Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Ubytovanie v Penzióne Kamenný dvor v blízkosti kúpeľov Vyšné Ružbachy
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. čísle +421 917 937 881 v čase8:00–20:00 hod.
- Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na penzionruzbachy@gmail.com
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Možnosť predĺženia pobytu: zakúpením viacerých voucherov.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- 2 deti do 15 rokov majú ubytovanie grátis s povinným doplatkom za stravu (podľa zakúpeného variantu):
- raňajky doplatok 5,00 €/ deň
- večera doplatok 7,00 €/ deň
- ďalšie dieťa od 5 rokov ubytovanie 13,20€/osoba/noc s povinným doplatkom za stravu (podľa zakúpeného variantu):
- raňajky doplatok 5,00 €/ deň
- večera doplatok 7,00 €/ deň
- zapožičanie detskej postieľky zdarma počas pobytu (nutná rezervácia)
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 6 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maily vip.podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 6 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry deň, čo sa týka ponuky 2 deti zdarma je už voľný len termín
september.
Ďakujem
Dobrý deň, ostal voľný termín ešte v od 14.8.- 16.8. na dve noci, potom septembrové termíny.
Dobrý deň prajem chceli by sme termín na tri , štyri noci pre štyri dospelé osoby a tri deti od 3. augusta . Máte prosím vás ešte voľne miesta? Ďakujem
Dobrý deň, v tomto termine sme plne obsadený.
Dobrý deň prajem chcela by som sa spýtať na termín 23.7–26.7 2019 pre dve dospelé osoby s polpenziou nedá sa mi označiť termín ďakujem
Dobrý deň, Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti
voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete obrátiť priamo na
prevádzkovateľa na tel. čísle +421 917 937 881 a následne si zakúpiť
voucher bez termínu.
Prajeme Vám krásny deň.
Chem si vás objednať pobyt pre 2 osoby a 2 deti vo veku 12 a 9 rokov mesiac koniec júla začiatok august spolopenziou na 3 dní môžte mi dat ponuku koľko má to bude stáť aj termín ďakujem
Dobrý deň, poprosím pre bližšie info o termíne a cene nás kontaktujte emailom.
Dobrý deň, ohľadom voľných termínov nás prosím kontaktuje emailom alebo telefonicky.
Dobrý deň, chcem sa opýtať da sa u Vás zaplatiť pobyt Callio kartou?Dakujem
Dobrý deň, nie. Vieme Vám vystaviť faktúru.
Dobrý deň,prosim Vás je to welnes pobyt?Ďakujem.
Dobrý deň, nie welnes na penzióne nemáme.
mala by som zaujem o ubytovanie vo vasom zariadeni o 4.4. vecer / resp.
5.4. dopoludnia/ do 8.4. rano.......
ubytovanie 1 osoba, navsteva manzela v kupeloch pocas pobytu,
prosim poskytnite my ponuku + cenovu kalkulaciu.
dakujem za Vas cas a ochotu, prajem pekny den . mobil. 0907559127
Dobrý deň, pani Mezovská,
cez náš Zľavomat, žiaľ, nie je možné zakúpiť pobyt pre jednu osobu, iba
pre dve osoby s cenovou kalkuláciou, aká sa nachádza priamo v ponuke.
Prajem príjemný deň
Je možné na tento pobyt priniesť so sebou aj malého psíka?
Dobrý deň, žiaľ domácich miláčikov neakceptujeme.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,poskytujete aj masáže prípadne niekde v okolí ? ďakujem
Dobrý deň, u nás na penzióne nie, ale vedľa v kúpeľoch áno.