Uplatnenie voucheru a rezerváciu vozidla vykonajte, prosím, cez mobilnú aplikáciu (zadarmo na stiahnutie na Google Play alebo Apple AppStore).
Pre využitie voucheru je potrebné do aplikácie vložiť telefónne číslo, e‑mail a číslo platobnej karty pred objednaním vozidla.
Zostatková hodnota voucheru sa neprenáša na ďalšiu jazdu s Taxify.
Po zadaní čísla voucheru v aplikácií Vám bude odčítaná hodnota 3€ alebo 6€ podľa zakúpeného variantu.
Monika Akinom
Je mozne zavolat si taxik aj do sv.jura alebo ist z ba do jura a vyuzit
tu zlavu?
TAXIFY
Dobrý deň Monika, môžete si objednať odvoz z Bratislavy do Sv. Jura a
tak využiť zľavu – vozidlá sa totiž dajú objednať iba
z Bratislavy.
viera
Dobry den.
Da sa vratit voucher? Ake podmienky su na vratenie? Ak ano , vracia sa cela
hodnota resp. Aka vyska z hidnoty?
Dakujem
TAXIFY
Dobrý deň Vierka, do 14 dní Vám Zľavomat vráti peniaze (resp. kredity,
podľa toho ako ste za voucher platili), napíšte prosím na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme
Ivko Medo
Koľko 3€ voucherov môžem použiť? Je to nejako obmedzené mnoťstvom?
Dajme tomu že za týždeň pôjdem 5-krát tak môžem použiť
5 voucherov?
TAXIFY
Dobrý deň Ivko, na jeden účet na Zľavomate môžete kúpiť max. 3ks, a
áno môžete ich uplatniť aj na tri jazdy za sebou. Kódy prosím zadávajte
do appky postupne, pred každou objednávkou jeden.
Dušan
Robert Hegewald , pytal som sa jedneho vodica a povedal ze splna vsetky
podmienky ustavene zakonom , tak to bude asi pravda.
Robert Hegewald
Ako je to s licenciami a profesionalnostou vodicov splnaju vsetky podmienky
ustanovene zakonom?
Michal
Dobrý deň kúpil som si včera kúpon na prvú jazdu v hodnote 6eur. Po
skončení jazdy mi vodič oznámil že cena je 6,42e (čo bolo v poriadku),
ale appka mi odrátala len 3eurá, tak som bol sklamaný že to nefuje tak ako
malo. Michal
TAXIFY
Dobry den Michal,
mohli by ste prosim napisat kratku spravu v aplikacii cez Menu>Podpora alebo
na bratislava@taxify.eu aby
sme vedeli dohladat Vas profil a objednavku potom preverim. Dakujem! Ana –
Taxify.
Marta
Dobry den,
platnost do 31.05.2017 znamena, bez ohladu na to kedy zadam voucher do
aplikacie alebo je to len hranicny datum, dokedy je mozne voucher zadat do
aplikacie, no zlava bude platit aj po tomto datume?
Kde v aplikacii si mozem overit, ze mam zadany tento zlavovy voucher? Nikde som
to totiz nenasla.
Dakujem.
TAXIFY
Dobrý deň. Po zadani kodu do aplikacie cez Menu>Promo kódy Vam
aplikacia oznami vysku zlavy na nasledujucu objednavku. Kod po zadani do
aplikacie caka na objednávku, plati vsak iba do konca maja (31.5.2017). Ak by
ste mali k zadavaniu kodov dalsie otazky, radi Vam odpovieme cez
Menu>Podpora, alebo na bratislava@taxify.eu.
Prajem príjemný deň, Ana – Taxify.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Je mozne zavolat si taxik aj do sv.jura alebo ist z ba do jura a vyuzit tu zlavu?
Dobrý deň Monika, môžete si objednať odvoz z Bratislavy do Sv. Jura a tak využiť zľavu – vozidlá sa totiž dajú objednať iba z Bratislavy.