Dobrý deň objednala som si u vás dva zirkonove sety. Na mojom profil je
,že som objednávku prijala 20.10.2016 ale pritom objednávku som vôbec ešte
nedostala a neprehrala do vlastných rúk .. Tak ako je možné ,že v profil
mi už svieti ,že som t o prevzala …do teraz od dňa objednania mi to vôbec
ešte neprišlo … písala som aj email aj sms ,že mením adresu dodania a
prisla mi spätná sms ,že už to je poslané a doteraz nič … ďakujem za
skorú odpoveď
www.PinkCat.sk
Dobrý deň, nám ste určite žiadny email a sms so zmenou adresy
neposielali. Náš email je pinkcat@pinkcat.sk a
tel.č. +421 940 909 559 . Zásielku sme Vám odoslali 10.10.2016, máte ju
uloženú na pošte od dňa 12.10.2016 a musíte si ju ísť prevziať na
poštu. Sledovacie číslo vašej zásielky Vám zasielame do emailu. Prajeme
pekný deň, PinkCat.sk
Zuzana
Dobry den, nebolo by mozne vyhotovenie setu aj v striebre? Kvoli problemom
s alergiami na rozne kovy…
dakujem za skoru odpoved.
www.PinkCat.sk
Dobrý deň, bohužiaľ je nám ľúto, ale takúto možnosť neponúkame.
Prajeme Vám pekný deň PinkCat.sk :)
ROMAN RYBAR
na dobierku alebo postou,
www.PinkCat.sk
Dobrý deň, bohužiaľ je nám ľúto, ale tovar zakúpený cez Zľavomat
nieje možné poslať na dobierku. Ak to vyplatíte bankovým prevodom alebo
kartou, tak Vám to bude doručené Slovenskou poštou. Prajeme Vám pekný deň
PinkCat.sk
Naďa Hikker
prajem pekný deň, objednala som si číry set-náušničky+prívesok, som
veľmi spokojná, chcela by som vedieť, či sa nedajú objednať aj v čiernej
a tyrkysovej farbe, ďakujem Hikker
www.PinkCat.sk
Dobrý deň,
sme radi, že ste so setom spokojná. Bohužiaľ, ale momentálne takéto farby
na sklade nemáme, no nevylučujeme, že sa v budúcnosti v našej ponuke
objavia. :-)
Prajeme Vám pekný deň, PinkCat.sk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň objednala som si u vás dva zirkonove sety. Na mojom profil je ,že som objednávku prijala 20.10.2016 ale pritom objednávku som vôbec ešte nedostala a neprehrala do vlastných rúk .. Tak ako je možné ,že v profil mi už svieti ,že som t o prevzala …do teraz od dňa objednania mi to vôbec ešte neprišlo … písala som aj email aj sms ,že mením adresu dodania a prisla mi spätná sms ,že už to je poslané a doteraz nič … ďakujem za skorú odpoveď
Dobrý deň, nám ste určite žiadny email a sms so zmenou adresy neposielali. Náš email je pinkcat@pinkcat.sk a tel.č. +421 940 909 559 . Zásielku sme Vám odoslali 10.10.2016, máte ju uloženú na pošte od dňa 12.10.2016 a musíte si ju ísť prevziať na poštu. Sledovacie číslo vašej zásielky Vám zasielame do emailu. Prajeme pekný deň, PinkCat.sk