Dobrý deň. 11.05 som uhradila sumu za dve masáže ale do dnešného dňa
som na môj mail neobdrzala žiadne vouchery. Neviete čo sa stalo?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
vouchery evidujeme ako odoslané na Váš e-mail, skúste si skontrolovať aj
priečinok spam, reklama alebo propagácie. Vouchery si taktiež môžete po
prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho užívateľského profilu. Stačí
otvoriť https://www.zlavomat.sk/prihlasenie,
kde vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko
„Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so
všetkými zakúpenými vouchermi. V prípade akýchkoľvek nejasností nás
môžete kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na čísle +421 232 117 321.
Prajem Vám pekný deň
Zuzana
Dobry den,prosim Vas ako to mate s bezbarierovostou,pokial by sme mali
zaujem o thajsku masaz?
Hotel MAX PLAZA
Dobrý deň,
bohužiaľ nemáme bezbariérový vstup.
Pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. 11.05 som uhradila sumu za dve masáže ale do dnešného dňa som na môj mail neobdrzala žiadne vouchery. Neviete čo sa stalo?
Dobrý deň,
vouchery evidujeme ako odoslané na Váš e-mail, skúste si skontrolovať aj priečinok spam, reklama alebo propagácie. Vouchery si taktiež môžete po prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho užívateľského profilu. Stačí otvoriť https://www.zlavomat.sk/prihlasenie, kde vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko „Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so všetkými zakúpenými vouchermi. V prípade akýchkoľvek nejasností nás môžete kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na čísle +421 232 117 321.
Prajem Vám pekný deň