Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, mala by som záujem o klasickú masáž pre pár ale voucher je platný do 28.2.2017 a všimla som si na internete že vo februári už nie sú voľné termíny. Môžem si preniesť voucher do ďalšieho mesiaca?
Dobry den, voucher sa da nahodit aj dopredu a masaz vyuzijete v miernom onekoreni. V pripade dalsich otazok nas, prosim, nevahajte kontaktovat. Tesime sa na Vas!
Dobry den! Bylo by mozne objednat se na hodinovou masaz pro pary ke slecnam Paulince a Lucince? Dekuji a preji hezky den!
Dobry den Radianna, samozrejme, kocky robia vzdy spolu v utorky a piatky doobeda. Dakujem a tesime sa na Vas!
Dobry vecer, chcela by som sa opytat, ci je mozne si vybrat maserov aj pri kupone na masaz pre par? Dakujem :)
Dobry den, vacsinou podla smien vybera system maserov, ak nam napisete mail mozeme Vam tam preposlat kedy kto robi a podla toho viete, kto Vas bude mat. Ale samozrejme pracujeme natom, aby sa dalo aj pri parovej masazi vybrst masera, avsak cely proces je trosku komplikovanejsi. Dakujeme a tesime sa na Vas!
Dobrý večer,
je potrebné vybrať termín hneď po zakúpení kupónu? Chcela by som to ako
darček.
Dobry den, staci kedykolvek do konca platnosti kuponu. Dakujem a tesime sa na Vas!
Dobrý večer chcem sa spýtať ako je to s parkovaním v blízkosti salónu nakoľko by som prišla na masáž autom. Ďakujem
Dobrý deň,
v okoli salónu sa dá parkovať hocikde v okolí, avšak treba vystihnúť
čas a miesto. Radi Vám poradíme telefonicky alebo emailom, kde sa da presne
parkovat
Dakujem a prajeme pekny zvysok dna.
HealthServices centre
Dobry vecer rada by som sa opytala ci bude par masírovaný v jednej
miestnosti spolu
Dakujem
Dobry den, moze, ale aj nemusi. Záleží od Vasich poziadaviek. Dakujem a tesime sa na Vas.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, ja som si u Vás objednala relaxačný sladký balíček pre dve osoby s klasickou masážou. Prvá rezervácia bola minulý piatok (10.3.2017), ale presunulo sa to na 18.3.2017, ale aj táto masáž sa na poslednú chvíľu zrušila a ďalšia je možná až od apríla, čo mi vôbec nevyhovuje, chcem poprosiť o vrátenie peňazí.
Ďakujem.
Dobry den, samozrejme je nam velmi luto, ze si nemozete uzit svoj balicek z dovodu naplnenosti salonu a preto Vam bezproblemovo vratime peniaze spat. Prosim, aby ste napisali e-mail na info@healthservices.sk, kde Vam odosleme postup refundacie. Dakujem a prajem pekny zvysok dna.