4* pobyt na Slnečnom pobreží na 7 nocí: all inclusive program a bazén
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Nerozumiem ako je to s alkoholickymi nápojmi v popise hotela píšete že:
Dodržiavajte pitný režim a vychutnávajte si nealkoholické nápoje počas
celého dňa. Od 22. hodiny na vás potom čaká aj pivo, víno, rum a iný
alkohol.
Ale ak si otvorím ponuku termínov tak pod All inclusive píše:
nealkoholické nápoje (10.00–23.00 hod.)
pivo, víno, vodka, rum, gin, whisky, ouzo, rakia a brandy (10.00–23.00 )
Ako tomu mám trieda rozumieť? Sú alko nápoje až po 22. Hodine??
Dobrý deň Matúš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, počas celého dňa máte k dispozícií nealkoholické nápoje a
alkoholické nápoje až po 22. hodine.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať ako to je z dopravou
Dobrý deň Romana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, doprava je individuálna buď autom, alebo lietadlom. V prípade, že
sa vyberiete autom, parkovať budete bezplatne pri hoteli. Lietadlom sa vyberte
do letoviska Burgas, ktoré leží iba 25 km od hotelu. Z letiska sa môžete
prepraviť taxíkom alebo autobusom. Pri letisku nájdite autobusovú zastávku.
Autobus č. 15 jazdí dvakrát za hodinu. Lístok stojí 1 BGN (platí sa
sprievodcovi v autobuse). Odveziete sa na autobusovú stanicu v Burgase, kde
prestúpite na autobus idúci smerom na Slnečné pobrežie. Hotel sa nachádza
100 metrov od najbližšej autobusovej zastávky.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den mala by som zaujem o termin v rozmedzi 9.9 –15.9 pre 2 osoby. Je to este mozne? :)
Dobrý deň Aimee,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je voľný. Najbližší voľný termín je od
29.8 do 5.9 alebo od 22.9.2019.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré sú v danom termíne
k dispozícií.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, zakúpila som voucher kód 5757–9829–40A-588
So 21.9.- So 28.9.2019
pre 2 osoby/ 8 dní (7n)
Chcem sa uistiť, či je všetko v poriadku. Ďakujem
Dobrý deň Ľuboslava,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, Váš voucher je na online termín, a tak je všetko už rezervované.
:)
Prajeme Vám pekný deň.
Pekný deň… Chcem zakúpiť kupón pre troch.. ako to je zo stravou a spaním?? Ďakujem.. lebo keď chcem zakúpiť ten pre tri osoby tak mi všade ukazuje len 2 osoby.. ďakujem za odpoveď
Dobrý deň Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, voucher sa dá zakúpiť iba pre 2 osoby a 3. osoba je za príplatok
na prístelke. Príplatky sa hradia až priamo na recepcií hotela. 3. osoba
má lôžko (ak je zvolená trojlôžková izba) a taktiež aj všetky výhody
voucheru.
Prajeme Vám pekný deň.
Ako je to s bezlepkovou stravou ? (pečivo, hlavne jedlo, omáčky,…)
Dobrý deň Majo,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom saamotného pobytu kontaktujte
priamo CK na tel.čísle: +359 89 708 8388 alebo e-mailom na: info@kingtravel.bg
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa opýtať na augustový termín all inclusive pre
2 dospelé osoby, či je uvedená cena konečná alebo sú tam ešte nejaké
poplatky
Ďakujem
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v auguste sú ešte voľné termíny. Áno, cena je konečná pre
2 osoby na daný počet dní. Cena sa automaticky vygeneruje po zadaní
termínu.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať na Bulharsko od 19.7 na 8 dni pre 3 dospelých a dve deti 3 roky a 5 rokov. Letecky z Popradu. Dve izby dvojlôžkové. Jedna pre 2 dospelých a druhá pre 1 dospelého s 2 deťmi. Aká by bola cena a polpenzia aby bola aspoň. Ďakujem
Dobrý deň Andrasova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín je už plne vypredaný. Odporúčame Vám prezrieť si
iné naše ponuky v danom termíne.
Prajeme vám pekný deň.
Dobry den poprosim pobyt v Bulharsku odlet 15.8 do 24.8 .polpenzia a cenu poprosim pre 2 .dospelych .Dakujem
We have available room from 18.08. onwards
Dobrý večer mizem poprosiť cenu 2 dospelí a jedno dieťa 15 ročne ďakujem
You need to book a triple room for the requested period.
Zdravim
Je moznost vziat so sebou aj zviera?(psika)
Yes, you can take a small pet with you free of charge
Dobry den mam zaujem ako mam postupovat dalej
Dobrý deň Soňa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, vyberte si variant o ktorý máte záujem, zvoľte si termín Vášho
pobytu a následne už ste v objednávke, ak máte záujem o využitie
rekreačného poukazu, prosím nezabudnite to zaznačiť pri objednávke.
Taktiež je možnosť si zakúpiť voucher bez termínu, a následne si termín
rezervovať priamo v hoteli na tel.čísle: +359 89 708 8388
Ak by bola nejaká komplikácia, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,je aj iná možnosť počtu dní? Chceli by sme ísť hneď na
začiatku septembra,aspom na 10 dni,
Dakujem
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, naša ponuka je iba na 8 dní, a tak ak si prajete viac dní, ak má
hotel voľné kapacity, je to možné avšak už za hotelový cenník.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň prosím vás chcela by som sa vás opýtať aká je doprava.Dakujem pekne
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Doprava je individuálna buď autom, alebo letecky. V prípade, že sa
vyberiete autom, parkovať budete bezplatne pri hoteli. Lietadlom sa vyberte do
letoviska Burgas, ktoré leží iba 25 km od hotelu. Z letiska sa môžete
prepraviť taxíkom alebo autobusom. Pri letisku nájdite autobusovú zastávku.
Autobus č. 15 jazdí dvakrát za hodinu. Lístok stojí 1 BGN (platí sa
sprievodcovi v autobuse). Odveziete sa na autobusovú stanicu v Burgase, kde
prestúpite na autobus idúci smerom na Slnečné pobrežie. Hotel sa nachádza
100 metrov od najbližšej autobusovej zastávky.
Prajeme Vám pekný deň.
A kolko vynde tam doprava letecky ak sa smiem spytat na 2dospele osoby,dakujem za info.
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cenu leteniek ako aj ich dostupnosť a časy letov sa zisťujú priamo
na stránkach leteckých spoločností, prípadne na rôznych portáloch, ktoré
sa týmto zaoberajú.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň!
Dobry den ja by som sa chcela informovať aky je doplatok za druhé dieťa keďže chceme ísť 2 dospelý a dve deti jedno ma 13 a druhé 5rokov
Dobrý deň Natália,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, príplatky za
deti sú nasledovné: Dieťa do 12,9 rokov na prístelke v dvojlôžkovej izbe
s výhodami voucheru zadarmo. Dieťa od 13 rokov je možné ubytovať iba
v trojlôžkovej izbe za rovnakú cenu ako dospelá osoba. Preto si musíte
zakúpiť variant v trojlôžkovej izbe. Prajeme Vám pekný deň.
Bude problém sa ubytovať pred 14:00? Lebo ideme letecky a neskorší let nám nejde museli by sme čakať dve hodiny.. Ďakujem 😊
Dobrý deň Anet,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, ohľadom
Vašej otázky kontaktujte priamo ubytovanie na tel.čísle: +359
89 708 8388 alebo mailom na: info@kingtravel.bg
Prajeme Vám pekný deň.
Zaujíma má možnosť dopravy
Dobrý deň Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Doprava je
individuálna – autom alebo lietadlom. Parkovanie je pri hoteli bezplatné.
Lietadlom sa vyberte do letoviska Burgas, ktoré leží iba 25 km od hotelu.
Z letiska sa môžete prepraviť taxíkom alebo autobusom. Pri letisku nájdite
autobusovú zastávku. Autobus č. 15 jazdí dvakrát za hodinu. Lístok stojí
1 BGN (platí sa sprievodcovi v autobuse). Odveziete sa na autobusovú stanicu
v Burgase, kde prestúpite na autobus idúci smerom na Slnečné pobrežie.
Hotel sa nachádza 100 metrov od najbližšej autobusovej zastávky.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den chcem sa opytat 1 dospely a dieta 6 rokov ci to je finalna cena alebo treba ezte aj dopravu dakujem
Dobrý deň Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Doprava na miesto je
individuálna. V cene voucheru je iba ubytovanie a strava.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prosím Vás je k dispozícii aj slovensky hovoriaci delegát? Alebo niekto slovensky hovoriaci s kým bude možné komunikovať v prípade potreby?
Dobrý deň, Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Žiaľ v rezorte nie
je k dispozícii slovensky hovoriaci delegát.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň ja by som sa chcela informovať aký doplatok je za druhé dieťa keďže chceme ísť 2 dospelý a dve deti jedno ma 12 a druhé 6rokov
Dobrý deň, Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. 2 dospelých a 2 deti
do 12,9 rokov je možné ubytovať iba v apartmáne Suite. Stačí si
zakúpiť trojlôžkovú izbu a uviesť veky detí do poznámky.
Ohľadne ďalších informácií o príplatkoch sa môžete informovať priamo
u prevádzkovateľa na info@kingtravel.bg, alebo
telefonicky +359 897 088 388.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň,
Zaujíma ma čas nastupu na pobyt ako aj čas ukončenia pobytu?
Dobrý den!
Přihlášení je po 14:00 a check-out je do 12:00 v den odhlášení. Rádi
dorazíme neškodně za čas příjezdu.
Dobrý deň, chcem sa spýtať v prípade že chceme isť dvaja dospelý a jedno dieta ake su možnosti?? strava pristelka??
Dobrý deň, pani Kapšová,
nech sa páči, informácie k doplatkom za dieťa.
Dieťa do 12,9 rokov na prístelke v dvojlôžkovej izbe s výhodami voucheru
zadarmo.
Dieťa od 13 rokov je možné ubytovať iba v trojlôžkovej izbe za rovnakú
cenu ako dospelá osoba.
Prajem príjemný deň
Dobrý deň a doprava tam je aká ?
Dobrý deň, Erika, doprava je v tejto ponuke individuálna. Prajem príjemný deň
Dobrý deň a doprava je aká vlastná dakujem
Please kindly send your request in English.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcel by som sa informovať, ci by nebolo možné sa ubytovať v termíne od 21.9. –28.9. pre dve osoby, nakoľko iné termíny letov nie sú. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Dalibor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, ubytovať sa v danom hoteli dá jedine do 22.9.2019. Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, dostupné v danom termíne.
Prajeme Vám pekný deň.