Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Exkluzívny Wellness & Spa pobyt v hoteli PANORAMA**** v centre kúpeľného mesta Trenčianske Teplice
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené Vouchery: je potrebná rezervácia vopred na tel. č. recepcie +421 32 655 11 55 alebo e‑mailom. na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk.
- Pre rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucheru
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom. Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Ubytovanie a polpenzia pre deti do 3 rokov zdarma (bez nároku na lôžko). Detská postieľka na vyžiadanie: 10 €/pobyt.
- Zvýhodnené podmienky pre deti od 3 do 12 rokov (11,99 rokov): Ubytovanie na prístelke s polpenziou: 25 €/dieťa/noc (pôvodná cena 31 €).
- Dieťa od 12 rokov ubytovanie na prístelke vrátane raňajok: 30 €/dieťa/noc; doplatok za večeru: 14€.
- Domáci maznáčikovia: 15€/noc.
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 3 €/deň. (Vyhradené parkovisko sa nachádza cca 50 m oproti hotelu.)
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý večer, urobila som objednávku na 3 dni / 2 noci v termíne
25.-,27. 4. 2019 .
Neviem či som niečo prehliadla, ale nenašla som možnosť odoslať
objednávku a urobiť úhradu prevodom. Dá sa urobiť úhrada aj takýmto
spôsobom? Ďakujem
Dobrý deň, Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Voucher na konkrétny
termín je možné uhradiť len platbou kartou online. V prípade, ak máte
záujem voucher uhradiť bankovým prevodom, je potrebné si zvoliť voucher bez
termínu.
Prajem Vám krásny deň.
Pekný deň, je možné sa ubytovať od 25.4. do 28.4. 2019 pre dve osoby? Vaša ponuka na 4 dni/3noci za 349,– €.
Dobrý deň pani Rišková,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****
V želanom termíne máme bohužiaľ noc z 27. – 28. apríl plne
obsadenú. Radi Vás uvítame, v ktoromkoľvek inom termíne.
Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia
Dobry den, chcela by som sa spýtať, ci v apartmane je mozne ubytovanie pre tri dospele osoby v termine od 14.3. – do 17.3.2019. Dakujem za odpoved.
Dobrý deň pani Šubinová,
ďakujeme za Váš záujem o ubytovanie v našom hoteli Panorama ****.
Bohužiaľ v uvedenom termíne máme apartmán obsadený. Prajeme príjemný
zvyšok večera. S pozdravom. Recepcia
Dobrý večer, chcem sa spýtať sme 3 kamarátky a chceli by sme sa ubytovať v jednej izbe …poprípade apartmáne … dá sa priplatiť prístelka? Alebo akým spôsobom je rátaná dospelá osoba na prístelke? Dočítala som sa iba o deťoch na prístelke. Za vašu odpoveď ďakujem. S pozdravom M. Grmanová
Dobrý deň pani Grmanová,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****
Hotel disponuje izbami Superior s prístelkou, kde je možné ubytovať aj tri
dospelé osoby alebo potom apartmánom s dvoma oddelenými miestnosťami
záleží od termínu pobytu. Dospelá osoba na prístelke s polpenziou
dopláca 30€ + 14€/noc, t.j. 44€/ noc. V prípade akýchkoľvek
ďalších dotazov nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom. Recepcia
dobrý den…chcem sa spítať či vystavujete faktúry,a či sa dá u vás zadať termín podla seba..teda štvrtok,piatok,sobota,nedela…za skorú odpoved dakujem
Dobrý deň pani Gálová,
ďakujeme za Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****.
Faktúry pre hostí vystavujeme po absolvovaní pobytu, ktorá sa viaže na meno
ubytovanej osoby s dátum úhrady pobytu. V prípade akýchkoľvek ďalších
otázok, nás neváhajte kontaktovať. Prajeme pekný deň. S pozdravom.
Recepcia.
Z bazéna welnesu sa dá v letnom období isť vonku aj slniť na
terasu?
Ďakujem Pekný deň
Dobrý deň pani Kizeková,
počas letných mesiacov a za priaznivého počasia je pre hostí
k dispozícií aj letná terasa, na ktorú sa dá vyjsť priamo od bazéna.
V prípade akýchkoľvek iných dotazov, nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom. Recepcia.
Dobrí deň. Chcem sa spýtať na voľný termín 20.4.2019 do 22.04.2019 pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa študent 15 rokov. Ďakujem
Dobrý deň pán Jaroš,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****. Vo
Veľkonočnom období máme vytvorené špecifické Veľkonočné pobytu,
bohužiaľ pobyty zo zľavomatu nie je možné využiť. V prípade záujmu
o tento druh pobytu nás neváhajte kontaktovať, ubytovacie kapacity máme
stále k dispozícií. S pozdravom. Recepcia
Dobrý večer v nedelu je nastup do ktorej hodiny a tiež na vystahovanie je aky čas.Dakujem
Dobrý deň, Peter
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Check in od 14:00 – Check out do 10:00. Odporúčam kontaktovať hotel a
informovať sa bližšie: tel. č. recepcie +421 32 655 11 55 alebo e-mailom.
na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk.
Pekný deň prajem.
Dobrý večer prosím vás a ubytovať sa v sobotu nie je možné? Konkrétne túto sobotu pre 2×2 osoby na jednu noc?
Dobrý deň, Ivana
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ nie je možné natúpiť na pobyt v sobotu.
Pekný deň prajem.
Dobrý večer, mala by som záujem o pobyt, dňa 15.2.2019–17.2.2019 pre 3 dospelé osoby. Bolo by to možné. Prosím ponuku na môj E-mail.
Dobrý deň pani Kozmová,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****
V želanom termíne máme voľné ubytovacie kapacity. Cenovú ponuku by sme
Vám radi zaslali, ale neuviedli ste nám Váš e-mail.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať, na našom e-maili: recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk
Prajeme príjemný deň. Recepcia
Dobrý deň. Chcela som sa spýtať či su u vas dovoleny psy. Ďakujem
Dobrý deň pani Patrícia,
do hotela je možný vstup aj so psíkmi. Poplatok za psíka bez stravy je
15€/noc.
Prajeme pekný deň. S pozdravom. Recepcia.
Je možné objednať si pobyt pre jednu osobu od 25.2. do 3.3. a za akých podmienok?
Dobrý deň pani Mária,
pobyty sú kalkulované jedine pre dve osoby. Pobyty pre jednu osobu môžete
nájsť na našej webovej stránke www.hoteltrenciansketeplice.sk
alebo v prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo
e-mailom.
Prajeme pekný deň. Recepcia
Disponuje hotel horucou vyrivkou (jacuzzi)?
Dobrý deň pani Lucia,
v rámci priestorov hotelového wellness centra sa nachádza privátna
whirlpool. Pre ubytovaných hostí je možné si ju objednať za poplatok na
20 minút alebo 50 minút. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok, nás
neváhajte kontaktovať. Prajeme pekný deň. S pozdravom. Recepcia.
Dobry den, je mozny nastup v sobotu?
DAKUJEM
Dobrý deň pán Juraj,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****.
Ktorúkoľvek z ponúkaných variant na pobytový balíček, môžete využiť
s nástup od soboty. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok, nás
neváhajte kontaktovať e-mailom na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk
alebo telefonicky +421 32 655 11 55. S pozdravom. Recepcia.
Dobry vecer chcem sa spytat co by vidiel pobyt pre jednu osobu na vikend alebo tri dni v tyzdni dakujem
Dobrý deň pán Hrnčár,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****
Varianty na zľavomatom portáli neposkytujú ubytovanie pre jednu osobu. Ak
máte záujem o konkrétnu kalkuláciu je možné si vybrať priamo z našich
pobytov na našej webovej stránke, ktoré ponúkajú aj ubytovanie pre jednu
osobu. Neváhajte nás kontaktovať na e-maili: recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk
a my Vám radi pomôžeme pri výbere. S pozdravom. Recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné sa u Vás ubytovať od 5.4. do 7.4.2019. 2× dospelý a 2× dieťa + polpenzia
Dobrý deň, Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na tel. čísle +421 32 655 11 55, alebo e‑mailom na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk.
Prajem Vám krásny deň.