Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č +48 691 01 01 01 (v angličtine) alebo +48 791 791 509 (v poľštine) alebo +48 793 77 37 99 (v nemčine) alebo e‑mailom na info@stodoly-slow.pl
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
V prípade, že máte záujem o konkrétny typ ubytovania (Stodoła NORD alebo Stodoła BOHO), je potrebné preveriť si jeho dostupnosť vopred
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
V prípade, že máte preferenciu konkrétneho typu ubytovania (Stodoła NORD alebo Stodoła BOHO), je potrebné pridať túto požiadavku do poznámky pri rezervácii a v prípade, že vo vami požadovanom termíne bude tento typ ubytovania dostupný, bude vám prednostne priradený.
Check-in: v čase 16:00 – 22:00 – je potrebné kontaktovať majiteľov, ktorí vám odovzdajú kľúče a predstavia priestory ubytovania
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den prajem, pisete ze sa da objednat pre 6 ale aj 10 ludi, no stale
su tam iba 3 spalne. Kde su prosim dalsie 4 lozka??
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, ohľadom
vašej otázky sa informujte priamo v hoteli na tel.čísle:
+48 791 791 509 Avšak chcem Vás uistiť, že pri variante pre 10 ľudí
sa určite nájde lôžko pre každého. Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prajem, pisete ze sa da objednat pre 6 ale aj 10 ludi, no stale su tam iba 3 spalne. Kde su prosim dalsie 4 lozka??
Dobrý deň Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, ohľadom vašej otázky sa informujte priamo v hoteli na tel.čísle: +48 791 791 509 Avšak chcem Vás uistiť, že pri variante pre 10 ľudí sa určite nájde lôžko pre každého. Prajeme Vám pekný deň.