Odhliadnuc od toho, ze nas apartman pri prichode nebol pripraveny este ani o pol 7 vecer, vo wellness nefungovala vacsina saun a vonkajsia virivka, na pivo sme cakali skoro pol hodinu, na veceru aspon hodinu a ze nam neboli poskytnute slubene zlavy na skipassy, najviac nam znechutila cely pobyt manazerka spolu s recepcnou. V ramci kuponu sme mali narok na polpenziu a ked sme v prvy vecer isli na veceru, casnik nam dal do ruk jedalny listok. Povedali sme mu, ze my mame zakupeny kupon, takze si z menu asi vybrat nemozeme. On nas poslal na recepciu, lebo nevedel, na co mame narok. Recepcna nam povedala, ze v prvy vecer si mozme vybrat hocico z jedalneho listka a na druhy den si pri ranajkach vyberieme veceru z ponuknutych jedal. Opakovane sme sa pytali, ci si mozeme vybrat hocico z menu, lebo sa nam to nepozdavalo, no odpovedala, ze ano. Nikto kompetentnejsi ako recepcna tam nebol a snad nie je povinnostou hosta zistovat, ci recepcna disponuje spravnymi informaciami. Tak sme si teda vybrali jedlo z menu (na ktore sme cakali hodinu). Na konci pobytu nam recepcna oznamila, ze musime zaplatit aj prvu veceru. Na to sa do nas dost neprijemne obula manazerka, ze sme na to nemali narok, lebo cena polpenzie je 13 eur a my sme si mali vybrat len z ponuknutych jedal (ktore nam neboli ale ponuknute, lebo casnik nam dal iba normalny jedalny listok). Na otazku, ci nam teda nemoze odratat aspon tych 13 eur, kedze sme ich zaplatili a veceru nedostali, arogantne povedala „to sa neda“ a odisla. Recepcna samozrejme cely cas tvrdila, ze nam nic take nepovedala. Ak by to bola pravda, moja otazka na recepcnu je, preco teda neinformovala casnika, ze nam ma dat na vyber z tych jedal, na ktore mame narok. Ok, nedorozumenia sa stavaju, ale to ako ho vyriesili tieto dve zamestnankyne hotela bolo maximalne arogantne. Namiesto ospravedlnenia a navrhnutia nejakeho riesenia (napriklad odpocitanie tych 13 eur) sme sa dockali otrasneho spravania sa personalu. Pani manazerke by som pripomenula, ze k hostom by sa malo hotelove vedenie spravat slusne, v opacnom pripade sa tam uz nemusia vratit. My sa tam rozhodne nevratime, lebo personal hotela nam svojim arogantnym spravanim pokazil cely dojem z dovolenky.
Vyjadrenie podniku
Pred 8 rokmi
Dobrý deň,
v mene hotela by sme sa Vám chceli ospravedlniť za vzniknuté nedorozumenie.
Vnímame, že Vaše rozhorčenie muselo byť silné, nakoľko Vaše negatívne referencie sa objavili na všetkých dostupných portáloch.
Mrzí nás však, že pre chybu jednotlivca/ov týmto spôsobom očierňujete náš rezort, pričom je pochopiteľne, že napr: vonkajšia vírivka nemôže byť v prevádzke, pokiaľ nie je vhodné počasie, ako je silný dážď so snehom, čo v ten víkend bol.
Taktiež sú rozporuplné iné fakty, ktoré vo vašich referenciách uvádzate.
Je nám ale ľúto, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s našimi zamestnancami, tí sú práve veľmi kladne hodnotení. Osobne som preverila celý personál, ktorí mal v ten víkend službu, nakoľko nám záleží na názore našich hostí.
Musíme súhlasiť s tým, že personál, hlavne manažér, ktorý mal ten víkend službu si mal zachovať odstup, jednať s Vami s náležitou vážnosťou a rešpektom. Celú situáciu mal vyriešiť na mieste a k obojstrannej spokojnosti. Na Váš popud, sme sa rozhodli vyvodiť osobné dôsledky a s manažérkou bude rozviazaný pracovný pomer.
Za hotel prijmite prosím ešte raz naše ospravedlnenie.
S úctou,
Riaditeľ hotela
Poláková Alena