Otvorený Voucher: ROverenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na recepcja@bestwesternkrakow.pl alebo telefonicky na +48 12 376 37 00 (anglicky alebo poľsky)
pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
V dvojlôžkovej izbe nie je možné umiestniť prístelku
Pobyt s domácim miláčikom prosím uveďte pri rezervácií.
Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (poľsky alebo anglicky)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
je to pre 2 osoby. je možno doplatiť dieťa pristeľku?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Na dvojlôžkovej izbe
nie je možné umiestniť prístelku, preto v prípade záujmu si môžete
priplatiť za apartmán 200 PLN/noc (cca 46 EUR/noc).
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň je tam možnosť manželskej postele?
Good morning,
there is an optio to book room with double bed.
Best regards,
Joanna Lenda