Nebolo to zle, bazen a sauna boli zavrete, na co sme sa povodne tesili. Restauracia v hoteli bola zavreta, veceru sme museli hladat inde. Ranajky boli na poslednu chvilu v hoteli, tie boli velmi dobre a pestre. Izba bola cista, v poriadku. Nocny recepcny bol prijemny a napomocny. Aj za zlavnenu cenu to ale nestalo za to, hotel bol uplne prazdny, radsej dam polovicnu cenu a nech je hotel plny. Slovensko, a hlavne Tatry, sa maju o turizme este velmi vela ucit.
Personál v reštaurácii príjemný, raňajky v cene boli pestré, hotel situovaný ozaj do tichého a nádherného prostredia. Pekný a upravený tenisový kurt, Výborná lokalita ak máte v pláne ísť na túry do VT, kúpeľňa veľmi pekne a priestranne riešená. Pre 2 ideál
Ak si objednáte 2 posteľovú izbu s prístelkou počítajte s minimálnym priestorom- do postele sme liezli „cez nohy“ a postele boli od steny po stenu…veľmi nepohodlné. Na izbe v týchto horúčavách akútne chýbala chladnička a TV to má asi už tiež zo svojou životnosťou spočítané. Pre deti chýbajú preliezky. Na balkóne by padla vhod aspoň 1 stolička.
Vyjadrenie podniku
Pred 9 rokmi
Dobry den,
dakujeme za Vasu pripomienku.
Nepohodlie na izbe nas mrzi no su to izby predovsetkym pre dve osoby. V pripade rodiny s detmi 2+2 poskytujeme a skor odporucame pohodlny rodinny apartman, kde je moznost pristelky v oddelenej miestnosti.
Preliezky pre deti su lokalizovane v areali hotela Hills, ktory je od hotel Forton vzdialeny 2 min pesi. Nakolko sme jedna spolocnost, zabezpecujeme preliezky pre deticky v areali tohto hotela.
Vybavenie chladnicky rovnako nieje povinnostou 3-hviezdickoveho hotela. Tuto sluzu poskytuju predovsetkym 4-hviezdickove hoteli.
Kazdopadne dufame, ze sa este v buducnosti rozhodnete pre nase sluzby, snaha o ich skvalitnovanie stale stupa.
Neinformovali nás, že ubytovať je potrebné sa v hoteli Lesná, asi 100 m ďalej. nebol by to problém, ale my sme si vyložili veci na recepcii vo Fortone, zaparkovali, keď nám to prekvapený recepčný povedal. Tak isto dopadla väčšina hostí…
Vyjadrenie podniku
Pred 9 rokmi
Dobry den ,
mrzi nas ze doslo k tomuto nedorozumeniu.
Ubeznecujeme Vas, ze pri dalsich pobytoch sme plne zodpovedali za to aby tato informacia bola poskytnuta vsetkym hostom.
Budeme sa tesit ak nase sluzby vyuzijete este niekedy v buducnosti.