Otvorený Voucher: rezerváciu urobíte po zakúpení kupónu na tel. č. 045/558 30 61 alebo e‑mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň prajem ešte nemám odpoved na otázku, ktorú som položila pred
2 dňami a už v piatok ideme … Chcela som vedieť, či je v izbe
klimatizácia v Hoteli Jantár, tiež župany, uteráky, papuče ? –
dakujem
Hotel Jantár Dudince
Dobrý deň,
nie. Klimatizácie žiaľ nie je. Uteráky sú na izbách. Župany na
zapožičanie 1 Eur/noc a papuče predávame na recepcii za Eur/kus.
Silvia
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, či je možné k pobytu pre dvoch, doplatiť ešte
jednu dospelú osobu (3 dospelí).
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku. Áno, za tretiu dospelú osobu je možné doplatiť
na mieste.
Prajem pekný deň.
Janka Veselovská
Chcem sa opytat mate volny termin od 20 – 25.8.2018 na 3 noci
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Janka,
ďakujeme za Vašu otázku. V našom rezervačnom kalendári sa od
20.8.2018 ešte zobrazujú voľné termíny, preto v prípade záujmu si je
potrebné pobyt, na Vami zvolený termín, zakúpiť skôr, ako sa vypredá, po
kliknutí na „Kúpiť na termín“.
Prajem pekný deň.
Iveta
Dobrý deň,
chcem sa spýtať, či pri pobyte sa dá zabezpečiť stravovanie pre
histaminika, teda nizkohistamínové jedlá.
Hotel Jantár Dudince
Dobrý deň,
strava sa dá zabezpečiť. Treba nám ale dať vedieť aspoň š dni
dopredu.
Margita Hahnová
Máte v ponuke aj 3 lôžkové izby? Sme starí rodičia
s 16 ročným vnukom
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Margita,
ďakujeme za Vašu otázku. V ponuke je možnosť si zajednať prístelku.
Ohľadne dostupnosti prísteliek je ale potrebné kontaktovať priamo hotel na
tel. č. 045/558 30 61 alebo e-mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Prajem pekný deň.
Andrea Belancikova
Dobry den, mate volny termin od 2.8. Do 5.8. 2018 pre 2 osoby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na rezervacie@jantardudince.sk
alebo na +421 455 583 061.
Pekný deň.
lubos Zikmund
Dobrý deň,dala by sa vytvoriť ponuka na liečebný pobyt v trvaní
5 nocí vrátane procedúr v termine od 28.5 do 1.6 2018?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Pobyty na 5 nocí v tomto hoteli neponúkame. Je ale možné zakúpiť si
kratšie pobyty a spojiť ich do dlhšieho. Ohľadne dostupnosti termínov je
potrebné kontaktovať priamo hotel na rezervacie@jantardudince.sk
alebo +421 455 583 061. Prípadne si môžete pozrieť ponuku dostupných
termínov priamo v našej ponuke pri kúpe na online termín.
Pekný deň.
Jozef Klesniak
Dobrý deň chcel bi som re mamu daki 10 dňový pobit aj s procedurami co
bi to stalo a dalo bi sa to ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Ceny jednotlivých variantov aj ich obsah si môžete pozrieť priamo na našej
stránke. 10-dňový pobyt v tomto zariadení neponúkame, je možné ale
zakúpiť viac voucherov a ich kombináciou pobyt predĺžiť.
Pekný deň.
Miki
Dobrý večer.Mám otázku.Viete zabezpečiť aj bezlepkovú stravu./aj
pečivo k raňajkám/
Hotel Jantár Dudince
Dobry den,
ano. Vieme zabezpečiť aj bezlepkovú stravu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem ešte nemám odpoved na otázku, ktorú som položila pred 2 dňami a už v piatok ideme … Chcela som vedieť, či je v izbe klimatizácia v Hoteli Jantár, tiež župany, uteráky, papuče ? – dakujem
Dobrý deň,
nie. Klimatizácie žiaľ nie je. Uteráky sú na izbách. Župany na zapožičanie 1 Eur/noc a papuče predávame na recepcii za Eur/kus.