Informácie a rezervácie: na tel. č. +48 782 555 900 alebo e‑mailom na adrese: biuro@willajarosta.pl
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termíny:
Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, rada by som rezervovala dva apartmany na jeden termin. Akym
sposobom sa to da. Je nutne pisat do hotela a rezervovat to tak?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Martina,
ďakujeme za Vašu otázku. Pokiaľ sa v našom rezervačnom kalendári Vami
vybraný termín bude zobrazovať ako voľný, je možné si pobyt zakúpiť
priamo na tento termín, po kliknutí na „Kúpiť na termín“.
V opačnom prípade, je potrebné si dostupnosť voľných kapacít overiť
priamo v hoteli na tel. č. +48 782 555 900, alebo e-mailom na adrese: biuro@willajarosta.pl.
Rezervácia však prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali
s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou požiadavkou kontaktovať
na podpora@zlavomat.sk
a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, rada by som rezervovala dva apartmany na jeden termin. Akym sposobom sa to da. Je nutne pisat do hotela a rezervovat to tak?
Dobrý deň, Martina,
ďakujeme za Vašu otázku. Pokiaľ sa v našom rezervačnom kalendári Vami vybraný termín bude zobrazovať ako voľný, je možné si pobyt zakúpiť priamo na tento termín, po kliknutí na „Kúpiť na termín“.
V opačnom prípade, je potrebné si dostupnosť voľných kapacít overiť priamo v hoteli na tel. č. +48 782 555 900, alebo e-mailom na adrese: biuro@willajarosta.pl.
Rezervácia však prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem pekný deň.