Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je potrebné urobiť čo najskôr rezerváciu na tel. č.: +421 32 655 2020 alebo e‑mailom: recepcia@hotelpraha.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Raňajky: 7:00 – 9:00 hod.
Večera: 17:30 – 18:30 hod.
Poobedná šálka kávy alebo bylinkového čaju: 14:00 – 17:00 hod. v priestoroch reštaurácie.
Hydromasážna vírivka: 12:00 – 22:00 hod.
Vodný svet v hoteli Flóra: 10:00 – 17:00 hod. (posledný vstup 15:00 hod.)
Vonkajší bazén Grand:
10:00 – 21:00 hod. (posledný vstup 19:40 hod. – v sezóne)
10:00 – 18:00 hod. (posledný vstup 16:40 hod. – mimo sezónu)
Online termíny: zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Je možné zakúpiť pobyt pre neplnoleté (16 r) osoby?
Garni Hotel Praha***
Dobrý deň, pobyt je možné zakúpiť aj pre neplnoleté osoby v prípade,
ak absolvujú pobyt v sprievode s dospelou osobou,ktorá tiež môže pobyt
absolvovať na kupón (rodičia,starí rodičia a pod…).
V prípade ak máte ďalšie otázky: tel. č.: +421 32 655 2020 alebo
e-mailom: recepcia@hotelpraha.sk
Prajeme pekný deň.
ANNA
DOBRY DEN.MALI BY SME ZAUJEM O UBYTOVANIE U VAS V HOTELI PRAHA PRE
2 OSOBY.MATE PROSIM VAS AJ ODDELENE POSTELE? VSTUP DO BAZENA GRAND 1.20 JE PRE
2 OSOBY? DAKUJEM ZA ODPOVED.S POZDRAVOM ANNA HUSAROVA BANSKA BYSTRICA
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Anna
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno je to pre2os. Odporúčam kontaktovať aj hotel v prípade ak mate
ďalšie otázky: tel. č.: +421 32 655 2020 alebo e-mailom: recepcia@hotelpraha.sk
Pekný deň prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné zakúpiť pobyt pre neplnoleté (16 r) osoby?
Dobrý deň, pobyt je možné zakúpiť aj pre neplnoleté osoby v prípade, ak absolvujú pobyt v sprievode s dospelou osobou,ktorá tiež môže pobyt absolvovať na kupón (rodičia,starí rodičia a pod…).
V prípade ak máte ďalšie otázky: tel. č.: +421 32 655 2020 alebo e-mailom: recepcia@hotelpraha.sk
Prajeme pekný deň.