Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Farbenie, melír či strih s regeneráciou
Hodnotenie podniku Hrino
Pani Evka objednáva na určitý čas, je to super, nie je potrebné dlhé čakanie, našiel som super kaderníčku neďaleko bydliska,
som spokojný
Ďakujeme krásne za hodnotenie :)
Prijemne prostredie, ale hlavne spokojnost s ucesom. Dostala som nasledne vela komplimentov.
Ďakujeme Vám za vašu dôveru a príjemné hodnotenie :) Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu u nás,
všetko
Ďakujeme :)
prijemny personal, kvalita sluzieb, ocenujem aj to, ze vam ponuknu kavu, caj, vodu, prijemne prostredie, bola som velmi spokojna.....
Ďakujeme a tešíme sa, až sa k nám znova vrátite :)
krásne moderné prostredie a príjemná atmosféra. Kaderníčka Gabika vidieť skúsenosť a profesionalitu. Výsledný efekt bol super no škoda, že dlho netrval. Vedela som však, že tónovanie do ružová nebude trvacné no bolo to super.
Ďakujeme krásne, vážime si vašu spokojnosť :) až budete mať chuť znova zaexperimentovať sme tu pre Vás :)
Ochota personálu a milý prístup.
Ďakujeme :)
Velmi sa mi pacil pristup kadernicky Lucky, ktora mi odporucila super strih a este lepsie ho previedla do reality. Masaz hlavy, pouzite pripravky, strih a komunikacia celeho personalu boli na jednotku.
nie je nic co by som vytkla
Ďakujeme veľmi pekne za Vaše hodnotenie. Naším cieľom je v prvom rade spokojnosť našich zákazníkov. A nie je nič krajšie, keď sa nám to darí plniť. Veríme, že sa ešte uvidíme :)
Tím Salon IX. KE
Príjemná a veselá kaderníčka, pekne prostredie.
Kúru na vlasy mi zabudla dať a po ostrihaní som ju musela upozorniť, že na jednej strane mám dlhšie vlasy, opravila to, ale doma som to musela ešte aj tak opravovať. Profesionálke sa to nesmie stať.
Ospravedlňujeme sa, no žiaľ aj profesionál je iba človek. Pevne veríme , že Vás to neodradí od ďalšej návštevy u nás :)
Ďakujeme za Vaše hodnotenie.
Pekne prostredie, milí personál. dobré vybavenie
svetla farba strasne stipala (na nevydrzanie ale prezila som to :D ) – na druhy den mam vo vlasoch chrasticky
farba pri korienkoch je ina ako v strede – nejednotnost farby
a o tom ze som chcela byt blondina a mam nejaku hnedo-rysavu by sa tiez dalo polemizovat (kadernicky ma presviedcali ze to je blond, tak uvazte samy :) )
Dobry den prajem. Dakujeme Vam velmi pekne za reakciu, ale ked poviete A treba povedat aj B.
- co sa tyka stipania pokozky, nasa kadernicka Vam chcela farbu ihned po vasom upozorneni zmyt naco ste povedali, ze stipanie nie je tak intenzivne a ze si nezelate farbu zmyt.
- vase vlasy su dlhe ,huste a prisli ste s tmavym odrastom do pol hlavy . Je pravda, ze ste chceli byt blond preto sme Vam navrhli odfarbenie vlasov s cim ste nesuhlasili kvôli zlej kvalite vasich vlasov. Po vzajomnej konzultacii dvoch kaderniciek a Vas bola vybrata farba, ktora Vam aj bola aplikovana na vlasy.. V ziadnom pripade výsledok nebol nejednotny ako spomínate a nema nadych hnedo- rysavej farby. Mrzi nas, ze ste neboli s nasou pracou spokojna o to viac nas mrzi to ze vasa reakcia ked ste od nas odchadzali nebola taka na ,, umretie ,, ako spomínate v recenziach. Prajeme Vam pekny den.
Odborne fundovany personal. Mili ludia, perfektna praca
Vsetko sa mi pačilo.
Ďakujeme :) teší nás že ste boli spokojná a radi Vás uvidíme znova :)
Veľmi pekné prostredie, umývanie vlasov poležiačky, žiadna bolesť krku, milý personál.
Ďakujeme Vám za pozitívne hodnotenie :) sme radi, že ste sa u nás citili dobre a tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu :)
flexibilita objednavkoveho systemu, prijemne prostredie, masaz hlavy, a dobre vyfukane vlasy
objednala som si posledny variant Melir na dlhe vlasy, kadernicka bola sikovna a dost sa venovala mojim vlasom, ale zial netrafila farbu/odtien co aj poznamenala ale neospravedlnila sa a musela som este doplacat kedze to nebol klasicky melir/highlight ale ina metoda bez alobalu (s tym som vsak bola vopred oboznamena co bolo korektne), lenze na konci nebola satisfakcia a doteraz riesim korekciu na odstranenie ruzovych tonov…
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa veľmi nás mrzí, čo sa stalo. Keďže nám záleží na spokojnosti každého zákazníka, radi by sme odstránili nedostatok. Mohli by ste nás prosím kontaktovať, dohodneme sa na ďalšom postupe.
Ďakujem
Všetko Ok.
Ďakujeme.