Pobyt v Kolibe u Kuba a Rekreačných domoch s neobmedzeným wellness v krásnej oravskej prírode
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, mám zakúpený pobyt a chcem sa opýtať do akej hodiny do akého času sa treba hlásiť na recepcii v deň príchodu
Dobrý deň,
Na pobyt odporúčame prísť do 20.00, najneskôr však do 20.30 hodiny,
vyplýva to z toho, že kuchyňa končí o 21.00 a v tomto čase je
potrebné stihnúť večeru.
Samozrejme prísť môžete aj neskôr, ale teplá večera už v takom prípade
nemusí byť garantovaná.
Dobry den. Chcem sa spytat ci nam viete zapozicat postielku pre male babatko. Chceli by sme vas navstivit v septembri a to bude mat syn 3 mesiace. Dakujem za odpoved
Dobrý deň,
Samozrejme , detská postielka nie je problém-máme takúto možnosť.
V prípade, ak sa pre dieťa požadujú samostatné služby (v tomto prípade
detská postielka), tak dieťa už nie bezplatné,
napriek tomu, že ešte nemá 6 rokov, ale sa dopláca podľa cenníka –
doplatok za deti podľa dĺžky pobytu.
Prosim vas chcela by som sa opytat ked som nedokoncila objednavku pri platbe ako sa mam k nej vratit termin je od 4.8–6.8
Dobrý deň, prosím obráťte sa na zľavomat mailom : podpora@zlavomat.sk, alebo telefonicky +421232117321
Dobrý deň, čas podávania raňajok a večere, prosím? Ďakujem.
Dobrý deň,
Raňajky sú od 8.00 do 10.00 a večera 18.00 –20.00
Dobrý deň, chcem sa opytat,ci sa da platit callio kartou
dakujem
Dobrý deň,
Toto je otázka na Zľavomat,
my v ubytovacom zariadení neakceptujeme takýto druh karty,
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ nie je možné cez náš portál platiť Callio kartou.
Pekný deň prajem.
Dobrý deň chcem sa spýtat c je volny pobyt LETO pre 2 osoby od 14.-19.7.
Pre informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na mail: recepcia@skizabava.sk, prípadne telefonicky +421 43 2388682, kde Vám nielen poskytneme aktuálne informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do doby zakúpenia voucheru.
Dobrý deň , chcel by som sa informovať , činje možne priplatiť si obedy? Vopred ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
V našom stredisku sú dve reštaurácie, kde je možnosť stravovania.
Dobrý deň, je možný pobyt priamo v Kolibe? Sú dostupné dvojlôžkové izby? Termín 15.7–18.7. 2019.
Dobrý deň,
Priamo v Kolibe sú dve dvojlôžkové izby , tieto majú oddelené postele a
nemajú možnosť prístelky.
Pre informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na mail: recepcia@skizabava.sk,
prípadne telefonicky +421 43 2388682, kde Vám nielen poskytneme aktuálne
informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do
doby zakúpenia voucheru.
Dobry den mate volny termin 1.8 AZ 4.8 stvrtok,piatok,sobota a nedela 4ososby a 2deti rok a rok a pol.a poprosim aj cenu ze aka by bola
Dobrý deň,
Pre informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na mail: recepcia@skizabava.sk,
prípadne telefonicky +421 43 2388682, kde Vám nielen poskytneme aktuálne
informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do
doby zakúpenia voucheru.
Dobrý večer, chcem sa opýtať na platbu, platí sa vopred, alebo až po príchode
Dobrý deň,
pri rezervácii termínov je vždy potrebné mať zakúpený voucher a
nahlásiť jeho číslo,
takže sa platí vopred.
Dobry den,
Prosim vas chcem sa spytat ci je moznost bezlepkovej polpenzie a ci moze
2,5 rocne dieta ist do bazena.
Dakujem
Dobrý deň,
Možnosť bezlepkovej stravy existuje, bezlepkové pečivo si však treba
priniesť so sebou a na túto skutočnosť je potrebné upozorniť pri
rezervácii termínu. Bazén má hĺbku 149 cm, dieťa tam môže ísť len
v sprievode a pod dozorom dospelej osoby.
Dobrý den, Prosím je možno ubytování pro 2 dospelé a 4 děti –
4,5,9 a 11 let? A jaká by byla cena v termínu 21.-27.7.?
Děkuji
Dobrý deň,
Na ubytovanie takejto rodiny je potrebný voucher na rodinný apartmán 2+2.
Pre informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na mail: recepcia@skizabava.sk,
prípadne telefonicky +421 43 2388682, kde Vám nielen poskytneme aktuálne
informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do
doby zakúpenia voucheru.
Dobry večer,bolo by prosím niečo voľné pre 5 člennu rodinku v termíne od 28.6.-2.7.2019?dvaja dospelý a deti vo veku,4,4,7..ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
Pre informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na mail: recepcia@skizabava.sk,
prípadne telefonicky +421 43 2388682, kde Vám nielen poskytneme aktuálne
informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do
doby zakúpenia voucheru.
Dobry den,
Sme dvaja dospeli + psik (12kg).
Radi by sme sa ale ubytovali v samostatnom domceku,je to mozne? Lebo v ponuke
je dvaja dospeli a dve deti v cene…Je tam teda neaky iny priplatok okrem
psa?
Chceli by sme prist na 3 noci v termine 14.8.-17.8.
Dobrý deň,
Áno takéto ubytovanie je možné.
V domčeku je samostatný apartmán 2+2 a dve samostatné dvojlôžkové izby
, takže budú potrebné tri vouchery
jeden na 2+2 apartmán a dva obyčajné pre dvojlôžkovú izbu.
Príplatok za psa sa v takomto prípade neúčtuje.
O voľných termínoch sa treba dohodnúť s ubytovacím zariadením,
situácia v obsadenosti sa priebežne mení.
Dobrý deň ako by vyzeral doplatok s tromi deťmi )
(9,7;4 roky)? Ďakujem
Dobrý deň,
Na takúto zostavu je potrebné zakúpiť si voucher pre apatmán 2+2, ten
zahŕňa služby pre rodinu dvaja dospelí plus dve deti.
tretie dieťa , ak je do 5,9 r. veku a nežiada sa preň samostatné lôžko,
alebo prístelka tak je bezplatne. Ak si želáte prístelku aj pre tretie
dieťa , tak sa dopláca podľa cenníka v časti doplatky podľa počtu
prenocovaní. Takúto situáciu vždy treba konzultovať s ubytovacím
zariadením, pretože týchto apartmánov je obmedzený počet,
Dobrý deň, mali by sme záujem o pobyt na 2 noci rodinný apartmán
2 dospelý a 2 deti. suma 219 eur je konečná, či platím ešte za deti
polpenziu?
Ďakujem pekne
S pozdravom Ivančíková
Dobrý deň,
Ak sa pobytu zúčastňujú dve dospelé osoby a dve deti do 14,99. r, tak pre
ubytovanie v mezonetovej izbe, alebo
APT v rekreačnom dome, je to suma konečná.
Treba však ešte rátať s ubytovacím poplatkom pre obecný úrad a ten je
0,60 €/os/deň.
Dobry den je mozne zobrat aj psika.
Dobrý deň,
Pobyt s domácim zvieratkom je za doplatok a je povolený na vyčlenených
izbách, preto vždy treba takúto požiadavku prekonzultovať s recepciou pri
rezervácii termínu. Povolené, sú malé nanajvýš stredné plemená.
Psík počas pobytu nesmie volne behať, nesmie obťažovať iných
účastníkov pobytu a za prípadné škody zodpovedá majiteľ.
Dobrý deň, máme záujem u Vás o pobyt s možnosťou využitia rekreačného poukazu od zamestnávateľa 2dspeli, 1 dieťa (15.5. – dovŕši 15rokov). Prosím o zaslanie voľného termínu a cenovej ponuky. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň
Pre získanie podrobnejších informácií o našej ponuke , sa prosím
obracajte na: +421 43 2388682, alebo mail recepcia@skizabava.sk,
kde Vám nielen poskytneme aktuálne informácie ale vybraný termín si
môžete rovno aj predbežne rezervovať do doby zakúpenia voucheru.
Chcela by som sa opýtať na cenu 2 dospelí a 2 deti 4 roky… Na dátum okolo 13 júla.. Ako je volne a aké pobyty ponúkate koľko dní? Ďakujem
Pre získanie podrobnejších informácií o našej ponuke , sa prosím obracajte na: +421 43 2388682, alebo mail recepcia@skizabava.sk, kde Vám nielen poskytneme aktuálne informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do doby zakúpenia voucheru.
Dobry den chcem sa spytat pri vybere ponuky za 149€ je moznost sa ubytovat aj v rodinnom apartmane ci len v Kolibe?
Dobrý deň,
Štandardná ponuka je určená pre dve osoby s ubytovaním v dvojlôžkovej
izbe.
V apartmáne , ktorý pozostáva z dvoch miestností sa ubytovávajú
spravidla rodiny s dvomi deťmi, teda za príplatok.
Dobrý deň prajem chcela som sa opýtať máte rodinku pre 5ľudí nejakú izbu,alebo buď chatku.To sú 2dospelí a 3 deti (6,9,9,). Môžem aj cenu poprosiť.Ďakujem veľmi pekne.
Dobrý deň,
Takúto rodinu vieme ubytovať v jednom z apartmánov. Cena je uvedená
v našej zľavomatovej ponuke, v predaji máme viac variánt ktoré sú
závislé od počtu prenocovaní. Pri troch deťoch 6 a viac rokov treba
rátať s doplatkom za tri deti.
Pre získanie podrobnejších informácií o termínoch, ubytovaní, doplatkoch
a podobne sa obracajte priamo na recepciu, kde Vám poskytneme aktuálne
informácie. Kontakty na recepciu: +421 43 2388682, alebo mail recepcia@skizabava.sk.
…Prosím, potrebujem v chatkách ubytovať 14 dospelých ľudí (7 manželských párov), ale nie na prístelkách …je to reálne? termín október 2019…najskôr potrebujem zistiť , či je to u Vás vôbec možné, potom si povieme presný termín, ďakujem, Filková.
Pre získanie podrobnejších informácií o našej ponuke , sa prosím obracajte na: +421 43 2388682, alebo mail recepcia@skizabava.sk, kde Vám nielen poskytneme aktuálne informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do doby zakúpenia voucheru.
Dobrý deň, prosím Vás dopláca sa za 4 ročné dieťa za bazén? Ďakujem
Dobrý deň, Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Výšku príplatkov za
dieťa, podľa počtu dní pobytu, nájdete v sekcii „Deti“.
Prajem Vám krásny deň.
Máte prosím voľný termín od 19.4. do 21.4.2019?
Pre získanie aktuálnej informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na: +421 43 2388682, alebo mail recepcia@skizabava.sk, kde Vám nielen poskytneme aktuálne informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do doby zakúpenia voucheru.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, termín 1.11 do 3.11 je ešte voľný? 2 dospelý a 2 deti(13,14)
Dobrý deň,
Pre informácie o voľných termínoch sa prosím obracajte na mail: recepcia@skizabava.sk, prípadne telefonicky +421 43 2388682, kde Vám nielen poskytneme aktuálne informácie ale vybraný termín si môžete rovno aj predbežne rezervovať do doby zakúpenia voucheru.