Netermínový variant: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900 alebo prostredníctvom e‑mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
pekný večer.
Chcela by som sa informovať : na pobyt by sme chceli ist dve rodiny, jedna
rodina: 2 dosp.+ 9 ročné dieťa, druhá rodina: 2 dosp. s dvoma detmi
16 a 10 rokov. Chceli by sme bývať vedla seba, ako je to s prístelkami a
aký je rozdiel medzi ** a *** hviezdičkovou variantou, sú ** a ***
hviezdičkové izby v jednej budove? Je možnosť aj dvoch prísteliek
v jednej izbe, alebo máte aj apartmán?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Eva,
s takýmito otázkami odporúčame kontaktovať priamo hotel, komunikácia
prebieha v cudzom jazyku, ak s tým máte problém, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a
budeme ich kontaktovať my.
Želám pekný deň.
Gábor Borka
Dobry den. Chcel by som sa spytat ci v termine 31.12.-1.1. mate volnu izbu
pre 4 osoby. Za odpoved vopred dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Gábor,
o rezervácií na daný termín je potrebné kontaktovať priamo hotel, keďže
my do ich rezervačného systému nevidíme.
Miroslava Mazalová
Dobrý deň,
je možná rezervácia aj medzi Vianočnými sviatkami? To je od 26.12. do
30.12.
ďakujem pekne za odpoveď
s pozdravom
Mazalová
Zlavomat.sk
Dobrý deň, o rezervácií na daný termín je potrebné kontaktovať
priamo hotel, keďže my do ich rezervačného systému nevidíme. www.zajazd-chyzne.pl recepcja@zajazd-chyzne.pl
+48 182 631 630
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
pekný večer.
Chcela by som sa informovať : na pobyt by sme chceli ist dve rodiny, jedna rodina: 2 dosp.+ 9 ročné dieťa, druhá rodina: 2 dosp. s dvoma detmi 16 a 10 rokov. Chceli by sme bývať vedla seba, ako je to s prístelkami a aký je rozdiel medzi ** a *** hviezdičkovou variantou, sú ** a *** hviezdičkové izby v jednej budove? Je možnosť aj dvoch prísteliek v jednej izbe, alebo máte aj apartmán?
Dobrý deň Eva,
s takýmito otázkami odporúčame kontaktovať priamo hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku, ak s tým máte problém, napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a budeme ich kontaktovať my.
Želám pekný deň.