Zľava komunikácia s recepciou. Mali sme objednaný wellness a zmenila recepčná dva termíny a to tak že sme do wellnessu vošli cudzím ľuďom, ktorí boli v našom termíne. Večera mala byť trojchodova. Nakoniec sme dostali polievku a hlavne jedlo ktoré ostalo keďže sme boli cez Zľavomat. Tretí choď bol asi pravdepodobne vo forme mineralky
Najlepšia voľba akú som mohla vybrať 🙂 prostredie nádherné, lokalita sama o sebe dýcha históriou, hotel blízko centra mesta a krásneho trenčianskeho hradu. Čo sa týka služieb v hoteli, od personálu až po kuchyňu a čistotu proste TOP, čudujem sa že hotel má len 3 *** lebo by si zaslúžil viac. Určite sa vrátime znova 😊 Ďakujeme za super ubytovanie, skvelé jedlo, úžasný wellness a za perfektnú masáž.
Páčila sa nám lokalita, personál, wellness aj jedlo hotela pod hradom. Hotel určite odporúčame.
Valentínsku večeru nám presunuli do reštaurácie Fatima, kde nás veľmi sklamalo jedlo. Osobne mi priniesli páchnuce mäso a ešte ma aj presviedčali, že nemôže byť pokazené. Zlá skúsenosť, ktorá sa netýka konkrétne hotelu pod hradom, ale reštaurácie Fatima.
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu reakciu. Každá pozitívna reakcia nás poteší.
Žiaľ je nám ľuto, že Vám špecifické jedlo z perličky nechutilo. Našou snahou v reštaurácii Fatima, bolo, je a bude pripravovať jedlo len z čerstvých surovín. Tak ako sme menu pripravili aj na Valentína. Domnievame sa, že práve špecifickou chuťou perličky sa Vám mohlo zdať, že mäso je pokazené, avšak aj Vaša porcia bola pripravovaná v tom dni z tých istých surovín ako aj pre ostatných zákazníkov v tomto dni.