Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
3 dni pre 2 osoby v centre Krakova
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: Pred zakúpením voucheru odporúčame overiť si dostupnosť ubytovania vo vami vybranom termíne na tel.č. +48 12 426 80 70 alebo e‑mailom na hotel2@hk.com.pl.
- Pri pobyte je potrebné preukázať sa platným voucherom.
- Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia na tel.č. +48 12 426 80 70, +48 12 433 97 95 alebo e‑mailom na hotel2@hk.com.pl, rezerwacja@hk.com.pl.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku (poľsky/anglicky), pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Dátumové obmedzenie: Pobyt nie je možné využiť v termíne 30. 12. 2016 – 2. 01. 2017
- Dieťa do 2,99 rokov gratis
- Dieťa 3-11,99 rokov: 30PLN (cca 7€)/pobyt
- Dieťa od 12r. alebo 3. dospelá osoba: 15€/noc s raňajkami
- Domáci maznáčikovia: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: cena za 24h - 60 PLN (Parkovanie: Cena za 24h - 60 PLN (Parkovanie: apartmánový dom je situovaný na ulici, kde je spoplatnené parkovanie v pracovných dňoch od pondelka do soboty v čase od 10:00 do 20:00 v cene 6zł/hod. Mimo tieto časy je parkovanie v okolitých uliciach zdarma. Strážené parkovanie je nutné zarezervovať vopred, zvlášť na uvedených tel. číslach: ulica Starowiślna 79a Str. 90 PLN / deň, ulica Miodowa 55A Str.- +48 888 808 153 - 50 PLN / deň.))
- Zrušenie rezervácie nie je možné. Možná je iba zmena dohodnutého termínu.
- Pri zmene rezervácie najneskôr 5 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zmene rezervácie v kratšej lehote ako 5 dní pred dohodnutým termínom voucher prepadá v plnej výške. Zmena rezervácie je možná maximálne 1x po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, mala by som záujem o Vašu ponuku, preto sa chcem opýtať, či máte voľné miesta: 2 osoby, 2 noci s raňajkami v období od: 06.03– 10.03.2017. Ďakujem za info.
Dzień Dobry,
Mamy ostatni pokoj 8–10.03
Zapraszamy
Dobrý deň, rada by som sa informovala či máte ešte voľnú izbu pre 2 osoby na termín 06.-8.2.2017 prípadne v týždni od 6.2.2017. Ďakujem za odpoveď.
Tak , mamy miejsca , zapraszamy
Dobrý deň, rada by som sa informovala či máte ešte voľnú izbu pre 2 osoby na termín 06.-8.1.2017 prípadne v týždni od 6.1.2017. Ďakujem za odpoveď.
Dzień dobry,
Proszę jeszcze raz podać datę pobytu.
Dobrý deň, rada by som sa informovala či máte ešte voľnú izbu pre 2 osoby na termín 23.-25.3.2017 prípadne 17.-19.3.2017. Ďakujem za odpoveď.
Dzień dobry,
Niestety oba terminy są zajęte.
Mogę jeszcze zapropnować pokoj w dniach 10–12.03
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, či je možné ubytovanie pre 2 osoby v termíne od
29.12 do 2.1, ak áno, aká je cena?
ďakujem veľmi pekne
Witam,
nie mamy miejsc. Zapraszamy w innym terminie.
Dobrý deň, máte volný termín pre 2 osoby od 28.12.2016 do 30.12.2016 t.j. 2 noci. Ďakujem
Dzień Dobry,
Niestety w tym terminie nie mamy już wolnego pokoju.
Zapraszamy po 2.01
Pozdrawiam
Katarzyna Kulińska
Dobrý den ani v termine 17.12–19.12.2017 nemáte voľnú izbu pre
3 osoby
Ďakujem
Witam,
nie mamy. Zapraszamy od 18.12.
Malgorzata
Dobrý den, mate prosím, voľnú izbu pre 3 osoby v termíne 16.12–18.12.2017 Ďakujem
Witam,
nie mamy miejsc w tym terminie. Zapraszamy od 18.12.
Dobrý deň. Máte , prosím, voľnú izbu pre 2 osoby v termíne
04.01–05.01.2017
Ďakujem
Witam,
tak mamy, proszę o doslanie voucheru na hotel2@hk.com.pl a my zrobimy
rezerwacje.
Malgorzata
Dobrý deň
prosím o zaslanie voľných termínov na ubytovanie pre 4 osoby /2×2/
v období od 01.12.2016 do 18.12.2016
Dzien dobry,
Jest jeszcze możliwość rezerwacji w terminach: 6–8.12 oraz 12–14.12
Zapraszamy
Dobrý deň! Máte este voľnú izbu pre 2 osoby v termíne od 02.-04.12.? Vopred ďakujem!
Dzień dobry,
Niestety nie mamy dostępności w podanym terminie.
Zapraszamy następnym razem.
Pozdrawiam
Katarzyna Kulińska / Centralna Rezerwacja
Dobrý deň, máte voľnú izbu pre 2 osoby v termíne od 25.-27.11.?
Dzien Dobry,
Niestety w podanym terminie nie mamy już dostępnych pokoi.
Pozdrawiam
Katarzyna Kulińska
Dzień dobry,
Niestety w podanym terminie nie mamy dostępnych pokoi.
Zapraszamy następnym razem .
Pozdrawiam
Katarzyna Kulińska
Dobrý deň, máte voľnú izbu pre 2 osoby v termíne od 25.-17.11.?
Dobry den, mate este volnu izbu v termine 17.11.2016. do 19.11.2016 – (two nights). Dakujem
Witam ,
Niestety nie mamy już w tym terminie wolnych miejsc.
Katarzyna Kulińska
Dobry den, mate este volne izby v termine 16.12. do 18.12. 2016. Dakujem
Hello,
I have 1 room available.
Malgorzata
Dobry den. Mate volne 9.-11.12. 2016 ? 2× dospely a deti 6 a 13 rokov. Dakujem
Hello,
we don't have rooms Hotel Kazimierz II.
Hi Katarzyna. I have two questions. First: Is it possible to book prolongated staying – I mean for example from Friday to Tuesday (4 nights)? Second: I can see to prices for parking – 25 & 35 PLN. Which is correct?
Hello,
if you want to saty longer, you can buy 2 voucher and of course if we will have
free rooms. Price for parking is 35 PLN.
Práve som si objednal pobyt vo vašom hoteli, ale nezadal som, že potrebujem izbu aj pre syna-15rokov. Môžem to doobjednať alebo ako to viem urobiť?
Please , give me your reservation numer ,
I will check avaialbility.
Best regards
Katarzyna Kulińska
Dobrý večer,máte voľné 3 dvojposteľové izby pre 6 osôb v termíne
od 2 do 4.12
.2016? Ďakujem
Hello,
no, I don't have. But I have available rooms for eg. 18–28.12.20216.
We invite
Malgorzata
Dobry den,mate volny termin 27.-29.decembra pre 2 osoby? A ak by som chcela neskor zmenit termin,da sa to?Ak ano,je to bez poplatku?
Dzień dobry, Mamy jeszcze wolny pokoj w tym terminie , zapraszamy.
Katarzyna Kulińska
Centralna Rezerwacja
Mate volne v terminy 16.-18.12. 2016 pre dve osoby?
Witam ,
Niestety nie mamy dostępnego pokoju w tym terminie,
mate volny termin na december? 16–18.12.2016 to je piatok až nedela
Witam ,
Niestety nie mamy, mogę zaproponować 17–19.12
dobrý večer, prosím o inform. o ubytovaní pre 4 dospelé osoby na
2 noci v dvoch 2-posteľových izbách
v termíne 9.-11. decembra 2016.
Nováková
Dzień Dobry,
Niestety w tym terminie nie mamy dostępnych pokoi.
Zapraszamy w innym terminie.
Pozdrawiam
Katarzyna Kulińska
Dobrý deň,
mám záujem o kúpu 6 voucherov. Ako treba postupovať? Je potrebné
zakúpiť každý voucher osobitne? A je možné zakúpiť aj voucher pre
1 osobu na 3 dni a 2 noci s raňajkami?
Dobrý deň,
Można zakupić 6 voucherów jednocześnie .Należy tylko upewnić się , czy
są dostępne miejsca
Oferta dotyczy pobytu 2 osób na 3 dni ( 2 noce)
jeśli voucher wykorzystuje 1 osoba, cena nie ulega zmianie.
Pozdrawiam
Katarzyna Kulińska
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Na základe Vašej odpovede a následnom zakúpení vouchera, prosím o rezerváciu od 08–10.03.2017. Ďakujem
prosimy o dosłanie bonu na adres: hotel2@hk.com.pl
dziękujemy !