je na vsetky vyrobky v e-shope?

Baťa a.s.

Dobrý den,
na vybrané artikly zařazené do akce Zľavomat se dostanete přímo kliknutím na odkaz v náhledu slevy:
„Voucher uplatníte v e-shope Bata a to na všetky produkty umiestnené TU alebo…“

Logem Zľavomat jsou označeny artikly pouze na kamenných prodejnách Baťa.

Hezký den.

Martina Kovačicová

Pekný deň.
platí to aj na tovary v zľave ?

Baťa a.s.



Dobrý den,
ano, z uvedených cen v sekci Radostné nákupy platí sleva 30% z cen, které jsou uvedeny jako koncové (po slevě). Sleva se Vám odečte v košíku při zadání čísla voucheru.

Hezký den.

paula

po zadaní kód voucheru na e-shope mi zľavu nenačíta.čo s tým?

Zlavomat.sk

Pekný deň Paula,

prosím Vás o strpenie. Situáciu riešime. Hneď ako budeme mať riešenie napíšem Vám sem.

Zlavomat.sk

Pekný deň Paula ešte raz.

Môžete si prosím stiahnuť nový voucher zo svojho profilu, alebo z emailu po uskutočnení platby. Bude obsahovať nový, fungujúci kód voucheru.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore