Dobrý deň! Chcela by som sa spýtať! V Piatok 13.10. som si zakúpila
dva lístky, platila som kartou (účet VUB), ale zatiaľ mi nebol poslaný
žiaden voucher. Mam obavu, keďže koncert je už v stredu, aby boli vôbec
ešte nejaké voľné miesta a či mi ten voucher vôbec príde a ja ho chcem
darovať ako darček tak či sa mi to podarí v čas? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, platbu zatiaľ neevidujeme na našom účte, prosím pošlite
nám na podpora@zlavomat.sk
potvrdenie o zaplatení a pozrieme sa nato.
Anna
Mám tu istú otázku , kde mám miesto na sedenie
Vďaka.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Anna, miesto na sedenie si vyberáte sama. Posielam postup
ako nato:
Po zakúpení voucheru si rezervujte miesta na sedenie TU: https://goout.net/cs/listky/abba-slovakia/jclb/
Vyberte si na mapke ľubovoľné voľné miesta a ich počet podľa Vami
zakúpeného variantu voucheru.
Do kolónky pre Zľavový kód vpíšte Váš kód voucheru. Následne bude
celková cena vynulovaná.
Vyplňte Vaše kontaktné informácie.
Potvrďte rezerváciu.
Pri vstupe na koncert sa následne preukazujte potvrdením o rezervácií,
ktoré Vám príde mailom.
V prípade nejasnoti nás prosím kontaktuje na t.č.
+421 232 117 321 alebo napíšte email na adresu podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!
Anna Janurová
Zakúpila som si dve vstupenky na koncert v Žiline
Kód voucheru NTHMM4WX6U kde mám miesto na sedenie
Vďaka !
ABBA SLOVAKIA
Dobrý deň, miesto na sedenie si musíte vybrať na zľavomate sama.
S kódom, ktorý ste obdržali sa viete dostať do mapky na sedenie. Ak by ste
mali s tým problém, kontaktujte prosím zľavomat.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň! Chcela by som sa spýtať! V Piatok 13.10. som si zakúpila dva lístky, platila som kartou (účet VUB), ale zatiaľ mi nebol poslaný žiaden voucher. Mam obavu, keďže koncert je už v stredu, aby boli vôbec ešte nejaké voľné miesta a či mi ten voucher vôbec príde a ja ho chcem darovať ako darček tak či sa mi to podarí v čas? Dakujem
Dobrý deň, platbu zatiaľ neevidujeme na našom účte, prosím pošlite nám na podpora@zlavomat.sk potvrdenie o zaplatení a pozrieme sa nato.