Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vaším menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobrý deň prajem. Kúpila som 2× zájazd do Paríža, písala som aj
e-mail, ale nie som si istá či som uviedla správne kódy kupónov. Žiadna
odpoveď na e-mail mi neprišla a nerada by som uviedla zlé údaje a následne
sa zájazdu nezúčastnila. Ďakujem
STARTRIP
Dobrý deň pani Slávka, prosím Vás kontaktujte nás do CK, nakoľko Váš
mail zrejme neevidujeme, pokiaľ nemáte od nás odpoveď. Zlé údaje určite
nemajú žiadny vplyv na účasť v zájazde :-)
Lucy
Aha, v poriadku, chápem. Takže tú miestenku si nemusíme kupovať.
Ďakujem za odpoveď :)
STARTRIP
Dobrý deň Lucy, nie miestenka nie je povinná
Lucy
Dobrý deň,
ten príplatok za nástupné miesta by som pochopila, že sa priratávajú
k cene (aj keď sídlo cestovky je v BB a za BB 15e), ale prečo sa musí
doplácať ešte aj spiatočná miestenka 10e/osobu v autobuse. To nemáme ani
miesto v autobuse v cene?
STARTRIP
Dobrý deň Lucy, upresním príplatky.
1.miestenka – spiatočná miestenka 10,00 EUR/osoba je voliteľný
príplatok ak si klient vyberá miesto na sedenie v autobuse
2. cena zájazdu je z BA, v prípade nástupného miesta v BB je príplatok
povinný 15 EUR ( nezáleží to od sídla CK ). medzi BA a BB je 400 km
v spiatočnej ceste, a tento príplatok pokrýva tieto náklady
Gerda Foltinová
Mám záujem o zájazd, ale skôr ako si ho zakúpim, chcela by som vedieť
program.
Zlavomat.sk
Pekný deň pani Foltinová,
program je uvedený v texte ponuky po rozkliknutí odkazu: „Program zájazdu
(rozkliknite)“
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem. Kúpila som 2× zájazd do Paríža, písala som aj e-mail, ale nie som si istá či som uviedla správne kódy kupónov. Žiadna odpoveď na e-mail mi neprišla a nerada by som uviedla zlé údaje a následne sa zájazdu nezúčastnila. Ďakujem
Dobrý deň pani Slávka, prosím Vás kontaktujte nás do CK, nakoľko Váš mail zrejme neevidujeme, pokiaľ nemáte od nás odpoveď. Zlé údaje určite nemajú žiadny vplyv na účasť v zájazde :-)