Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie nutné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezervácie posielajte e‑mailom na maja.jericevic@korcula-hotels.comalebo na tel. +385 20 726 480. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktné údaje. Rezerváciu odporúčame urobiť čo najskôr od momentu obdržania voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
JE TAM AUTOBUSOVA DOPRAVA ZO SLOVENSKA PROSIM ODPOVED
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V cene voucheru nie je
zahrnutá autobusová doprava, preto je potrebné si dopravu zabezpečiť
samostatne.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím o vysvetlenie ako je to s deťmi…mame dve 5rocny a 9rokov.budem platiť v tom prípade len za jedno?
Dears,
one child is free of charge, and one pays – 50 % on spot
have a nice day