Otvorený Voucher: je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 918 984 986 alebo +421 907 937 616.
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
mala by som záujem o pobyt u Vás pre 4-člennú rodinu: 2dospelí +2deti vo
veku 8 a 14rokov. V termíne od 17.7.2019 na 3–4noci.
Máte ešte voľné?
Ďakujem za odpoveď.
Lenka Hudáková
Penzion Tatrakon
Dobrý deň. V uvedenom termíne nemáme voľné izby. Róbert Dický
Pavol
Dobrý deň. Chcem sa opýtať na tento pobyt, nepatrí medzi rodinné
pobyty? Mám 200 kreditov a pri tomto pobyte ich nemôžem uplatniť.
Ďakujem
Penzion Tatrakon
Užívateľ berie na vedomie, že v prípade účasti na súťaži
vyhlásenej a organizovanej Zlavomat.sk, môže Užívateľ za predpokladu
splnenia podmienok konkrétnej súťaže a ďalej za predpokladu, že z jeho
strany nedošlo v uplynulých piatich kalendárnych mesiacoch k porušeniu
týchto Podmienok získať určitý počet kreditov, ktoré slúžia k nákupu
tovaru a/alebo služieb u vopred určených Poskytovateľov prostredníctvom
Portálu Zľavomat.sk a/alebo Aplikácie Zľavomat, pričom 25 kreditov má
hodnotu 1 € (ďalej len „Kredity“).
Pokiaľ Užívateľ získa z konkrétnej súťaže Kredity a/alebo mu takéto
Kredity z iného dôvodu pripíše Zlavomat.sk, je tieto Kredity možné
uplatniť len v lehote stanovenej zo strany Zlavomat.sk (ďalej len
„Exspirácia“). Pokiaľ Užívateľ Kredity do doby Exspirácie neuplatní,
tak neuplatnené Kredity prepadnú bez nároku na akúkoľvek náhradu a nie je
možné ich už ďalej uplatniť. K uplatneniu Kreditov dochádza v momente
uzatvorenia Sprostredkovanej zmluvy, v ktorej Užívateľ zvolil variant platby
v Kreditoch.
Pokiaľ Užívateľ svoje Kredity uplatní pred dobou Exspirácie, avšak
následne uplatní svoje právo odstúpiť od zmluvy v zmysle ust. §
7 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, je doba Exspirácie
uplatnených Kreditov rovnajúca sa počtu dní zostávajúcich do uplynutia
Exspirácie v deň ich uplatnenia. V prípade kreditov z adventného
kalendára, kolesa šťastia alebo pokladov sa kredity nevracajú.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
mala by som záujem o pobyt u Vás pre 4-člennú rodinu: 2dospelí +2deti vo veku 8 a 14rokov. V termíne od 17.7.2019 na 3–4noci.
Máte ešte voľné?
Ďakujem za odpoveď.
Lenka Hudáková
Dobrý deň. V uvedenom termíne nemáme voľné izby. Róbert Dický