Celodenný zájazd do Osvienčimu a Krakowa
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Súhlas s ostatnými – zájazd z 5.10. bol od začiatku podvod!
Dobrý deň Táňa, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Ďakujeme za Váš podnet, Vaša skúsenosť nás veľmi mrzí. Pre preverenie
situácie nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, bolo by možný nástup v inom meste, ako v tých, ktoré sú v ponuke?
Žiaľ realizované budú len uvedené nástupné miesta.
Neodovzdávajte sprievodcom v autobuse peniaze skôr, ako vám odovzdajú lístok na SKUPINOVU prehliadku SO sprievodcom v čase medzi 10:00 až 15:00. V opačnom prípade prídete o svoje peniaze. Sprievodca ochorie a podobné ;) Nás pripravili o peniaze aj o čas. Budete ľutovať. Kto chce, nechajte tu na seba mail, rád Vám zodpoviem podpobnosti.
Dobrý deň Marica, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Ďakujeme za Váš podnet, Vaša skúsenosť nás veľmi mrzí. Pre preverenie
situácie nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň prosim treba si zamienať zlote na polpatky alebo stačia Eura.co je lepšie?dakujem
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto záležitosti je potrebné kontaktovať poskytovateľa
emailom na adrese: zajazdy@startrip.sk alebo
telefonicky na tomto tel. čísle: +421 911 594 464
Prajeme Vám pekný deň
Dobry den, kedy bude možne ist z Bratislavy, este pridate zajazd ?
Dobrý deň Zdenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, momentálne sú v ponuke iba dané varianty aj s nástupnými miestami
na západnom Slovensku, avšak Bratislava sa v nim nenachádza. Odporúčame
Vám prezrieť si iné naše ponuky a sledovať nové ponuky na našej
stránke!
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, kedy je odchod a príchod- Prešov
túto sobotu 14.9.?
Ďakujem.
Dobrý deň Alexandra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Veríme, že Váš zájazd bol
obohacujúci a naše služby využijete aj nabudúce.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, mám záujem o zájazd do Osvienčimu 5.10. s nástupným miestom v Trenčíne podarilo sa mi kúpiť iba jeden lístok a chceli by sme ísť dve osoby budete ešte pridávať nejaké miesta? Aby som vedela či mám riešiť storno lístka. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín je už cez náš postál kompletne rezervovaný. Prosím,
kontaktujte priamo CK na tel.čísle: +421 911 594 464 ohľadom
dostupných miest na daný zájazd bez zľavy.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
chcem sa spýtať či už nebude termín 19.10. s nástupom v Topoľčanoch
v ponuke.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už v ponuke nie je. Ponúkame iné termíny zobrazené
priamo v ponuke:
21.9; 28.9; 5.10 a 26.10.2019.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň mala by som záujem o zájazd Osvienčim-Krakow .Chcem sa opýtať kedy sa ráno odchádza z Prešova a kedy je príchod domov.
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie o samotnom zájazde kontaktujte priamo CK na
tel.čísle: +421 911 594 464
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prosím Vás, máte ešte dve voľné miesta na termín 28.9. nástupné miesto Nitra?
Dobrý deň Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín je už vypredaný. Voľné miesta sú ešte na zájazdy
v termínoch: 21.9.2019, 5.10.2019, 12.10.2019, 19.10.2019 a 26.10.2019.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, čo všetko je v cene zájazdu? Je tam aj lístok do Osvienčimu alebo len cesta do Osvienčimu?
Dobrý deň Simona,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v cene sa nachádza ja vstup do Osvienčimu, avšak slúchadlá a
odborný sprievodca sú za príplatok: 50PLN
Všetky iné príplatky nájdete v sekcií „príplatky“ priamo v ponuke
:)
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den mala by som zaujem o zajazd do Osvienčimu da sa aj nastupit v Namestove alebo Trstena ked to je po ceste dakujem
Dobrý deň Dáša,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nástupné miesta sú len následovné: Bratislava, Trnava, Košice,
Prešov, Levoča, Poprad, Zvolen,
Banská Bystrica, Ružomberok. Nitra, Piešťany, Trenčín, Žilina,
Topoľčany, Bánovce nad Bebravou, Považská Bystrica.
Nedá sa nastúpiť v inom meste ako v jednom z vyššie uvedených.
Prajeme Vám pekný deň.
Prosim vás odchod z Popradu 14.9 aspoň približne ,ďakujem.
Dobrý deň z Popradu zvykneme odchádzať o cca 6 hod
Dobry den ak som si zakupil zajazd,a nemozem ist moze ist za mna niekto iny? Na moje meno
Je to samozrejme možné. Poprosíme neodkladne kontaktovať CK mailom zajazdy@startrip.sk
Dobrý deň, mali by sme záujem s manželkou v Októbri, mno vzhľadom ak tomu že máme deti, potrebujeme vedieť aký je približný odchod z Trenčína a približný príchod späť do TN. Aby sme vedeli vybaviť niekoho kto nam postrazi deti. Ďakujem
Dobrý deň, odchod mávame cca o 4,30 hod a návrat cca o 22 hod
Dobrý deň, mala by som záujem o poznávací zájazd do Osvienčimu z nástupom v Trnave, vedeli by ste mi povedať orientačný čas kedy cca odchádzajú z Trnavy autobusy ? Vopred ďakujem za odpoveď :)
Odchod z Trnavy mávame cca o 4 hodine ráno
Dobrý deň,
Prosím Vás výklad v koncentračnom tábire je v jazyku slovenskom alebo
poľskom?
Ďakujem
Rezervivaneho mame slovenský / Česky hovoriaceho sprievodcu
Nejde z Prievidze?
Žiaľ už nemáme k dispozícii voľné miesta na Prievidzu
Dobrý deň, kedy a odkial je odchod z Košíc, amfik alebo autobusova stanica?
Pokyny zasielame klientom 7 dni pred terminom zajazdu
Dobrý deň , prosím vás zakúpil som 2 vouchery na zájazd do Osvienčimu ktorý sa uskutoční dňa 8.6, peniaze som poslal na účet , no neprišlo mi žiadne potvrdenie o zaplatení. Mám ešte počkať alebo treba niekam zavolať ? Ďakujem
Pokial Vám neboli doručené vouchery na mail, kontaktujte prosím zákaznícku podporu zlavomatu
Dobrý deň Maroš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, informácie o blížiacom sa termíne Vám boli zaslané na mail.
Skontrolujte si v priečinky ako: „spam,“ „reklama“ či
„propagácie.“ Naše maily niekedy padnú aj tam.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den… chcem si objednat 4 vouchery… musim ku kazdemu voucheru dat meno emailovu adresu a telefonne cislo? Nestaci ze dam vsetky 4 vouchery na.moje meno ? Kedze ideme spolu ? Dakujem za odpoved
Môžete zakúpiť 4 vouchery na jedno meno
Dobry vecer…8.6 je kedy odchod z nitry? A kedy je navrat? ,dakujem
Cca o3,30 a o 23 hod
Dobry den.Prosim vas .mala by som zaujem o zajazd do Osviencimu s pdchodom z Prievidze.budete organizovat takyto zajazd a kedy.
Kontaktujte prosím Ck
Dobrý deň môžem poprosiť cenu vstupenky do Osvienčima?
Oswiencim 50PLN (slúchadlá, odborný sprievodca)
Dobrý deň,
mám záujem o 2 miesta na termín 22.6.2019, nastupovali by sme
v Košiciach, ale vzhľadom na to, že bývame v Michalovciach by som
potrebovala vedieť predpokladaný čas odchodu z Ke a príchodu do Ke.
Z Košíc mávame odchod o cca 3 hod ráno
Ano ,teraz už nie su v ponuke na 13.4. Ale ked som vám písala pred 4 dňami ešte ste ich mali vyše 35 kusov :D no nevadí! Tak otazka platí aj pre ďalší zájazd ktorý je zo žiliny AŽ v júni. Odkiaľ presne zo žiliny je odchod? Ďakujem!
Presné pokyny zasielame 7 dní pred termínom zájazdu. Pravdepodobne to bude Hypertesco
Dobrý deň prajem, chcem sa opýtať ako dlho trvá cesta do Osvienčimu a Krakowa z Prešova a či sú niekde zastávky(na toaletu), ďakujem za odpoveď.
Cesta trvá cca 5 hodín. Mávame jednu zastávku
Dobrý deň. Mám záujem o 2 zajazdy do krakowa 13.4 2019. Len mi nepíše ze kde sú nástupné miesta. Je tam odchod zo Žiliny? Ak áno odkiaľ a o koľkej? Ďakujem za odpoveď
Na termín 13.4. Už nie sú dostupné žiadne miesta. Dávame do pozornosti ďalšie terminy.
Dobrý deň prajem.V sobotu 6.4.2019 sa zúčastním zájazdu do Krakova. Už mi aj prišiel mail s pokynami. Problémom je, že som asi omylom vymazala mail o zakúpení zájazdu, v ktorom je uvedený aj kód vouchera. Budem ho potrebovať? Ďakujem! Prajem pekný deň!
Riaďte sa prosím pokynmi zaslanými Ck
Keď že sme v EÚ stačí mi občiansky, alebo je nutný cestovný pas?
postačuje na cestu občiansky preukaz
Dobrý deň, je niektorý zo zájazdov prosím aj s nástupom v Žiari nad Hronom alebo vo Zvolene?
dobrý deń, v termíne 18.5. je možný nástup vo Zvolene
Dobry večer,mám záujem o 2 miesta na zájazd Krakow-Osvienčim,nástupné miesto Žilina,dátum 16.3.2019.Máte ešte miesto?
V uvedenom termíne už žiaľ nie sú voľne miesta. Voľne mame o mieste zo za 23.3. A neskoršie terminy. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovat
Dobrý deň, termín So 13. 4. 2019 je uvedený odchod aj z Trenčína, ale po rozkliknutí zájazdu tam Trenčín nie je uvedený. Môžte mi povedať prečo?
13.4. Je možné cestovať z Trenčína
Prosim pridajte este marcove/aprilove terminy s nastupnym miestom
Kosice.
Dakujem.
Najbližší voľný termín s nástupom v Košiciach mame 1.6.
Kde presne v Piešťanoch stojí autobus?
POKYNY ZASIELAME 7 DNí PRED TERMINOM ZAJAZDU. PRAVDEPODOBNE JE TO AUTOBUSOVA STANICA
Dobrý deň, na akú hodinu je naplánovaný odchod a návrat späť do Bratislavy?
Odchod je cca 3,30 hod a návrat o cca 23 hod. Presné pokyny zašleme 7 dní pred termínom zájazdu
Dobrý deň, sprievodca v Osvienčime bude sprievodca zo zájazdu alebo sprievodca priamo odtiaľ? Ak odtiaľ v akom jazyku bude prednáška
Dobrý deň v Osvienčime je miestny sprievodca. Objednaného máme slovensky / česky hovoriaceho sprievodcu
Dobry den z Nitry kedy odchadza autobus a o kolkej je spat ?
dobrý deň odchod z NI je cca o 3,30 ráno, do NI prichádzame o cca 23 hod
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zájazd 5.10. bol úplné fiasko. Nielen čo sa týka času na samotnú prehliadku mesta, ale aj Osvienčimu. A to, že cestovka okradla ľudí o peniaze za vstupenku v koncentračnom tábore, tak to sa ani nevyjadrujem a je mi z toho zle. Požadujem nahlásenie CK, stiahnutie ponuky na Zľavomate alebo vrátenie peňazí od menovanej cestovnej kancelárie.
Dobrý deň Michaela, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ďakujeme za Váš podnet, Vaša skúsenosť nás veľmi mrzí. Pre preverenie situácie nás prosím neváhajte kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.