Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
Včera som realizovala platbu na apartmán Vila Júlia, ktorý máte v ponuke.
Zatiaľ mi nebola stiahnutá platba a ani voucher som neprijala.
Preto sa chcem spýtať, že túto kúpu evidujete, alebo došlo k nejakej
chybe a mám znovu zrealizovať kúpu a platbu
Ďakujem
APLEND Apartments & Resorts
Dobrý deň p. Palkovičová,
V danom prípade Vás poprosím kontaktujte priamo zákaznícku linku Zlavomatu
+421 232 117 321 Po–Pi 8:00–20:00 alebo ich kontaktujte emailom na podpora@zlavomat.sk
s pozdravom
Mgr. Veronika Zajacova APLEND Reservation department
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Včera som realizovala platbu na apartmán Vila Júlia, ktorý máte v ponuke. Zatiaľ mi nebola stiahnutá platba a ani voucher som neprijala.
Preto sa chcem spýtať, že túto kúpu evidujete, alebo došlo k nejakej chybe a mám znovu zrealizovať kúpu a platbu
Ďakujem
Dobrý deň p. Palkovičová,
V danom prípade Vás poprosím kontaktujte priamo zákaznícku linku Zlavomatu +421 232 117 321 Po–Pi 8:00–20:00 alebo ich kontaktujte emailom na podpora@zlavomat.sk
s pozdravom
Mgr. Veronika Zajacova APLEND Reservation department