Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Príjemný relax vo Vysokých Tatrách v zrekonštruovanom Penzióne Víchrica so vstupom do privátneho wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Rezervácia na tel. č. +421 948 447 820 alebo e‑mailom penzionvichrica@gmail.com
- Pri rezervácii je potrebné zadať číslo voucheru
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Pobyt nie je možný so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- dieťa do 3 rokov (2,99 r.) ubytovanie (bez nároku na lôžko a služby) zdarma
- dieťa od 3 do 12 rokov (11,99 r.):
- prístelka: 10€/noc
- raňajky: 4€/noc
- večera: 5€/noc
- dieťa od 12 rokov alebo dospelá osoba na prístelke:
- prístelka: 15€/noc
- raňajky: 6€/noc
- večera: 7€/noc
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, prosím vás o info k pobytu cez jarné prázdniny v termíne
18–22.2.
Sme 2 dospelí, 2 deti (8, 15 rokov) – máte voľné izby pre našu
kombináciu? AK áno, aká by bola cena spolu?
Ďakujem. Michaela Juraši
Dobry den pani Jurasiova, prosim o kontakt na e-mail: penzionvichrica@gmail.com,
resp. na tel.cisle: 0948 447 820
Prajem pekny den
Dobrý deň chcem sa opýtať keď tam budem 3dni a 2noci ,koľkokrát môžem využiť to súkromné wellnes ? lebo píšete ,že 1× počas pobytu vstup do wellnes
Dobry den, presne tak ako piseme, 1 x na 1 hodinu pocas Vasho pobytu mate vstup do Wellness vramci zakupeneho balika. Pokial si zelate vyuzit vstup viac-krat, resp. dlhsie ako 1 hodinu, uz za tieto vstupy platite 20€/hod.
dobrý deň môžeme doniesť aj psíka?
Bohužiaľ, Pobyt nie je možný so svojim domácim miláčikom.
Nájdete to uvedené aj v sekcii „Ako uplatniť“ .
Dobrý deň, ako prosím Vás ďaleko hotel od autobusovej zastávky ? Ďakujem.
Najbližšia autobusová zastávka je od Penziónu vzdialená cca 200m. Ale pokiaľ by ste prišli spojom z Popradu, tak táto zastávka sa nachádza až 600 metrov od nás a časť z nej nie je prístupná po chodníku, ale bohužiaľ po hlavnej ceste, ktorá je dosť frekventovaná. Preto v tomto prípade odporúčam vziať si radšej z Popradu taxi, ktoré stoja priamo na Autobusovej, resp. železničnej stanici a dovezú vás priamo až k penziónu.
Dobrý deň, mala by som zaujem stravit u vas vikendový pobyt – 2 noci – 3 dni, aj s o 7 ročnou dcerou. Aký je rozdiel v izbe s pristelkou a rodinným apartmanom? co sa viac oplatí? termin predpokladaný – február. Vopred dakujem. Pagáčová
Dobry den. K dipsozicii mame izbu s pristelkou. Pristelka je pevna postel, nie rozkladacie lozko – doplaca sa len cena pristelky + strava pre dieta. Apartman pozostava z 2 izieb a malej kuchynky vhodnej len na ohrev jedla = preto je tam doplatok za apartman + pristelka a strava pre dieta. Rodinna izba pozostava z 2 izieb bez kuchynky = doplatok za rodinnu izbu + pristelka a strava pre dieta.
Dobrý večer,
je u Vás možný pobyt so psom?
Dobry den, bohuzial pobyt so psikom nie je mozny. Domace zvierata v nasom
penzione nie su dovolene.
Dakujeme za porozumenie a prajeme pekny den.
Dobrý deň, prosím Vás keď si kupím tento voucher tak si musím hneď rezervovať termín alebo je možné si ho rezervovať behom ďalších mesiacov keďže by som chcela pobyt s dlhou platnosťou a ísť na pobyt napríklad v máji.Ďakujem
Dobry den pani Partlova, tesi nas prejaveny zaujem o pobyt v nasom penzione. Ak si kupite Voucher s dlhou platnostou, tak jeho platnost je do 30.06.2019. Samozrejme tuto kupu nemozete uskutocnit cez tlacidlo „ONLINE“ pretoze touto funkciou si tento Voucher viazete na konkretny termin. Potom si musite u nas vytvorit rezervaciu na kontretny termin. Spolu s rezervaciu prosim o zaslanie ID kodu vouchera. V pripade akychkolvek otazok nas nevahajte kontaktovat aj priamo na nasom tel. cisle: 0948 447 820. Prajem pekny den a ostavam s pozdravom.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Je možné ubytovať sa aj vo večerných hodinách, okolo 19hod?
Áno, je to možné, najlepšie je nás o tom vopred informovať. Pokiaľ máte pobyt s polpenziou, večera Vám bude vydaná ale už bude ohrievaná.