Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezerváciu pobytu vykonajte čo najskôr po kúpe voucheru na telefóne +420 773 777 773. Pri rezervácii uvádzajte kód voucheru.
Prípadné otázky je možné smerovať aj na e‑mail recepce@hotelrajskazahrada.cz
V prípade záujmu o masáže a zážitkové kúpele, odporúčame záväznú rezerváciu vopred a to z dôvodu obmedzených kapacít hotela.
Zvieratá nie sú v hoteli povolené.
Pobyt nie je možné hradiť pomocou faktúry FKSP.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý den, dá sa príst aj na 3 noci? termín by bol 1–4.11.2018
2 dospelé osoby a 13.R. dieta
Hotel Rajská zahrada
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ano, je možné si
k balíčku jeden den doplatit za pultové ceny. V tomto termínu jsou volné
již jen pokoje s oddělenými lůžky a s možností přistýlky. Jedná se
o pokoje se střešními okny v podkroví. V případě zájmu o rezervaci
nás neváhejte prosím kontaktovat. S pozdravem Recepce
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dá sa príst aj na 3 noci? termín by bol 1–4.11.2018 2 dospelé osoby a 13.R. dieta
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ano, je možné si k balíčku jeden den doplatit za pultové ceny. V tomto termínu jsou volné již jen pokoje s oddělenými lůžky a s možností přistýlky. Jedná se o pokoje se střešními okny v podkroví. V případě zájmu o rezervaci nás neváhejte prosím kontaktovat. S pozdravem Recepce