Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu tiež vopred informujte, ak sa na pobyt chystáte sa svojimi domácimi miláčikmi.
Ak máte záujem o vystavenie daňového dokladu pre účely DPH, kontaktujte recepciu hotela do 10 dní od zakúpenia voucheru.
Predĺžený check-out do 14:00 hod. je možný po dohovore s recepciou.
S prípadnými otázkami sa obracajte na telefón +420 519 340 130 alebo na e‑mail lednice@galant.cz
Prevádzka lodičiek: utorok až nedeľa, 10: 00–16: 00 h. Lode vyplávajú v oboch smeroch v 20- alebo 30-minútových intervaloch, aktuálne časy odchodov sú na prístaviskách.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Pekný den, nedalo by sa aj na jednu noc,ak ano aká by bola cena? dakujem
Dobrý den, balíček lze objednat jen na dvě noci jak je v nabídce. S pozdravem, Marek Dostál, recepce