Otvorený voucher: Informácie a rezervácie: na: tel. +48 18 263 73 70 alebo +48 604 052 052 alebo e‑mailom: recepcja@giewontzakopane.pl v poľskom alebo anglickom jazyku
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu pred preferovaným termínom pobytu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den poprosim o info-mame 2 rocneho syna-potrebuje na pobyt pas ?
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Misa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Slovenskí občania
plánujúci cestu do Poľska (vrátane detí) musia mať platný vlastný
cestovný pas alebo občiansky preukaz.
Prajeme Vám krásny deň.
Katka
Dobry den, je možné uplatnit kupón aj na termin 17.-19.4.?
S pozdravom, K. Hlavata
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Voucher nie je možné
využiť počas Veľkej noci 18.4. – 22.4.2019 a v termíne 1.5. –
5.5.2019.
Prajem Vám krásny deň.
Kristína Zabáková
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na zrušenie voucher. Kúpila som
voucher pre 4-osoby bez termínu. Ako môžem tento voucher zrušiť a za aky
čas mi vrátia peniaze? Ďakujem Kristína.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Kristína,
prosím kontaktujte nás na tel. čísle +421 232 117 321, prípadne e-mailom
na podpora@zlavomat.sk,
kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Matej Majerci
pekny večer prajem sice sa už nato ludia pytali ale neda mi to pozeral som
si hodnotenie hotela a pači sa mi aj to okolie no jedna vec ma zaraža pozrel
som si komentare a jeden mi padol do oka a to tym ze tu je napisane ze skveli
hotel obsluha a taktiež ranajky ake ranajky ??? ked som osobne volal na
recepciu slečna mi povedala ze unich ranajky nepodavaju a ze najlepšie je ked
im pošlem mejl tak ako to mam spraviť teraz chcel by som rezervaciu na
4.4.2019/7.4/2019 dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
U náš si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu. Príplatok za
raňajky je 7€/os/deň. Pre preverenie dostupnosti v hoteli je potrebné
kontaktovať hotel: : tel. +48 18 263 73 70 alebo +48 604 052 052 alebo
e-mailom: recepcja@giewontzakopane.pl.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Maria
Dobrý deň, mám záujem o termin26. 4–28.4 2019 +dcéra 13 r na
prístelke v apartmáne s polpenziou. Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Mária
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu.
Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie ohľadom dostupnosti
v hoteli. Pripájam aj kontakt na hotel: tel. +48 18 263 73 70 alebo
+48 604 052 052 alebo e-mailom: recepcja@giewontzakopane.pl.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Ľauková Alžbeta
Dobry den… mali by sme zaujem o ubytovanie pre 3 × 2 osoby v termine
od 1.3. do 3.3.2019 s ranajkami.
Za info dakujeme a prosime zaslat kalkulaciu ceny a sposob uhrady.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Alžbeta
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete pobyt zakúpiť na termín alebo bez termínu. Pre
bližšie info odporúčam kontaktovať hotel. Pripájam aj kontakt kde si viete
overiť dostupnosť termínov v danom hoteli: tel. +48 18 263 73 70 alebo
+48 604 052 052 alebo e-mailom: recepcja@giewontzakopane.pl.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Martina Danišová
Dobrý deň. ako je to so 7r. dieťaťom. Dá sa tam prístelka v apartmáne
Studio? A prípadne ako sa dá kúpiť hneď ubytovanie v apartmáne DELUXE.
Ponúka mi to len možnosť kúpi v apartmáne Studio. Ďakujem Danišová
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Martina
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Izba DELUXE je za príplatok 90/pln na noc to sa platí priamo v hoteli. Čo sa
týka príplatkov za dieťa: Dieťa do 4 rokov (3,99 r.) bez nároku na
lôžko: grátis
Detská postieľka: 30 PLN/pobyt
Osoby nad 4 roky: 45 PLN/os/noc
Raňajky: 7€/osoba/deň
Pre bližšie info pripájam kontakt na hotel: el. +48 18 263 73 70 alebo
+48 604 052 052 alebo e-mailom: recepcja@giewontzakopane.pl.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Andrea
Dobrý deň. Mala by som záujem u vás o zakúpenie voucheru vo vašom
hoteli ale chcela by som vedieť, že či sa dá doobjednať alebo dokúpiť
polpenzia? Ak áno koľko by to stálo cca.? Ďakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Andrea
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V tomto prípade ak chcete si priplatiť ešte polpenziu je potrebné
kontaktovať priamo hotel. Pripájam kontakt na hotel: tel. +48 18 263 73
70 alebo +48 604 052 052 alebo e-mailom: recepcja@giewontzakopane.pl.
Keďže sa jedná o zahraničný hotel, tak komunikácia prebieha v cudzom
jazyku, ak máte problém s komunikáciou v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den poprosim o info-mame 2 rocneho syna-potrebuje na pobyt pas ? dakujem
Dobrý deň, Misa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Slovenskí občania plánujúci cestu do Poľska (vrátane detí) musia mať platný vlastný cestovný pas alebo občiansky preukaz.
Prajeme Vám krásny deň.