Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na: tel. +48 182 626 710 alebo emailom recepcja@pensjonatgaborek.pl (poľsky al. anglicky)
Pri rezervácii zadajte kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pokiaľ viete predbežný odhadovaný čas vášho príchodu, prosím uveďte ho pri rezervácii.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý večer,chcem sa spytat ako je to ohladne stravy ak mam pobyt na
3 dni,mam večeru a raňajky 2krat alebo len raz ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viktória,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je strava formou polpenzie v cene je večera, raňajky,
večera a raňajky. A teda 2× večera a 2× raňajky.
Prajeme Vám pekný deň.
Miroslava Kobialková
Chcem sa opýtať do koľkej je check in ?
Penzión Gaborek****
Witam,
Doba hotelowa trwa do godziny 11.00.
Pozdrawiam,
Gaborek Jakub
Miroslava Kobialková
dobrý deň. Chcem sa spýtať či pri kúpení pobytu na presný dátum je
nutné volať do hotela a overiť to.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Miroslava,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nie, nie je to nutné, nakoľko online kalendár je priamo prepojený s ich
rezervačným systémom. Ak by sa vyskytla nejaká neočakávaná udalosť,
budú Vás kontaktovať.
Prajeme Vám pekný deň.
Eva
Dobrý deň,prosím vás,všetky izby majú balkón, ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, všetky ponúkané izby sú aj s balkónom.
Prajeme Vám pekný deň.
Viera Zajacová
Dobry den, potrebovala vy som rezerváciu pre 10 –12 osob v termine od
19.7 do 21.7 s polopenziou,bolo by to mozne?za aku cenu?
Penzión Gaborek****
Witam
cena za pobyt 2 osób wyniesie 159 Euro.
Pozdrawiam mirosław Ziębiec
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,chcem sa spytat ako je to ohladne stravy ak mam pobyt na 3 dni,mam večeru a raňajky 2krat alebo len raz ?
Dobrý deň Viktória,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je strava formou polpenzie v cene je večera, raňajky, večera a raňajky. A teda 2× večera a 2× raňajky.
Prajeme Vám pekný deň.