Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Piknik v tráve nad jazerom s výhľadom na pieninské vrchy a rozprávkové hrady!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený Voucher: Rezerváciu je potrebné vykonať emailom na Recepcja@hotelkinga.com (anglicky, poľsky) alebo telefonicky na + 48 512 206 988 alebo + 48 18 265 0435.
- pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu
- overenie dostupných kapacít je možné telefonicky na + 4818 544 47 00 alebo + 48 18 265 0435 (anglicky, poľsky)
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (anglicky alebo poľsky)
- dieťa do 3 rokov (vrátane) na lôžku s rodičmi s polpenziou zadarmo
- dieťa od 4 do 11,99 rokov na prístelke (platba v hoteli) s polpenziou, 99 PLN/noc, (cca 23 EUR/noc)
- dieťa od 12 rokov za 129 PLN/noc, (cca 30 EUR/noc)
- max. 1 prístelka
- Domáci maznáčikovia: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
dobry den je nieco volne v termine 17–18.8 pre 2 osoby ns 2 noci ? vdaka
Dobrý deň, Matej, rezerváciu na konkrétny termín je potrebné preveriť
priamo s hotelom. môžete tak urobiť priamo na adrese recepcja@kingahotel.com.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na adrese podpora@zlavomat.sk a my
rezerváciu radi vybavíme za Vás.
Prajem pekný deň.
Prosim vas nachadza sa v hoteli aj apartman? Alebo izba s oddelenymi izbami? Dakujem.
dobry den chcem sa spytat ci sa nenajde este nahodou volne pre 2 osoby na 2noci3dni na termin 10–12.08.2018 pobyt welnes uz neni volne v ponuke na nedelu ale skusam este ci ? Vdaka za odpoved.
Dobrý deň, Matej, rezerváciu na konkrétny termín je potrebné preveriť
priamo s hotelom. môžete tak urobiť priamo na adrese recepcja@kingahotel.com.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na adrese podpora@zlavomat.sk a my
rezerváciu radi vybavíme za Vás.
Prajem pekný deň.
Dobrý deň. Prosím Vás chceli by sme si rezervovať vikend v termíne
17.8.-19.8.
Ukazujú nám volne terminy prave aj na tieto vybrané dni avšak ked chcem
objednat na termín nejde mi to. Dovolqt do hotela sa taktiez nemôžem aby som
si overipa dostupnosť a obsadenost na tento termín. Viete mi prosím pomôcť
a zistiť ci je tento vikend este k dispozicii? Dakujem krasne.
Dobrý deň, Zuzana, rezerváciu na konkrétny termín je potrebné preveriť
priamo s hotelom. môžete tak urobiť priamo na adrese recepcja@kingahotel.com.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na adrese podpora@zlavomat.sk a my
rezerváciu radi vybavíme za Vás.
Prajem pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa informovať, či hotel Kinga má úschovňu bicyklov. Ďakujem.
Dobrý deň, pani Karavanová, áno, v hoteli sa nachádza aj požičovňa aj úschovňa bicyklov. Prajem príjemný deň
Dobrý deň, aka je cena pre dve deti vo veku 6 a 8 rokov?
Dobrý deň, Monika,
ďakujeme za Vašu otázku. Za dieťa od 4 do 11,99 rokov s ubytovaním na
prístelke a s polpenziou sa platí poplatok na mieste, vo výške 99 PLN/noc
(cca 23 EUR/noc).
Prajem pekný deň.
Dobrý deň , rada by som sa informovala o dostupnosti na termín od 21.8 – 24.8 , 2 dospelý a dieťa 15 rokov.Aká je cena za syna…ďakujem
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku. Tento termín sa v našom rezervačnom kalendári
zatiaľ zobrazuje ako voľný, preto v prípade záujmu je potrebné si pobyt
na tento termín zakúpiť po kliknutí na „Kúpiť na termín“.
Dieťa od 12 rokov platí za pobyt plnú cenu. Do poznámky pri online
rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane syna spolu s jeho vekom,
aby Vám hotel vedel zabezpečiť prístelku.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, rada by som vedela aké sú otváracie hodiny vstupu do wellnes a taktiež nieje spresnené či je voľný vstup aj so saun.
Ďakujem
Monika
Witam
W cenie pobytu jest wstęp do SPA (basen, jacuzzi, sauny)
Godziny otwarcia: basen, jacuzzi – 8 – 22
sauny – 17–22
Pozdrawiam