Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt s raňajkami v centre Krakova
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +48 12 632 00 47 alebo e‑mailom na biuro@kosmopolita.com.pl
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
- Je možné spojiť viac voucherov a tak si predĺžiť pobyt.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: Pri neskoršom check-ine ako 16:00 je potrebné informovať recepciu vopred.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Dieťa do 5 rokov (4,99 r.): grátis
- Dieťa nad 5 rokov alebo dospelá osoba na prístelke s raňajkami: 15€/noc
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Hi Izabela, we are 2 adult and probably one dog /small and polite/ and we
will stay for 2 nights..
many thanks for your answer, Anna
Dear Anna,
in this term we only have a double apartment – however unfortunately we do
not accept animals (sorry).
Regards,
Agnieszka Młotkowska
Or a twin room (with two separated beds) in term 21–23.12.2019 is avaiable.
Hello to hotel Kosmopolita,
I would like to ask about trip/vacay before Christmas? Is it possible to stay
(and use this Zlavomat voucher) in your hotel in time before 24.-th of december?
Concretelly, week before: 16. – 20.12.2019? Thank you for the answer.
Anna
Dear Anna,
For how many people would you like to make a reservation?
Best regards
Izabela Zapała
Je dostupné parkovanie pre auto pri hoteli?
Dear Sir,
We do not possesss our own car park. I recommend you to use a guarded car park
at Św. Filipa 15 which is located 200m from us. You can leave your car at the
street as well.
Regards,
Paulina Zegar
Mali by sme záujem o výlet do Krakova. / 2 dni 59 eur./Moja otázka
máme k dispozícii sprievodcu?
Čo všetko je v cene zájazdu a aké sú termíny? Dokedy sa treba záväzne
prihlásiť?
Dzień dobry,
czy chodzi o prywatnego przewodnika po Krakowie w obcym języku? Nie oferujemy
niestety takiej usługi, ale możemy dla Państwa kogoś poszukać – jednak
będzie się to wiązało z dodatkowym kosztem, prawdopodobnie
dość dużym.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, máte vlastné parkovisko? Ak áno, je bezplatné alebo sa platí za deň, ďakujem za odpoveď. Scholtzová
Dear Sir or Madam,
Thank you for contacting us.
Unfortunately we do not have in house parking. However, there is a guarded
parking just about 200m away from the hotel and it costs 45PLN per day. There
are parking spaces on the street next to the hotel however the availability of
those is unforseeable.
Kind regards,
Maciej Kałafut
Nemáte ponuku na 2 noci alebo viac. Dakujem
Dear Sir or Madam,
of course we have different kinds of offers, so You can choose on Zlavomat stay
for how long You would like.
Regards,
A. Młotkowska
Mozete mi rezervovat tento apartman na termin 19. – 21.04.2019
(2 noci)?
Po potvrdeni rezervacie okamzite kupim voucher.
Dakujem
Dear Sir or Madam,
Thank you for your interest our hotel.
We do have rooms available within those dates, however in order to make a
reservation for you we need to have the voucher number first.
If you have any other questions do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Maciej Kałafut
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Good day you have a double room for two reservations 27.12–28.12 thank you
Hello,
Yes, we have double rooms in this term.
Regards,
Michał Ciaranek