Najkrajšia dovolenka v Tatrách v zrekonštruovanom Hoteli EUFÓRIA***
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň.
Chcela by som sa informovať, či je u Vás možná aj plná penzia, hoc na
doplatenie.
Ďakujem.
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za neskorú reakciu. V našom hoteli ponúkame len polpenziu, ale reštauráciu máme otvorenú celý deň, takže jedlo sa dá hocikedy objednať.
Zdravim, v prípade že si chce ponuku zakúpiť jedna dospelá osoba s jedným osemrocnym dieťaťom?
Dobrý deň, Lucia,
ďakujeme Vám za Vašu otázku, ale žiaľ tento pobyt predávame pre najmenej
2 dospelé osoby.
Prajem pekný deň
Dobrý deň,
dneska som si objednal pobyt vo vašom hotely v termíne od 8. do 12. augusta
napísalo mi, že termín je garantovaný príde mi aj od vás nejaký mail
alebo sa nemusím báť keď tam prídem a bude nejaký problém? Ešte jedna
otázka do akého času sa musím zahlásiť v hoteli, keďže prídem okolo
17 – 18 hod je to problém? alebo treba dať vedieť zavolať prípadne
poslať mail.
Ďakujem za odpoveď :)
( Moja prvá objednávka tak si chcem byť istý. Prepáčte. )
Dobrý deň,
Kontaktujte nás prosím na podpora@zlavomat.sk alebo
na +421 232 117 321 a pozrieme sa na to konkrétne.
Pekný deň.
Dobry večer,mame zaujem o pobyt u vas,termin je volny od 5.8 do 9.8.?sme 2 osoby a dieta 6 rokov,bude mat pristelku teda postel v našej izbe zdarma? a čo strava dietata?dakujem s pozdravom Jana
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na recepcia@hoteleuforia.sk
alebo +421 911 717 775, prípadne si môžete pozrieť dostupnosť našich
online termínov. 1 dieťa do 6,99 roka na prístelke alebo v rodinnej izbe
je úplne zadarmo. Stravu má podľa voucheru rodičov.
Pekný deň.
Dobrý deň, máte voľné 2 izby,alebo apartmán pre 3dospelych a 3 deti, vo veku 14, ,9,A4 roky.na termín 20.-22.7. Ďakujem
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na recepcia@hoteleuforia.sk
alebo +421 911 717 775. Prípadne si môžete pozrieť dostupnosť
termínov priamo na našej stránke pri ponuke online termínov.
Pekný deň.
Zdravím Vás, je voľná ešte jedna izba na víkend 18.-20.5.2018? Ďakujem
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na recepcia@hoteleuforia.sk
alebo +421 911 717 775.
Pekný deň.
Dobrý deň.nachádzaju sa pri hoteli nejaké preliezky,hojdacky pre deti príp.ihrisko vonku?a obed sa da dokúpiť pre deti formov menu? Je taká možnosť?Ďakujem
Pekný deň, pri hoteli sa ihrisko ani preliezky nenachádzajú. Pre deti má
hotel detský kútik, stolný tenis a vzdušný hokej. V letných mesiacoch
vonkajší bazén a tenisový kurt.
Recepcia – Hotel Eufória
Dobry vecer mozem vediet ci je moznost dokupit pocas pobytu obed prip.denne menu a cenu za obed menu?a ci je na izbe chladnicka alebo varna kanvica? Dakujem
Pekný deň, počas obeda si môžte vybrať jedlo z jedálneho lístka
v hotelovej reštaurácii. Na izbe sa bohužiaľ chladnička ani varná kanvica
nenachádza.
Recepcia – Hotel Eufória
Dobry den,je ku Vam pravidelne autobusove spojenie?Dakujem.
Krásny deň, Vám želám, Denisa. Autobusové spojenie je si viete
vyhľadať na internetovej stránke dopravcov napr. SAD.
Čo sa týka autobusových zastávok, najbližšia je v Novej Lesnej a v Novom
Smokovci. To isté sa týka vlakového spojenia.
Hostia najviac využívajú vlakové spojenie zastávka „pod lesom“ v Novom
Smokovci. Pešo je to k nám cca 15 min.
Mgr. Ivana Vargová – recepčná hotela
Mate volne ubitovanie Masrykov dvor na 2 3 noci
Krásny deň Vám želám,
ak Vám mám presne zadefinovať, či máme voľný termín, potrebujem
vedieť
v akom termíne – presne dátumy si želáte ubytovanie.
Mgr. Ivana Vargová – recepčná hotela Eufória
Dobrý deň,chcem sa spýtať za aký poplatok by bol cely deň wellness keby som chcela ? Ďakujem za odpoved.
Krásny deň Vám želám, Nikol. Trocha nerozumiem výrazu wellness celý deň. V cene Vášho ZM poukazu máte každý deň pobytu 1 x vstup 15 min vírivka a 30 min vstup sauna. Ak by ste si želali predĺžiť pobyt vo wellness, doplatok za 15 min vírivka pre dve osoby je 5 € a doplatok 30 min sauna je 9 €.
Dobrý den,prosím Vás máte niečo volné cez Velkonočné sviatky,?
Krásny deň Vám želám, pani Viera,
vo Vami vybranom termíne máme ešte dnes jednu nepotvrdenú rezerváciu
v trojlôžkovej izbe s prístelkou. Ak klient ubytovanie nepotvrdí
a Vy budete mať záujem, určite sa dohodneme.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň mali by sme záujem o pobyt pre dve dospele osoby a jedno dieta 11 rokov v rodinnej izbe je v tomto pripade doplatok aj za rodinnu izbu aj za dieta cize 2×10€ a 2×15€ alebo iba jeden z nich?dakujem velmi pekne
Dobrý deň, áno, za dieťa sa dopláca a takisto sa dopláca za rodinnú izbu, ktorá je väčšia, komfortnejšia. To, či sú v nej ubytovaní dvaja, alebo traja hostia nič nemení na tom, že je za ňu doplatok účtovaný. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.