Otvorené Vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel. +421 43 4913 000 (pondelok – piatok: 8:00 – 16:30) alebo +421 43 4918 010 (nonstop) alebo mailom na rezervacie@therme.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Parkovanie: Pri príchode do hotela je parkovanie zabezpečené v areáli kúpeľov na tzv. „rýchlych státiach“ pred LD Veľká Fatra do momentu check-in na recepcii hotela. Pre vstup do hotela odporúčame použiť vchod od Kráľovskej dvorany zo strany parku. (vonkajšie parkovisko: 4 €/noc)
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcem sa spýtať na podmienky storna keď už mame zakúpený
termín vzhľadom na situáciu s korona vírusom. Tiež sa chcem spýtať či
v prípade že bude o dva týždne vyhlásená karanténa na Slovensku budú
tieto peniaze vrátené. Ďakujem
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň. Svoje storno podmienky si overte u firmy Zľavomat s ktorou
máte uzavretú zmluvu. U nás nie je žiadny problém posunúť termín
pobytu.
Alžbeta Bániová
Dobrý deň.. Mám otázku.. Je niečo nastavené aj pre jednu osobu
v jednoposteľová izbe? Nenašla som takú ponuku iba pre 2 a viac osôb.. Za
odpoveď ďakujem Baniova
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, žiaľ, na zľavomate ponuku pre 1 osobu v 1-posteľovej izbe
nenájdete. Takúto ponuku Vám radi vypracujeme, stačí nám napísať na rezervacie@therme.sk
Pekný deň.
Viktorova
Dobry den, mam zaujem o Pobyt s aquaparkom a procedurami v dnoch 18.2 –
20.2. Ponuka mi tento volny termin pre 2osoby+2deti. Mate prosim tento termin
volny? V ramci pobytu je neobmedzeny vstup do saun a viriviek? Je mozny vstup
do saun aj detom? Dakujem
Viktorova
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, termín je voľný. Odporúčam ubytovanie buď v štúdiu,
alebo v apartmáne. V 2-lôžkovej izbe nie je možné ubytovanie s dvomi
deťmi. V rámci pobytu máte neobmedzený vstup do Spa&Aquaparkuv
v ktorom sa nachádzajú vnútorné a vonkajšie bazény a taktiež vírivky.
V spa&Aquaparku sa nachádza bylinková parná sauna.
Pekný deň.
Jan Kopka
Je v cene pobytu aj parkovanie ? ako je zabezpečene ?
ďakujem,
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, parkovanie nie je v cene pobytu. Parkovanie je spoplatnené
sumou od 1€ – 3€ na deň, v závislosti od vzdialenosti od liečebného
domu. Parkoviská sa nerezervujú vopred, bude Vám ponúknuté pri nástupe na
recepcii.
Pekný deň.
Roman Kolovratek
dobry den, planujeme s manzelkou u vas 3 noci koncem listopadu,
slevomat neznam, jak mam tedy postupovat a kolik takovay vylet stoji ??
dekuji
Kolovratek
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či je možne kombinovať rekreačný
poukaz spolu so zlavomatovym kupónom ? Ak ano, ako to funguje – dá sa aj na
hodnotu toho kupónu využiť rekreačný poukaz? (Príklad pre lepšie
pochopenie:ak by celková cena bola 500€ a ja som ako darček dostala
zlavomatovy kupon v hodnote 100€, rekreačný príspevok si viem uplatniť
z tých 500€ alebo len z 400€?)
Ďakujem veľmi pekne
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň,
ďakujeme za dopyt. Prosím zavolajte nám (bude to tak lepšie) na tel. číslo
043/4913 000, uvedenú problematiku Vám vysvetlíme. Ďakujeme, aj za
porozumenie. Prajem pekný deň
Eva
Dobrý deň, ak by sme mali záujem o pobyt u vás aspoň na tri noci,
vedeli by ste mi poradiť? Máme 3 deti.. 6,9,11 rokov. Videla som možnosť
apartmánu, alebo štúdia. Chcem sa spýtať-aj manžel, aj ja máme nárok na
preplatenie rekreačného poukazu. Je možnosť, že tento pobyt by sa dal na
dve faktúry?
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, samozrejme je to možné, môžete si zakúpiť voucher pre
2 dospelé osoby a deti doobjednať na rezervacie@therme.sk
Vo Vašom prípade by bola potrebná 1× 2-lôžková izba a 1× štúdio.
Čo sa týka faktúr, nie je problém vystaviť 2 faktúry, treba však o to
požiadať pri nástupe na recepcii.
Pekný deň.
Jitka Lakomá
Dobrý den, je možné nějaké vyžití pro menší děti / 4 a 11 let / ?
Děkuji za info.
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, samozrejme je možné vyžitie aj pre deti a to priamo
v Aquaparku, alebo prechádzky veľmi pekným kúpeľným parkom.
´Viera Janotíková
Dobrý deň,prosim Vás mate volné termíny od 1.7–7.7.na pobyt_
Dakujem za odpoved
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň. V hoteli Royal Palace***** žiaľ nie je možný pobyt so
psíkom. ten je u nás v kúpeľoch možný iba v hoteli AQUA**.
Jaroslav Binka
Dobrý deň.
Zaplatil som si u Vás pobyt od 17.07 do 20.07.2019 (ROYAL PALACE) pre dve
osoby.
Je potrebné u Vás ešte pobyt rezervovať? Číslo voucheru:
3814–8453–31F-925.
S pozdravom Binka
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň pán Binka,
dnes Vám bolo odoslané potvrdenie rezervácie na mail.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Honesová Lucia
Referentka obchodného oddelenia
Martina
Dobrý deň, chcem sa opýtať ako to je, keby som mala záujem o pobyt len
pre 1 osobu? Je to možné? Konkrétne mám záujem o pobyt JAR: Pobyt
s Aquaparkom, kúpeľom Royal Bath a 2 procedúrami – cez týždeň
(nedeľa – piatok) Ďakujem.
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň. Žiaľ kupón platí len pre 2 osoby. Ozvite sa nám prosím na
rezervacie@therme.sk a
poradíme Vám iný produkt. Pekný deň
ego
Pripravili ste dôchodcov o kúpelný dom Kolár.Akú náhradu s ludskou
cenou ponúkate?
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň,
ďakujeme Vám aj za takúto reakciu.
V prípade špeciálnych požiadaviek na ubytovanie, Vám radi pripravíme na
vyžiadanie ponuku na mieru. Môžete nás kontaktovať na tel. čísle +421
43 4913 000, alebo prostredníctvom e-mailu: rezervacie@therme.sk
(Pondelok – Piatok: 8:00 – 16:30).
zdenka
Zdravim.Co by ma vysiel 3 dnovy pobyt pre 3 dospele osoby s polpenziou
v jednej izbe s pristelkou
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, pani Zdenka.
Ďakujeme za Váš záujem o náš hotel a služby. Možností je niekoľko.
Odporúčam pobyt Royal SPA za cenu 160 eur na osobu a noc. Vzhľadom na počet
dospelých účastníkov je na zváženie štúdio alebo apartmán. Na celkovú
cenu pobytu môže mať priaznivý vplyv konkrétny termín pobytu, preto Vás
prosíme o jeho doplnenie. K pobytu Royal SPA nájdete bližšie informácie
na našej webovej stránke: https://royalpalace.therme.sk.
V skratke aspoň: polpenzia, raz za pobyt celotelová masáž a vaňový
kúpeľ a denne benefit pre hotelových hostí – celodenný vstup do
SPA&Aquaparku kombinovaný s bylinkovou parnou saunou a kúpeľ ROYAL bath
/30 minút/ predĺžený o zábal v oddychovej zóne pri bazéne. Vopred
ďakujeme za Vašu odpoveď. S pozdravom Monika Záborská
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa spýtať na podmienky storna keď už mame zakúpený termín vzhľadom na situáciu s korona vírusom. Tiež sa chcem spýtať či v prípade že bude o dva týždne vyhlásená karanténa na Slovensku budú tieto peniaze vrátené. Ďakujem
Dobrý deň. Svoje storno podmienky si overte u firmy Zľavomat s ktorou máte uzavretú zmluvu. U nás nie je žiadny problém posunúť termín pobytu.