Dovolenka a relax v susednom Poľsku
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať ak si kupim tento pobyt na 3 noci pre dvoch ale idu aj s 8 ročnym dieťaťom ako je to s prístelkou? Treba niekde volať dopredu ? Jedna sa o termin 21.8 – 24.8 Ďakujem
Dobrý deň, Alexandra,
ďakujeme za Vašu otázku. V prípade, že potrebujete izbu s prístelkou,
jej dostupnosť na tento termín je potrebné si overiť priamo v hoteli na
tel. čísle +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil:
+48 602 291 900 alebo prostredníctvom e-mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať
na podpora@zlavomat.sk
a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem pekný deň.
Dobrý den máme koupen tento pobyt na 1 noc s dětmi. Jedno 1,5let druhé
3,5 kde budu dokupovat na místě pristylku.
Moje otázka zní jestli je možno dokoupit i druhou pristylku na jeden pokoj
pro dospělou osobu ? Děkuji Lucie
Dobrý deň, Lucie,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti prísteliek je potrebné
kontaktovať priamo hotel na tel. číslach +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17
30, +48 602 291 900, alebo prostredníctvom e-mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl.
Prajem pekný deň.
CHEM SA SPYTAT NA VOLNY TERMIN 10.8 15.8 2018 PRE 3 OSOBY 1 DIETA DO TROCH ROKOV.
Dobrý deň, Hermína,
ďakujeme za Vašu otázku. V našom rezervačnom kalendári sa od
10.8.2018 zatiaľ zobrazujú voľné termíny, Preto v prípade záujmu, je
potrebné si pobyt zakúpiť, na Vami vybraný termín, po kliknutí na
„Kúpiť na termín“, čím skôr, aby sa nevypredal.
Prajem pekný deň.
Dobrý deň.mali by sme zaujem o ubytovanie na 3noci .sme dve rodiny .keď na rodina ma 1 dieťa c vo veku 4 roky a druhá rodina 2 deti jedno 2roky druhe 4roky.prosím o radu aký voucher potrebujeme a hlavne aby sme mali izby vedľa seba .vopred ďakujem za pomoc
Dobrý deň, Lenka,
pre deti od 3 rokov sa k voucheru platia poplatky v hodnote:
Hotel** 17€/noc na prístelke s polpenziou
Hotel*** 25€/noc na prístelke s polpenziou. Ohľadom rezervácie izieb je
potrebné priamo kontaktovať hotel na recepcja@zajazd-chyzne.pl
alebo na tel. čísle +48 182 631 630. Komunikácia prebieha v cudzom
jazyku, ale ak potrebujete s ňou pomôcť, môžete sa obrátiť na nás na zlavomat@podpora.sk.
Prajem pekný deň.
Dobrý den,
chcem sa opytat na nejaky volny termin v rozpeti od 16.07–15.8.2018 pre
2 dospelých, 3 deti(14,13,2) a cena pobytu
Dobry den,
Vo vybraných termínoch máme voľné izby v rozpeti od 16.07–27.07,
29.07–03.08, 05.08 – 15.08. Budete potrebovať 2 dvojlôžkové izby.
Keďže je to v strede sezóny, urobte rýchlu rezerváciu.
S pozdravom,
Ala
Dobry den prajem. Chcem sa spytat na volny termin mezdi 18–20.5.2018 (2 noci) pre 2 dospelych + 1 dieta (2 a pol roka). Dakuejm
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na recepcja@zajazd-chyzne.pl
alebo +48 182 631 630. Prípadne si môžete pozrieť našu ponuku online
termínov. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha
v cudzom jazyku. Pokiaľ potrebujete s komunikáciou pomôcť, kontaktujte
nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
Dobry den prajem. Chcem sa spytat na volny termin mezdi 18–20.5.2018 (2 noci) pre 2 dospelych + 1 dieta (2 a pol roka). Dakuejm
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na recepcja@zajazd-chyzne.pl
alebo +48 182 631 630. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel,
komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete s komunikáciou
pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Prípadne si môžete pozrieť ponuku voľných termínov pri kúpe cez online
termíny.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
chcela by som vediet ci je mozne ubytovanie od 20.10.2018 do 21.10.2018
dakujem
Prajem pekny den
Dobrý deň, Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo v hoteli na tel. čísle +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900, alebo prostredníctvom e-mailu na recepcja@zajazd-chyzne.pl. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem pekný deň.