Pobyt v historickom centre Trenčína v Hoteli pod Hradom***
1 / 22 Hotel je výnimočný aj svojou polohou, nájdete ho v historickom centre mesta Trenčín, rovno pri najväčšej trenčianskej pamiatke – Trenčianskom hrade. + 22 fotiek + 22 fotiek+ 22 fotiek
2 / 22
3 / 22
4 / 22
5 / 22
6 / 22
7 / 22
8 / 22
9 / 22
10 / 22 Na hoteli budú pre vás nachystané dvojlôžkové izby s výhľadom na terasu alebo do ulice, v ktorých nájdete všetko potrebné vybavenie.
11 / 22
12 / 22
13 / 22
14 / 22
15 / 22
16 / 22 Po celú dobu pobytu môžete neobmedzene využívať hotelové wellness centrum, v ktorom nájdete saunu, jacuzzi, relaxačné lavice a možnosť užiť si rôzne masáže, pri ktorých si skvelo oddýchnete a zbavia vás únavy a bolestí.
Prevádzkovanie wellness služieb je na základe vládnych nariadení dočasne obmedzené. Pre získanie viacero informácií prosím kontaktujte poskytovateľa služieb.
Netermínový variant: Po zakúpení kupónu je potrebné preveriť dostupnosť Vami vybraného termínu na tel. č.: +421 32 748 17 01 alebo +421 32 748 17 00 alebo +421 915 292 203, prípadne e‑mailom na:podhradom@podhradom.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Dobrý deň, tento pobyt je zaradený v kategórii „Rodinné pobyty“ a
napriek tomu nemôžem uplatniť kredity, ktoré sú určené na „Rodinné
pobyty“. Ako je to možné? Vopred ďakujem za odpoveď. S pozdravom
Michal Fano
Zlavomat.sk
Dobrý deň Michal, kredity sme Vám upravili a môžte ich využiť na
akýkoľvek pobyt, takže by Vám to už malo ísť aj na túto ponuku. Ak by
ste s tým mali nejaký problém, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk
Želám pekný deň.
Diskusia k tejto ponuke je už uzatvorená. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, tento pobyt je zaradený v kategórii „Rodinné pobyty“ a napriek tomu nemôžem uplatniť kredity, ktoré sú určené na „Rodinné pobyty“. Ako je to možné? Vopred ďakujem za odpoveď. S pozdravom
Michal Fano
Dobrý deň Michal, kredity sme Vám upravili a môžte ich využiť na akýkoľvek pobyt, takže by Vám to už malo ísť aj na túto ponuku. Ak by ste s tým mali nejaký problém, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk
Želám pekný deň.