Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, dostal som tento pobyt ako darcek k vianociam, ale nemozem ho
vyuzit. Da sa stornovat? Ak ano, ako? Dakujem, Imrich.
Vila Lanna
Dobry den, stornovat musite na Zl'avomatu, kde bylo zakoupeno. U nas neni
zadna rezervace, neni co stornovat. S pozdravem Pavel Slabihoudek, reditel
Vily Lanna
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, dostal som tento pobyt ako darcek k vianociam, ale nemozem ho vyuzit. Da sa stornovat? Ak ano, ako? Dakujem, Imrich.
Dobry den, stornovat musite na Zl'avomatu, kde bylo zakoupeno. U nas neni zadna rezervace, neni co stornovat. S pozdravem Pavel Slabihoudek, reditel Vily Lanna