Kúpeľný wellness pobyt s procedúrami podľa výberu v Hoteli Jantár*** Dudince
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň. Chcel by som sa ešte spýtať do kedy platí táto akcia na pobyt v hotely Jantár za túto cenu,ci by bolo možné rezervovať aj po 23 apríli.
Dobry den.Chcel by som sa spytať či mate volný pobyt pre dve osoby od 18.04.2017 do 21.04.2017 to je 3 noci.Ďakujem za info
Dobrý deň,
v danom termíne máme voľný už len apartmán s príplatkom 10 EUr/noc
dobry den mate este volne od 21.4 do 23.4 pre dve osoby? dakujem
Dobrý deň,
žiaľ nie, tam sme plne obsadený
Dobrý deň chcela by som si upresnit,pobyt na 7dni(6noci) za339€ je uvedené 10 procedúr pre každého a potom v cene variantu :5 procedúr pre každého.Ktoré je správne?A ďalšia otázka:budete ponúkať pobyty aj koncom roka(november,december)?Ponuka je na slávnostné. Ďakujem Vlachová
Dobry deň,
procedur je 10 na osobu. Este nevieme, ci bude tato akcia aj na zimu
Dobrý večer chcem sa opýtať na voľné termíny pre 4 osoby a jedno dieťa v júli ďakujem
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na rezervacie@jantardudince.sk alebo
telefonicky 045/558 30 61 .
Prajem Vám pekný deň
Dobrý večer, chcel by som sa opýtať či máte voľný víkend 24.3–26.3.dakujem
Dobry deň, zadaný termìn màme žiaľ obsadený. Ale pre aktuàlnejšie informàcie volajte 045/558 30 61.
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, či na izbách máte zabezpečený fén a župany. ĎAKUJEM
Dobrý deň,
fény na izbách máme a župany sú za poplatok 1 &eur/deň
Dobry den.chcem sa spitat na tu zivu hudbu na tyzden 27.2–5.3
Dobry vecer chcel by som sa spytat ci mate tento tyzden volne terminy,dakujem
Dobry deň,
ešte je tam termìn voľný. Pre viac informacii kontaktujte 045/558 30 61
Dobrý deň, chcem sa informovať či termíny od 3.3. – 5.3. 2017 alebo
termín od 10.3. – 12.3. 2017 mate ešte voľné dve izby?
Ďakujem
Dobrý deň,
žiaľ dané termíny máme obsadené. Voľné by sme mali 4–6.3.2017 alebo
11–13.3
Dobrý deň,
je nutné pre dvojročné dieťa dokupovať plnú penziu al. ju má hradenú
súčasne s rodičmi v kupóne?
Dobrý deň,
dieťa do 2 rokov je zdarma aj pri strave.
Dobrý deň prajem,mám u Vás kúpený pobyt na 3dni, 2noci.Pre starých rodičov. Chcem sa spýtať či sa dajú ešte dodatočne zakúpiť nejaké procedúry alebo predplatiť ich viacej keďže sú v ponuke len dve procedúry pre každú z osôb. A ešte sa chcem spýtať či máte len jeden bazén s teplotou vody 28°C alebo máte aj nejaký iný?Najlepšie s teplejšou vodou. A posledná otázka v nedeľu čo je deň odchodu chcem sa spýtať či by sa dal dokúpiť obed aj v ten deň alebo musí byť zaplatený dopredu. Ak by sa nahodou rozhodli zostať na obed. Ďakujem krásne za odpovede a prajem pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň,C
áno, dajú sa ešte dokúpiť procedúry. Teplota bazéna je 28C a je to
jediný bazén. Je možné si aj dokúpiť obed.
Dobrý deň,C
áno, dajú sa ešte dokúpiť procedúry. Teplota bazéna je 28C a je to
jediný bazén. Je možné si aj dokúpiť obed.
A neviete náhodou najbližší termín v marci kedy by ste mali?ďakujem
Dobrý deň, prosím vás chcela by som sa spýtať. Máte voľný termín od 10–12 marca ?
Dobry den,
zial uz vsetky vikendy su obsadene. Volne by sme mali 11–13.2.2017
Dobry den.chcem sa spitat na zivu hudbu.mavate ju tam este?ideme ku vam od 2do5 marca bude v tom termine ziva hudba(zabava)? Dakujem za odpoved.
Dobrý deň,
mávame. Presný termín živej hudby sa stanovuje týždeň dopredu. Týždeň
pred nástupom zavolajte na recepciu a presne Vám povedia. 045/5583061
Dobry den,chcem sa spitat ci mavate este zivu hudbu zabavu.ideme ku vam od 2do5marca.bude v tom termine ziva hudba???dakujem.
Dobrý deň, mávame. Presný termín živej hudby sa stanovuje týždeň dopredu. Týždeň pred nástupom zavolajte na recepciu a presne Vám povedia. 045/5583061
prekvapili ma a to nepríjemne ceny pobytov na r.2017 v letných termínoch, nedozvedel som sa z akých dôvodov. Sme z rodinou pravidelní návštevníci hotela Jantár ale také navýšenie cien sme nečakali. Myslíme si že zľavy 10% pre stálych návštevníkov hotela nič neriešia pri uvádzaných cenách na tento rok. Určite týmto klesne počet klientov ale to je skôr vecou manažmentu hotela /dcérou jedného z majiteľov /. Sme z Vás sklamaní.
Dobrý deň,
mrzí nás to. Ale hotel už máme aj na leto skoro plný, preto sme sa rozhodli
zdvihnúť aj ceny. V hoteli sa aj kupovali nové televízory a rekonštruovali
sa priestory rehabilitácie. A v Dudinciach sme v porovnaní s inými hoteli
aj nižšej kategórie boli najlacnejší, tak preto sme aj pristúpili
k danému kroku.
Je možné prísť k Vám na pobyt počas Veľkonočných sviatkov . Budeme 3 seniorky a máme záujem o bazén s vyhrievanou vodou a plnou penziou. Dostaneme senior zľavu ? Ďakujem
Dobrý deň,
žiaľ na Veľkú noc akciový pobyt neplatí
ako zakupiť kupon ?
Dobrý deň,
Pre zakúpenie ponuky prosím postupujte takto:
- Kliknite na zelené tlačítko „Kúpiť za“ pri vybranej ponuke a
zvoľte si variant voucheru, ak je k dispozícii.
- V košíku vyplňte svoju e-mailovú adresu, počet voucherov a spôsob
platby.
- Pri možnosti bankového prevodu vyplníte nižšie aj číslo Vášho
mobilného telefonu. Je nutné zadať ho bez prvej nuly na začiatku. Naň Vám
bude zaslaná overovacia SMS s kódom, ktorý zadáte do príslušnej
kolónky.
- Objednávku potvrdíte zeleným tlačítkom „Dokončiť“. Pokiaľ
platíte kartou, zobrazí sa Vám platobná brána, kde zadáte údaje zo svojej
karty a pri úspešnom zrealizovaní platby voucher ihneď nájdete na
nasledujúcej stránke.
- Pokiaľ si vyberiete možnosť platby bankovým prevodom, na stránke sa
Vám objavia platobné inštrukcie. Tieto platobné údaje Vám budú zaslané
aj na e-mail a do Vášho užívateľského účtu, na ktorý sa prihlásite
pomocou tohto odkazu: https://www.zlavomat.sk/prihlasenie .
- Pokiaľ platíte bankovým prevodom, Váš voucher Vám bude doručený do
3 pracovných dní od zaslania platby. Pokiaľ zaplatíte priamym vkladom
v hotovosti na náš účet, voucher Vám príde nasledujúci pracovný
deň.
Postup nákupu si môžete pozrieť aj na videu:
https://www.youtube.com/watch?v=_rHwfYBhUm4&feature=youtu.be
Prajem Vám pekný deň
Dobrý večer,dá sa dokúpiť cez víkendový pobyt aspoň 1× alebo viackrát bazén s minerálnou vodou? Ďakujem.
Dobrý deň,
v hoteli Dudinskú minerálnu vodu žiaľ nemáme.
Dobrý deň,chcela by som sa spýtať, či sú vo Vašom hoteli sauny.Ďakujem za odpoveď. Martina.
Dobrý deň,
v hoteli sa nachádza fínska sauna .
Prajem Vám pekný deň
Je voda termalna .
Dobrý deň,
voda v bazénoch nie je termálna.
prajem Vám pekný deň
Chcem sa opytat su v tej cene zahrnute aj deti ? Vek deti je 7 a 9 rokov A je volny termin este 17 az 19 februar?
Dobrý deň,
príplatok za dieťa od 4 do 15 rokov (14,99 r.) je 10€/noc na prístelke.
Ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na rezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky +421 455 583 061.
Prajem Vám pekný deň
Dobry den,chcel by som sa opytat ci mate volne2 pobyty na posledny februarovy vikend t.j.od 24.2–26.2.2017
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na rezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky +421 455 583 061.
prajem Vám pekný deň
Dobrý večer,je možné využiť kupón pre dve osoby plná penzia 3dni,2noci ,,,nahradit jednou osobou na 5 dni a 4noci za tú istú sumu?
Dobrý deň,
áno, záleží to ale od obsadenosti a voľných izieb
Dobrý večer,chcela by som si na termín 17.2–19.2 objednať wellness pobyt pre 6 osôb,máte prosím voľné izby,pracujem na smeny,Potrebujem vedieť.Ďakujem.Žišková
Dobrý deň,
áno, daný termín máme ešte voľný.
Dobrý deň, chcem sa opýtať aká je teplota vody ?
Dobry den,
Voda v bazene ma 28c
Dobry deň rada by som sa informovala či je možný nejaký pobyt od štvrtku do nedeľu s plnou penziou ak áno tak aký je voľný termín dakujem
Dobrý deň,
áno. Voľné by sme mali napríklad 19–22.1.2017
Dobrý večer,chcela by som sa spýtať,či pri pobyte 7 dní-6 nocí predpisuje procedúry lekár. Ďakujem.
Dobrý deň,
nie, procedúry si vyberáte sama. Poprípade Vám môže poradiť náš
personál
Dobrý večer, pri pobyte na 7 dní (6nocí) je možné si určiť nástupný deň? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
áno, môžete sa nahlásiť podľa voľného termínu.
Dobry den, je mozne ubytovat tri dospele osoby na jednej izbe- na pristelke formou doplatku, ak ano, aka je vysledna cena pobytu?
Dobrý deň,
áno, je to možné. Hostí ubytujeme v apartmáne. Cena záleží od počtu
dní. V prípade danej rezervácii sa cena za 1 osobu mimo kupónu odvíja od
termínu. Kontaktujte prosím recepciu: 045/5583061
Dobrý deň, chcem sa opýtať koľko procedúr využiť za jeden den ak som ubytovaná na 4 dní (3 nocí). Ďakujem za Vašu odpoveď.
Dobrý deň,
môžte aj všetky 3 alebo jednu. Je to rôzne, podľa voľných termínov a
výberu procedúr.
Dobrý deň chcem sa spýtať či máte volny termin od 2.1.2017 do 8.1.2017.Ďakujem.
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na rezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky +421 455 583 061.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň, chcela som sa spýtať na spôsob platba a možnosť platby platobnou kartou, či to je na mieste
Dobrý deň,
za tento pobyt sa dá platiť buď platbou kartou online alebo bankovým
prevodom. Platba za pobyt na mieste nie je možná.
Prajem Vám pekný deň
dobrý večer,voda vo vaších bazenoch je minerálna?dakujem
Dobrý deň,
nie, voda v bazéne nie je minerálna.
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci je este volny termin 5.1. – 8.1. Dakujem
Dobrý deň,
áno, daný termín máme ešte voľný
Dobrý deň, radi by sme využili víkendový pobyt vo Vašom hoteli. Sme
2 dospelí a 1 dieťa (3 roky). Aká by bola cena za prístelku pre dieťa
bez nároku na stravu?
Ďakujem.
Dobrý deň,
dieťa do 4 rokov má nárok na ubytovanie zdarma bez nároku na lôžko.
V prípade, ak by ste chceli pre dieťa aj lôžko, príplatok je : 10 €/noc
.
Prajem Vám pekný deň
dobrý deň, chcem sa spýtať. či uvedené procedúry – sú len na výber alebo sú v cene všetky
Dobrý deň,
môžete si vybrať z nich, ktoré chcete.
Dobrý deň, je možné k pobytu na 4 dni (3 noci) dokúpiť ešte nejaké
procedúry navyše k tým trom čo sú v cene pobytu?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
áno, je možné si dokúpiť aj procedúry.
dobry den chcem sa spytat ci mate este volny termin od 20.01.2017do22.01.2017 vikendovy pobyt.dakujem culenova
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom na rezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky 045/558 30 61.
Prajem Vám pekný deň
Dobry den, chcela by som sa opytat ci termin 14–15–16.januar je este
volny?
Dakujem
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti voľných izieb vo Vami vybranom termíne,
kontaktujte prosím priamo hotel emailom narezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky 045/558 30 61
Prajem Vám pekný deň
Dobry den,
zial obsadene. Volny by sme mali nasledujúci vìkend.
Dobry den.chcem sa spitat ci mate volny termin na try noci od 2marca dve izby??dakujem za odpoved
Dobrý deň pán Bátorek,
áno, zatiaľ máme voľné izby v danom termíne.
Dobrý večer. Chcela by som sa informovať. Je ešte termín na víkend 6–7–8 január voľný? Za odpoveď vopred ďakujem
Dobrý deň,
áno, daný termín máme ešte voľný.
dobry den, pri pobyte s 10 procedurami, je v kupone uvadzanych 5, ako to je prosim pre upresnenie, je to 10 procedur na osobu?a z ktorych procedur je mozne si vybrat tie co su v cene?
Dobrý deň,
podľa toho na koľko nocí. Na 6 nocí je 10 procedur
Da sa ist na vikendovy pobyt aj od soboty do pondelka,alebo to musi byt len od piatka do nedele?Dakujem.
Dobrý deň,
je možné aj od soboty. Stačí sa spýtať na recepcii ohľadne dostupnosti.
tel: 045/558 30 61
Dobrý deň,sme štyri kolegyne -zdravotné sestry ,ktoré by si rady oddýchli vo Vašich kúpeľoch.Zaujal nás pobyt v hotely Jantár na 7 dní s plnou penziou a 10 procedúrami za 339 Eur.Chcem sa opýtať či máte voľný termín v máji a či je možné si spojiť pobyt na 2 týždne? Ďakujem
Dobrý deň,
áno, je to možné spojiť aj na 2 týždne. V prípade aktuánej obsadenosti
volajte 045/558 30 61
Som sukromna osoba nemám účet v banke ani platobnú kartu .Je možné platit poštovou poukážkou-šekom?A
Dobrý deň,
za objednávku môžte zaplatiť buď platbou kartou, alebo prevodom na bankový
účet. Platba na dobierku alebo poštovou poukážkou žiaľ nie je
možná.
Prajem Vám pekný deň
Dobrý deň!
Boli sme u Vás na pobyte počas jarných prázdnin a vtedy nefungovali v rohu
bazéna masážne trysky, ani chrlič vody, čo nás veľmi sklamalo. Je to už
teraz v poriadku? Uvažujeme o pobyte opäť cez jarné prázdniny. Ďakujem
za odpoveď. Markušová
Dobrý deň,
chrlič vody aj masážne trisky sú už funkčne :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chcem sa opytat ci mate volny termin od 27 – 30.4. Dakujem zase by sme radi prisli
Dobry den, ano. Este mame