Otvorený Voucher: je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 52 789 5622
Ubytovanie je možné od pondelka do nedele.
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Budete mať zľavové pobyty aj v roku 2019? Chcela by som
venovať voucher ako darček k Vianociam.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Daniela
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Čo sa týka tejto ponuky tak tá je len na tento rok. Na našej stránke sú aj
pobyty na rok 2019.
Pekný deň, Vám prajem.
Janka
Dobry den prosim vas budete mat aj zlavove pobyty na rok 2019?
Dakujem ☺️
Hotel Montfort
Áno, práve jeden pripravujeme :)
Filip
Dobry den,chcel som sa opytat ze ci poziciavate aj detsku postielku na izbu
.dakujem
Hotel Montfort
Dobrý deň, áno, detské postieľky požičiavame bez poplatku.
Tomáš
Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať, či plánujete zaradiť zľavu aj na
budúci rok. Hotel sa mi páči, akurát zoháňam voucher ako darček na
Vianoce. S ubytovaním v prvej polovici roka 2019. Ďakujem za odpoveď.
Hotel Montfort
Dobrý deň, práve plánujeme akciu na Vianoce s platnosťou na budúci
rok, takže sa môžete tešiť :)
Marek
Dobrý deň ak by sa poukaz nevyužil do 20.12. dá sa predĺžiť doba ?
Alebo budú tento rok aj nejaké zľavy na pobyty ktoré budú platiť aj
budúci rok?
Hotel Montfort
Dobrý deň, Marek,
poukaz je platný len do 20.12.2018. Momentálne je na Zľavomate dostupný
len tento zľavnený pobyt.
S prianím pekného dňa,
Lucia, hotel Montfort****
Michala Klottonová
Dobrý večer, chcem sa informovať o prevádzkovej dobe wellnessu.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Michala,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky. Ohľadne prevádzkovej doby
wellnessu sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na recepcia.koncista@gmail.com.
Prajem Vám krásny deň.
Kristína Šestakova
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či má Váš hotel voľnú izbu pre
dve osoby (najlepšie manželská posteľ) na dátum
28.10–30.10.2018 s polpenziou najlepšie?
Ďakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami
vybraný termín sa môžete informovať priamo v hoteli na tel. čísle +421
52 789 5622.
Prajem Vám krásny deň.
peter
A čo havko?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Peter,
ďakujeme za Vašu otázku. Pobyt s domácim miláčikom je možný po dohode
s recepciou hotela. Za psíka sa platí príplatok vo výške 10€/noc.
Prajem Vám krásny deň.
eva
dobry den
ako zaplatit pristelku pre dieta?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Eva,
ďakujeme za Vašu otázku. Za prístelku pre dieťa sa platí priamo v hoteli,
pri nástupe na pobyt.
Prajem Vám krásny deň.
Monika
Dobrý deň,
kedy sú otváracie hodiny wellnes centra?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Monika,
ďakujeme za Vašu otázku. Ohľadne tejto informácie je potrebné kontaktovať
priamo hotel na recepcia@hotelmontfort.sk,
alebo na tel. čísle +421 527 895 622.
Prajem Vám krásny deň.
Branko Halama
neaktuálne termíny obsadenosti hotel monfort…dala som do košíka na
základe online termínu lebo bol na zeleno…a z recepcie mi prišlo že
obsadené plne!
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Branko,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky. Prosím kontaktujte nás e-mailom na
podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Budete mať zľavové pobyty aj v roku 2019? Chcela by som venovať voucher ako darček k Vianociam.
Ďakujem
Dobrý deň, Daniela
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Čo sa týka tejto ponuky tak tá je len na tento rok. Na našej stránke sú aj pobyty na rok 2019.
Pekný deň, Vám prajem.