Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v kaštieli Gino Park Palace**** s výbornou kuchyňou a ubytovaním v historickom štýle
Hodnotenie podniku Hotel Gino Park Palace****
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
krasne prostredie, vyborna kuchyna, wellness
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Sluzby hodnotim velmi dobre, personal bol velmi mili a ochotni. prostredie krasne, ciste a hotel je velmi pekny, luxusny. Krasna kupola s liecivou vodou …skutocne to nemalo chybu. Starali sa o nas naozaj perfektne.
5* hotel – nerozumiem ako je mozne, ze postel mala sirku LEN 70 cm. Nie su nahodou na takto dolezite veci normy?Tym, ze bola postel vysoka a makka , tak som celu noc nespala lebo stale som mala pocit, ze z nej padam na zem. Poslednu noc som si lahla na zem ale ani tam to nebolo ono. Vraj ludia padaju z posteli, ked sme sa pytali, ci sa nikto nestazoval.
Sprcha – moderna kupelna ale nevedeli sme najst prepinac na sprchu. ak si niekto mysli, ze prepinac ma byt vo vyske cca 180 cm uplne hore pri ruzici, tak to hodnotim velmi zle. najprv ma osprchovala ruzica a kym som prepla na obycajnu sprchu, tak som bola cela mokra. A kedze nie vsetci su vysoki, tak ponukaju do sprchy stokrlik …hm hm… kde boli bezpecnostni technici ked sa kolaudovalo?
ps.rada by som hotel odporucila ale kedze som sa vobec na DOVOLENKE nevyspala, tak …treba si vypytat izbu s vacsou postelou…min.160 cm (2×80) maju aj take ale ani na recepcii nevedeli ake siroke maju postele.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Skvele prostredie, personál. Krásny predĺžený víkend. Možnosť zapožičania bicyklov. Pekne okolie…
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Krasne prostredie, prijemny personal ktory vam vzdy vide v ustrety, dobre jedlo a kludna atmosfera.
Po 10-j vecer uz zivot na hoteli koncil.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Stručně řečeno vše :-)
Spíš doporučení… možná vařit trošku jinou kuchyni.....víc typickou pro Slovensko. Ale to je pouze můj názor.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Všetko sa nám páčilo. Prostredie krásne.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Celý pobyt bol nádherný, personál ochotný, super oddych
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Pristup a ochota zamestnancov
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Hotel je umiestneny v krasnej a tichej lokalite so spustou zelene, nadherna architektura a interior prisposobeny (predpokladam po nedavnej rekonstrukcii) stavbe , sluzby poskytnute a vyuzite boli fantasticke (okrem dost dlheho cakania na veceru) a kliniec mojej spokojnosti bol velmi mily a ochotny personal.
Postele boli dost makke a vankuse nepohodlne. Krasne miesto pre romantikov a ludi ktory hladaju relax a pokoj, nie velmi vhodne pre nocnu zabavu.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
ubytovanie , prostredia
-
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Krásny park, vybavenie hotela, okolie, príjemný, ochotný a ústretový personál. Skvelé jedlo.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Krásne prostredie, príjemná a ústretová recepčná, pekný wellness, krásna izba , čistota
priemerná večera; čašník nám k stolu doniesol vínko za 20 € už otvorené, objednávka syrového taniera k vínu trvala 20 min.; pri raňajkách neboli na stole obrusy
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Ďakujeme veľmi pekne za skvelý pobyt. Strávili sme tu naozaj výnimočne romantický čas. Izba DeLuxe suite bola pekne a priestranná. Všetko bolo čisté a každý den sa upratovalo. Jedlo na raňajkách i večeri bolo chutne a wellness bol vždy čistý s primeraným počtom ľudí. Veľmi chválime personál celého hotela, ktorý bol vždy ochotný a milý. Vysoko profesionálne sa správali naozaj za každých okolnosti. Určite odporúčame
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Hotel, služby, zariadenie, personál a jedlo, všetko bolo úžasné. S manželom sme tam strávili naozaj nádherné chvíle a určite sa tam vrátime! :)
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Veľmi sme sa s priateľkou na výlet a ubytovanie tešili, no sme neuveriteľne sklamaní.
Strava určite nedosahuje úroveň 4* hotela, jedlo bez chuti a detské porcie, v predraženom jedálnom lístku mali dokonca chyby, druhý večer sme im jedlo vrátili (dali nám detskú porciu kaše z tekvice tzv. „krupoto“) a šli sme sa s priateľkou najesť radšej do mesta. Je hanba, že nielen my, ale viacerí hostia sa sťažujú na zlú kvalitu jedla a že človek uprednostní jedlo zo supermarketu pred jedlom zo 4* hotela…
Podlahové kúrenie v kúpeľni bolo nefunkčné, podlaha bola naozaj ľadová – riešili sme to uterákmi na zemi… až na druhý večer nám ponúkli pre-ubytovanie, no už to nemalo zmysel, keďže ráno sme odchádzali.
Taktiež 15 minútové čakanie na teplú vodu pri každej jednej sprche (dokonca po sebe nasledujúcej !!!) bola katastrofa…
No a najhoršie zo všetkého bolo, že nás oboch v noci okusovali pavúky. Pod posteľou bola špina, nechty, pavučiny ktoré boli aj za závesmi… Chápem, že sa jedná o historickú a pamiatkovú budovu, ale riešenie proti pavúkom či inému hmyzu existuje. Po sťažnosti hotel nemá záujem dané situácie zlepšiť, alebo ich dať do poriadku oslovením odborníkov, hľadať riešenia, ktoré by sa patrili pre 4* hotel a to aj napriek tomu, že sa na dané problémy ľudia (ako tak čítam recenzie a fóra) sťažujú často. Vedia o prítomnosti pavúkov, ale nikto nás na potrebu liekov proti alergii či repelentu a ne-otvárania okien neupozornil. Priateľka je alergik a skončila na pohotovosti so štípancami o priemere 5 cm po celom tele.
Zaplatili sme dokopy 199,60€ spolu s daňou za takéto ubytovanie, doštípaní počas 2 nocí a zlou večerou… Po reklamácii sme boli odkázaný na zľavomat.sk, nech to vraj riešia „oni“. Avšak reklamáciu hotel neuznal !!! Nepriznali si jedinú chybu…no ďakujem pekne za 4* hotel a za takéto správanie.
Na fotkách vidíte ako sme dopadli. Tento hotel nikdy viac !
Dobrý deň, radi by sme sa vyjadrili k Vašej recenzii.
Prišli ste sa ubytovať už o 12:30 hodine aj keď je check-in je až o 14:00 hodine. Boli ste prekvapení, že sme Vás neubytovali hneď a museli sme si preveriť (10min) či už je izba pripravená. Nakoniec sme Vás ubytovali skôr ako je check-in no napriek tomu ste sa reštaurácii posťažovali, že keďže sme 4-hviezdičkový hotel mali by sme Vás ubytovať hneď. Konkrétne túto počiatočnú sťažnosť ste spomenuli na reštaurácii a nie na recepcii hotela. Prosím dúfam pochopíte, že ak izba nie je pripravená tak tam hostí nemôžeme ubytovať. Čo sa týka samotnej izby tak o nejakom probléme ste ma informoval posledný večer (sobota 22:00) pred Vašim nedeľňajším odchodom. Na recepcii hotela som zhodou okolností vtedy bola ja a nie recepčná. Keby sme vedeli, že máte problémy s izbou tak Vás ihneď presťahujeme ale o všetkom čo spomínate v recenzii ste nás informovali až v sobotu večer po využití celého pobytu.
Povedali ste mi, že máte studené podlahy v kúpeľni a, že ste si pýtali uteráky na podlahu. Chyžné Vám extra uteráky hneď priniesli hneď ráno ale poslali ste ich poslali preč, že nech prídu až poobede. Na túto skutočnosť ste sa mi sťažoval, že ste čakal na ne pol dňa ale o tejto situácii ste sa zabudli zmieniť. Samozrejme sme si všetky Vaše námietky a sťažnosti prešli aj so zamestnancami a vedúcimi stredísk na smene počas víkendu. Podlahové kúrenie nemáme ale kúrenie (radiátory) je spustené už pred príchodom hostí a kúpeľňu dokážu vykúriť. Keď som sa Vás spýtala, či je problém s kúrením potvrdili ste mi, že nie je. Taktiež ste sa zabudli zmieniť v recenzii o tom, že nám z danej izby zmizli 2 osušky ktoré ste v cene pobytu rozhodne nemali.
Teplá voda na izbe sa musí niekedy 10-15 minút odpustiť. Kaštieľ je historická budova a keď sa vo večerňajších hodinách sprchuje viacero hostí niekedy trvá 10 minút kým ide horúca.
Nemyslím si, že po sprche by išla druhej osobe ľadová alebo studená voda. Danú vec sme prebrali aj s údržbou hotela a skonštatovali, že to nie je možné.
Večera v prvý večer pobytu bola podľa Vás v poriadku a nespokojní ste boli až s menu počas druhého večera. Ako ste sám uznal pri výbere menu na večeru ste si ráno zamenil bravčový bôčik s bravčovou panenkou. Radi sme Vám vyhoveli a na poslednú chvíľu sme Vaše už pripravené menu zmenili na tekvicové krupoto. Najskôr ste sa sťažoval, že je pokazené lebo je kyslé a to priamo obsluhe na reštaurácii. Bolo Vám vysvetlené, že krutopo sa pripravuje podobne ako smotanové rizoto ale namiesto ryže sú použité krúpy. Ďalej ide o vyšľahaný tekvicový krém a kúsky nakladanej tekvice v kyslastom náleve. Opravovali ste ma, že Hokkaido tekvica je predsa sladká ale tu ide o maslovú tekvicu ktorá je nakladaná, čiže má byť kyslastá. Na stole ste mali iba jedno krupoto, keďže kvôli zmene menu sa druhé krupoto pripravovalo. Kým Vám priniesli druhé krupoto tak ste ho s priateľkou napoly zjedli. Ako ste mi sám povedal, zjedli ho iba lebo boli hladní ale inak Vám vôbec nechutilo. Môj osobný názor je, že keď mi príde niečo kyslé a nechutí mi to tak to proste nezjem. Na prekvapenie obsluhy ste si nechali druhú pripravovanú porciu krupota ktoré Vám nechutilo odložiť navečer keď sa vrátite z mesta. Samozrejme sme Vám vyhoveli aj keď sme nechápali prečo ďalšiu porciu jedla ktoré Vám nechutí a príde Vám ako kyslá kaša ste si dali odložiť. Obsluha Vám hneď na začiatku ponúkla aj ponuku nášho Á la carte lístka ktorá je odlišná ale Vy ste si ani jedno jedlo z celého lístka si nevybrali. Následne ste prišli na recepciu kde som bola ja a pýtali ste sa ma na reštauráciu v meste. Poradila som Vám až potom ako som sa Vás spýtala či nie je niečo v poriadku. Povedali ste mi, že večeru nechcete lebo Vám nechutí. Spýtala som sa Vás či si teda nevyberiete ani z jedálneho lístka načo ste mi odpovedali, že Vás nič neoslovilo a, že je to v poriadku a idete do mesta. Keď ste sa vrátili s nákupom, nič viac ste mi nepovedali. Dokážeme pochopiť, že nie každému musí krupoto chutiť ale naši kuchári naozaj radi vyhovejú aj hosťom ktorí majú rôzne intolerancie a niekedy aj mnohonásobné. Ale keď si niekto nevyberie ani z celého nášho jedálneho lístka tak potom nie sme pre typ hosťa ako Vy správny podnik. Odmietame tvrdenie, že ide o kašu a nie plnohodnotné jedlo. Tekvicové krupoto sme mali aj na jedálnom lístku a bolo u hostí obľúbené. Naša gastronómia je iná a špecifická. Jedálny lístok ako aj polpenzia pre hostí je tvorená z lokálnych a sezónnych surovín a pripravujú sa čerstvé. Spomínali ste mi ako dobre sa najedli v reštaurácii Oáza kde si dali na čo mali chuť a ponuka bola iná. Oáza je 24h motorest v meste a áno verím, že naša ponuka jedál je iná. Nakoniec sto ľudí sto chutí a krupoto na fotke je úplne v poriadku. To čo ste mi v sobotu večer priniesol ukázať bolo v poradí už druhé a už napoly zjedené krupoto ktoré Vám vlastne nechutilo. Na fotke je samozrejme odfotená celá porcia. Ostatné hodnotenia z víkendu sú v poriadku a iní hostia sa na kvalitu jedla nesťažovali takže táto Vaša poznámka mi príde ako čistá špekulácia.
Štípance a iná háveď ako ste to nazvali. Náš hotel si potrpí na vysokú hygienu a čistotu ako môžete vidieť aj pri iných recenziách. Ja som Vám nepotvrdila, že viem o tom, že na izbách máme pavúky. Povedala som Vám, že to mohol byť napríklad pavúk lebo sme pri parku a niekedy sa stane, že do vnútra nejaký vlezie. Tak ako vletí mucha, komár, osa, včela. Odmietame akékoľvek obvinenia, že by toto bola chyba hotela. Ja som Vám povedala že tu máme pravidelné kontroly a nikdy nič nenašli čo je aj pravda. Náš kaštieľ je zasadený do parku a prírody. Naozaj ma mrzí, že Vaša priateľka je alergik. Aj ja som alergik ale mám lieky a ak ma niekde niečo štipne tak to riešim takto a nie tým, že je to chyba hotela. Toto je prvá sťažnosť za 3 roky prevádzky hotela čo hovorí samo za seba. Kdekoľvek sa môže stať, že Vás poštípe hmyz a na druhej strane je to tvrdenie proti tvrdeniu. Mohli ste mať štípance už pri príchode do hotela alebo Vás mohlo poštípať niečo vonku. Nemyslím si, že by mala recepcia hotela upozorniť hostí, že po otvorení okna im tam môže vliezť pavúk, mucha alebo iný hmyz. Hotel je historická budova a sieťky na oknách preto nepripadajú do úvahy. Ak je slečna alergik a vonku je jar tak okrem iného repelent a lieky by mala mať vždy so sebou. Vlastná skúsenosť. Izba bola skontrolovaná a nenašli sme okrem drobnej pavučinky na vonkajšej parapete okna žiadny hmyz.
Nechty a špina pod posteľou. Na priloženej fotke nevidím špinu pod posteľou ale iba nechty. Ďalšie tvrdenie proti tvrdeniu. Tie nechty môžu byť kľudne Vaše . Keby ste nás na toto upozornil hneď pri príchode na izbu alebo aspoň v prvý večer pobytu. Toto ste na recepcii pri našom rozhovore ani raz nespomenul a príde mi to naozaj veľmi divné a nápadné.
Táto recenzia je písaná za určitým účelom a to očierniť meno hotela jeho služby ako aj zamestnancov. V nedeľu ráno ste situáciu riešili aj s našou hotel manažérkou od ktorej ste očakávali okamžité vrátenie peňazí za celý pobyt. V tomto Vám nevyhovela, keďže pobyt bol zakúpený cez portál Zľavomat a pobyt ste absolvovali aj napriek Vašim všetkým sťažnostiam. Odporučila Vám preto pobyt reklamovať cez Zľavomat.sk. Vaša odpoveď bola, že na nás pošlete príslušné úrady a napíšete nám zlú recenziu kde len bude môcť. Nehnevajte sa ale vydierať sa nenecháme. Každý hosť má možnosť pobyt reklamovať a práve preto majú k dispozícii reklamačný poriadok.
Ale ak je hosť nespokojný s izbou tak to treba riešiť hneď a nie večer pred odchodom. Ak je hosť nespokojný s ponukou polpenzie môže si vybrať z Á la carte lístka kde sú rôzne typy jedál. Dokonca naši kuchári by Vám pripravili aj iné jedlo ak by ste nás hneď ráno pri výbere upozornili, že Vám jedlá nevyhovujú. Vždy sa dá dohodnúť len treba chcieť.
Naozaj mi bolo ľúto, že ste s pobytom u nás boli nespokojný ale čím ďalej ste stál na recepcii hotela tým viac som chápala o čo Vám vlastne ide. Toto je naša verzia a vyjadrenie sa k Vašej recenzii a nie sme si vedomý toho, že by sme ako hotel alebo personál pochybili.
Zákazníci ktorí si prečítajú Vašu recenziu a aj našu odpoveď si môžu urobiť obraz sami. Na našej stránke nájdete veľa recenzii ktoré hovoria svojím hodnotením samé za seba.
Front office manager
Hotel Gino Park Palace****
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Milý a ústretový personál, krásne prostredie, dobrá kuchyňa.
Trochu menší welnes.
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Pekne prerobený kaštiel, je to fajn že sa zachovávajú a oravujú takéto kultúrne pamiatky(aspoň niekto vie využiť fondy z EU nielen pre seba)
Slušní personál.
Dosť som sa tešil na pobyt, ale odchádzal ešte radšej :)
Som dosť sklamaný čo sa týka podkrovnej izby a oľutoval som, že už keď som tam šiel takú diaľku z ke nevzal som klasickú izbu. V podkrovnej izbe som si pripadal ako v štandardnom penzióne v nedychateľnej sadrókartonovej izbe. Pre mňa to boli tým pádom vyhodené peniaze, pretože som na nevyspal nie len pre zlý vzduch , ale boli doslova otrasne tvrdé matrace a tvrdé vysoké vankúše. Neviem či to manažment vyskúšal, ale na 4* nič moc.
Čo sa týka wellnesu, bol v plnej prevádzke, no tiež ma nenadchol. Fínska, parná sauna fajn…vírivka voda studená cca 35st a tepidárium nepohodlné. Čo sa týka stravovania, porcie decké a také , , lacné, , ( kuracie stehienko s kosťou a druhá večera pečený bôčik) na 4* hotel by som očakával niečo viac na úrovni, ale pravdepodobne chceli na jedle ušetriť. Výber iba z dvoch nimi vybraných jedál. Na jedlo v reštaurácií trebalo strašne dlho čakať, čomu celkom nerozumiem kedže sme to mali predom všetci vybraté a nepripravovalu to na objednávku. Musím však podotknúť, že jedlo bolo ozaj chutné a dobre pripravené. Ceny v reštaurácií boli vysoké, ale je pravdou že v 4–5* hoteloch zvyknú byť ceny vyššie no tu mi to prišlo neadekvátne k okolnostiam.
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu recenziu a dovoľte nám aby sme sa k nej vyjadrili. Mrzí nás, že sa Vám podkrovná izba s priznanými trámami nepáčila ale práve tento typ v našej Last-minute ponuke za 149,00 eur pre 2 osoby/ 2 noci ponúkame. Máme v ponuke aj pobyt na izbe typu De Luxe za 198,00 eur. Na izbe je možnosť zapnutia klimatizácie ale ak Vám celkovo izba nevyhovovala stačilo povedať na recepcii a izbu by sme Vám určite vymenili za iný typ, ktorý sa nenachádza v podkrovnej časti hotela. Čo sa týka pohodlia matraca a vankúšov tak to každý hosť preferuje iné. Ako hotel sa však snažíme zlepšovať a aj toto je jedna z mnohých vecí na ktorú sa zameriavame v budúcnosti. Čo sa týka teploty vody vo vírivke tak sa držíme hygienických štandardov a aj zlatej strednej cesty. V minulosti sme mali sťažnosti, že je voda príliš horúca. Naozaj sa snažíme vyhovieť spektru hotelových hostí. Mrzí nás, že Vám práve táto teplota nevyhovovala. Gastronómia v našom hoteli je iná a to je aj našim cieľom. Rozhodne nevaríme lacno a ani rýchlo. Všetky suroviny sú čerstvé, lokálne a mäso z domáceho chovu. Večera aj keď sa vyberá vopred sa pripravuje až po Vašom príchode na reštauráciu ako aj ponuka z Á la carte lístku. Práve kvôli príprave a chuti každého jedla, kde sme Vám ako píšete vyhoveli. Chápeme však, že každému hosťovi nemusí ponuka a štýl našej gastronómie vyhovovať. Vždy ak môžeme hosťovi v niečom pomôcť a vyhovieť radi tak spravíme. Ak ale o probléme nevieme, nemôžeme ho riešiť. Personál hotela je Vám vždy k dispozícii, treba nás osloviť. Budeme radi ak nás ešte niekedy navštívite a vyskúšate si pobyt na izbe De Luxe napríklad v letnom alebo jesennom období. Prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom ,
Hotel Gino Park Palace****
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie
Hotel, strava, wellness, okolie
Nič také nebolo
Hodnotená ponuka: Štvorhviezdičkový pobyt s wellnessom v kaštieli Márie Terézie