Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, pred 3 dňami som Vám poslala objednávku. Nikto sa mi neozval prišiel mail v poriadku?
Dobrý …samozrejme, odpísané.
Dobrý deň, práve som zrealizovala platbu a chcela by som sa opýtať, ako sa dostanem k číslu voucheru? Ďakujem.
Dobrý…pošle vám zľavomat
Dobrý deň, Katarína
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak ste neobdržali voucher, tak prosím kontaktujte nás na tel. č
+421 232 117 321 alebo emailom: podpora@zlavomat.sk
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň, práve som zrealizovala platbu za kalendár a rada by som sa
spýtala akou formou sa bude platiť poštovné za doručenie.
Vopred ďakujem za odpoveď.
Ivana
Dobrý deň…po zrealizovaní objednávky Vám pošleme číslo účtu na úhradu poštovného.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobry vecer, ak si objednam 2ks kalendara bude potrebne zaplatit postovne za obe kalendare zvlast alebo sa bude postovne vztahovat na obe kalendare dokopy ?
Dobrý deň…poštovné sa o pár centov zvýši podľa váhy.