Dobrý deň,objednala som si ešte minulý rok t.j.v roku 2018 bielu
žakarovú plachtu 220×200 cm,dodnes mi nebola doručená ani vrátené
peniaze.Kontaktoval ma niekto telefonicky,že ju nemajú a či si vyberiem
inú.Toto som odmietla a bolo mi povedané,že mi vrátia na účet peniaze.Do
dnešného dna t.j. 13.1.2019 nemám nič.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Dada
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V tomto prípade nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Janka Janovičová
Dobrý deň, objednala som si u vás dnes 2× žakárovú plachtu 180×200 a
1× plachtu 90×200 bielu, Niekde sa mi to stratilo, v gmaili to ešte nemám a
z bankomatu to chcem prevodom zaplatiť, Všetkz tie čísla účtu a sumu,
niekde mi to ymiylo. Môžete mi to poslať na gmail? Je to na meno Janka
Janovičová Oslanz Slovensko. Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Janka
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321 a my, Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,objednala som si ešte minulý rok t.j.v roku 2018 bielu žakarovú plachtu 220×200 cm,dodnes mi nebola doručená ani vrátené peniaze.Kontaktoval ma niekto telefonicky,že ju nemajú a či si vyberiem inú.Toto som odmietla a bolo mi povedané,že mi vrátia na účet peniaze.Do dnešného dna t.j. 13.1.2019 nemám nič.
Dobrý deň, Dada
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V tomto prípade nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk a my, Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.